Nou ik werd net gebeld door de star hoor.. de echoscopist heeft inderdaad heel het gezicht niet bekeken maar het wel in zijn rapport gezet. Dus nu wordt ik gebeld voor een nieuwe 20 weken echo afspraak. Ik voel me wel een stuk beter erover nu. Want ik heb niet zitten zeuren om niets Was al een beetje bang dat ze zouden gaan zeggen dat hij alles gewoon had nagekeken en ik het verkeerd had
Zijn jullie ook nog steeds zo moe? Ik ben zaterdag 1,5 uur de stad in geweest en daarna totaal ingestort. Gister heb ik de hele ochtend in bed gelegen en de rest van de dag een beetje gepuzzeld en gedaan met mijn dochter. Vandaag wat kleine boodschapjes en ik ben een uur van huis om vervolgens weer mijn bed in te duiken, omdat mijn ogen dichtvallen. Ik vind het heel lastig te beoordelen of dit puur de zwangerschap is of misschien toch de prenatale depressie. Het enige wat ik heel zeker weet is dat ik het helemaal zat ben! Ik wilde vandaag de kleine op tijd van het kdv halen en een rondje gaan fietsen, maar dat zit er gewoon echt niet in
Ik was vorige week door Mn verkoudheid heel moe! Heb je ook zoiets onder de leden? Vandaag naar vk geweest, fijn maar kort gesprek gehad over mijn vorige bevalling en de vragen en angsten die ik daar nog over heb. Volgende keer een uitgebreid gesprek specifiek hierover. Verder alles in orde qua bloeddruk etc.
Volgens mij de meest recente lijst : 28 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 29 mei ♡ Robijn89, 29 jaar, 3e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29 jaar, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3e kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Melmel, 28 jaar, 4e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje ♡ Rrbaby, 23 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Mariejowlijn, 36 jaar, 1e kindje 12 juni ♡ Santastisch, 33 jaar, 4e kindje 13 juni ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kindje 14 juni ♡ Tinywish, 26 jaar, 2e kindje ♡ Nochti, 37 jaar, 6e kindje 15 juni ♡ Ponyh, 38 jaar, 2e kindje 16 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (12) | meisje (14) | verrassing (1) | onbekend (3) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 22 januari Dexendon, GUO Nuage, GUO Jolicoeur, vervolg 20 weken echo 23 januari Lvdv89, 20 weken echo gyn Robijn89, controle gyn Phloxie, 20-wekenecho (hoofdje) 25 januari Mariejowlijn, 20 weken echo gyn 28 januari Mom86, controle vk Lesliefje, controle vk 31 januari Ponyh, guo 01 februari Robijn89, hartecho bij baby 04 februari Kimberley92, controle VK Fien25, controle VK 05 februari Williie, controle gyn & VK 07 februari Jolicoeur, gesprek gyn + internist 08 februari Phloxie, gesprek met vk over vorige bevalling 14 februari Ritoy, suikertest deel 2.. 01 maart Lily94, 3d pretecho 06 maart Robijn89, hartecho bij baby 22 maart Williie, 3d echo 03 april Robijn89, hartecho bij baby WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan.
Ik denk ik upload ook even een foto van de babykamer Hij kan misschien beter gelijk een tweepersoonsbed krijgen
Denk door de pd.. hier lijkt het ook net alsof ik heel weinig kan hebben.. voel me verder wel oke, maar alles kost me wel erg veel energie..
Pfffff slaapt een baby niet in je buik? Sinds een aantal dagen voel ik de baby echt goed. Maar vandaag houdt de baby een feestje volgens mij. Hahaha echt de hele dag al door plopjes en kriebeltjes. Wil bijna zeggen dat het irritant is, maar de baby mag van mij stiekem wel lekker dansen hoor. Maar het leidt me beetje af, nu ik met werk bezig ben.
