Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Heb je daar ook je normale maat van? Ik hoop dat ze in Den Haag een positie-afdeling hebben. Want dat hebben ze bij ons niet meer..
    Mijn vorige zwangerschap kon ik het ook daar niet vinden. Maar het kan natuurlijk veranderd zijn in de afgelopen 3 jaar!

2. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    In Zoetmeer hebben ze wel een positie afdeling, maar vond ik erg tegenvallen.
    In den haag ben ik nog niet geweest dus laat het me maar weten!

3. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ja ik heb mijn normale maat, de band heeft aan de bovenkant nog wel duidelijk wat ruimte over maar het zit wel gewoon goed omdat de hele broek heel erg stretch is haha. Ik heb ze online besteld, maar snap ook wel dat je het even wil zien en passen :rolleyes:

4. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Fijn om te weten! Zoetermeer hield ik ook nog achter de hand om anders even naar toe te rijden. Maar dat hoeft dus ook niet! Ik laat het je zeker weten :)

5. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Dat is wel fijn! Ik hou van stretchbroeken haha. Ik zweer alleen de laatste jaren bij Levi's dus dat wordt even schakelen haha! En zien wat mijn maat is, want het wisselt altijd bij HM..

6. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Ik heb vanmorgen een ochtend in het ziekenhuis door gebracht. Werd vanochtend wakker met behoorlijke buikpijn en toen ik naar de wc ging kwam ik er achter behoorlijk wat bloedverlies gehad te hebben vannacht. Vk is meteen gekomen en zij heeft mij door gestuurd. Het bloeden was toen al gestopt. Daar alle controles en echo gehad. Echo was prima, kindje was heel druk. Alleen daar kwamen we er dus achter dat mijn bloeddruk enorm schommelde. Hij ging van 154/93 naar prima naar 145/104 etc. Urine gecontroleerd en daar waren toch eiwitten te zien dus toen ook nog bloedprikken en is alles naar het lab gegaan, gelukkig was alles in orde en mocht ik naar huis. Moet volgende week terug voor weer dezelfde controles. Tot die tijd werk ik niet om mijn lichaam wat rust te geven, mag sowieso fysiek geen zware werk meer doen en niet te veel tillen etc.
    Best lastig met een hangerige peuter haha.

Was dus ff schrikken allemaal maar gelukkig is met de kleine meid alles goed. :)

7. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Hier weet ik die metingen ook niet maar ik heb ook gekeken bij de berekening naar de data's die er uitkwamen. Hier was dat zo'n 3 a 4 dagen voor op groei.

8. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dat is even schrikken! Gelukkig is alles goed!

9. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Dat lijkt me zeker schrikken! Fijn dat er zo snel is gehandeld. Hopelijk is dit alleen even een harde les van je eigen lijf dat je even op de rem moet trappen! Rust goed uit! Als je rust hebt van werk en een hangende peuter, is die hangende peuter deze week minder zwaar hoor dan én een peuter én fysiek zwaar werk.
    Hopelijk zijn je waardes volgende week weer normaal!

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Als het goed is krijg je die metingen gewoon mee na elke echo? Ik in elk geval wel bij mijn vorige zwangerschappen. Ik let er wel op, mijn zoontje had hoofd P98 en daardoor kregen we toen extra medische echo's.

11. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Fijn dat ze goed zijn de echo's!!!
    Ik kan niet wachten tot volgende week!!! De nipt gaf geen afwijkingen dus hoop dat de medische kant hier ook goed is.

Mijn vriend twijfelt ook over de geslachtsbepaling... Oh en ik kan er gewoon niet over uit dat ik zo niet voldoende de bevestiging heb van het geslacht. Zelfs op de bewegende beelden zie ik niks :(

12. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Jeetje dat is zeker schrikken!!! Fijn dat het met de kleine goed gaat. Hoop dat alle uitslagen ook goed zijn volgende week.

13. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Ik moet zeggen dat ik op dit moment ook weinig leuks tegen kom. Ik heb wat simpele stretch jurkjes die ik wel aan kan. Alleen moet ik opletten dat de voorkant niet veel korter is dan de achterkant. Ik heb 1 broek van H&M en 1 van de Prenatal. Wel skinny en strech. Ze zitten erg lekker en ben er blij mee.

14. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Www.sonneschijn.nl

Lesliefje vindt dit leuk.
  15. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Hier de 20 weken echo gehad. Alles was goed en gemiddeld. En nog steeds een meisje.. :)

Sienna96, Fien25, Phloxie en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Haha, nu moet je na 3 echo's toch echt wel geloven dat je een meisje krijgt he :) super leuk

Yankee vindt dit leuk.
  17. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Vandaag mijn ontwikkelingsgesprek gehad op het werk. Gelijk gevraagd of ik na mijn verlof 1 dag minder kan gaan werken. Mijn leidinggevende gaf aan dat ik beter dan ouderschapsverlof kan opnemen. Mijn werkgever betaald dan de helft door. Dus in principe ga ik 1 dag minder maar qua salaris maar een halve dag minder. Dat is natuurlijk wel super. Dit is voor een duur van ongeveer 2 jaar. Daarna gaan we verder kijken wat de mogelijkheden zijn. Ben blij... nog met HRM regelen (hopen dat het dus klopt).

Dinsdag 20 weken echo en ik merk dat ik er toch wel heel gespannen ben ervoor. Zie wel hele mooie foto's van jullie voorbij komen. Dat maakt me wel weer enthousiast.

Phloxie vindt dit leuk.
  18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Ritoy hoe was jouw 20 weken echo?

19. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    @Jolicoeur thanks, dat was inderdaad de website :)

Jolicoeur vindt dit leuk.
  20. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Lily94 hahaha ja dat zei mn man ook. En dat is maar goed ook. Heb bergen uitgegeven aan meisjes kleding & alles wat met meisjes te maken heeft..

Had nog wel een vraagje. Is er iemand hier bekend met de Doona? Is een autostoel met wieltjes. Zit te denken die aan te schaffen als 2e autostoel voor als ik snel de kids op school afzet en snel een boodschap moet doen met de auto. Lijkt me zo handig en vooral snel. Geen gedoe met onderstel en geklik. Heb hem vandaag bekeken @ babypark maar wilde er even over nadenken. Dacht misschien heeft iemand hier er ervaring mee.

@Dexendon wat fijn dat dat kan. Goed geregeld.

Deel Deze Pagina