@Dexendon , ze slapen wel hoor. Maar ook in een slaap bewegen ze natuurlijk. Het is altijd een geruststelling die bewegingen, maar weet dat het later in de zwangerschap ook pijnlijk kan zijn Ze gapen, lachen en huilen ook in de baarmoeder trouwens
Hier sinds een week beginnende bekkenpijn (ja helaas weer...). Maar de bandenpijn overheerst wel.. man zo erg heb ik echt nog niet eerder gehad. Hopelijk blijft het hierbij en wordt het niet erger. Vanmorgen even contact gehad met de verloskundige. Warme kruik (gaat moeilijk op et werk) en een ondersteunende band zou verlichting kunnen geven. Dit laatste gebruik ik al maar merk weinig verschil. En anders maar paracetamol nemen. Neem niet aan dat dit goed is om elke dag te nemen in de laatste maanden van de zwangerschap Maandag moet ik toch weer voor controle. Dan nog maar eens over hebben.
@Mom86 ik zou die band niet meer gebruiken hoor! Word het alleen maar erger van is mijn ervaring want als je hem afdoet, zakt alles nog harder op je bekken/banden.. En pcm kan als het goed is geen kwaad.. zou ze nemen indien nodig..
Ik heb vandaag ook voor het eerst de baby gevoeld!! Wat een heerlijk gevoel is dat nog wel Manlief kon het helaas nog niet voelen, maar zal vast regelmatiger worden en steviger.
@lautjuh85 Ik heb nog niet getest op bloedarmoede, dit omdat ik dat na mijn 1e bevalling had. Ik heb niet het idee dat het overeenkomt. Toen zag ik namelijk echt sterretjes voor mijn ogen en kon ik heel licht in mijn hoofd worden na inspanning. Nu ben ik wel snel buiten adem, maar als je al weinig doet en weinig eet en je conditie zo bagger slecht is geworden, dan snap ik dat ook wel . Ik houd het wel even in de gaten en kan het altijd even laten testen! @Mila27 ja inderdaad alles kost ontzettend veel energie! Ik vind het knap dat mijn vriend nu bij mij blijft. Want mijn hemel. Wat ben ik een heks! Zo onvoorspelbaar en mijn buien zijn zo intens..
@Lesliefje ja ik ben ook zo moe. Gisterenmiddag voor het eerst zelfs naar bed gegaan. Echt dat heb ik nog nooit gedaan. Mijn bloed is al wel getest en alles was goed. Moet wel over 4 weken weer gedaan worden. Ik krijg deze week weer mijn b12 injectie en ik hoop dat het dan beter gaat. Ben moe, moe, moe en was dat eerder niet zo erg. Qua aankomen merk ik dat het hier nu ook sneller gaat. En ik vreet ook echt alleen maar slechte dingen dus het is mijn eigen schuld. Zit op 5kg. Als je echt te snel aankomt zou ik de vk even bellen. Maar als je al oplet en je hebt geen diabetes dan heb ik ook geen idee wat je er nog meer aan zou moeten doen. Dan is het gewoon de reactie van jouw lichaam op een zwangerschap.
Mijn bed zie ik op dit moment meer dan dat ik mijn vriend zie zeg maar. Het is echt heel erg.. maar ik zal wel even een afspraak maken bij de ha, dat in ieder geval mijn bloed geprikt kan worden. Hopelijk sneeuwt het dan niet zo erg morgen.. Want anders kom ik helemaal nergens Ik HAAT sneeuw en ben echt een kluns. Dus dat werkt niet mee. En ik durf dan echt geen auto te rijden..
@Lesliefje de meeste huisartsenpraktijken hebben een Hb meter. Dmv een vingerprik kunnen ze al kijken of je hb te laag is. Mocht de huisarts uitgebreider onderzoek willen dan moet je inderdaad naar het lab
Jij ook al zn erge bandenpijn ! Ik herken het wel naar pas later en niet zo pijnlijk als nu. Ook jou 4e las ik , zou het daarmee te maken hebben ? Warme douche helpt bij mij wel met paracetamol, maar het trekt zo erg stekend in mn liezen met lopen pfff. Harde buiken helaas ook regelmatig waardoor die bandenpijn nog een stukje erger word lijkt wel....