Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik lees nu over wat uitslagen over de 20 weken echo qua metingen.....
    Echt slecht, maar ik ben het ook vergeten om er naar te vragen gisteren.
    Dus heb eerlijk gezegd geen idee of het nu voor op groei ligt oid.
    Te klein zal het niet zijn, anders had ik het wel gehoord denk ik dan :rolleyes:

Hoe gaat het inmiddels met de dochter van @Ponyh ? misschien heb ik er overheen gelezen...

Verder gaat het met mezelf wel redelijk.
    Nog altijd last van banden/bekkenpijn.
    Afgelopen weekend een vervelend weekend gehad. Wellicht heeft iemand mn topic gelezen in de lounge gedeelte, maar even in vogelvlucht het verhaal.

Sinds jan. vorig jaar hebben wij een hondje. Een super lief, speels hondje. Echter ging het tot voor kort niet goed tussen hem en ons jongste zoontje (5 jaar). Het ligt niet geheel aan het hondje hoor, want mijn zoontje weet gewoon niet hoe ermee om te gaan en luistert dan ook niet naar ons wanneer wij hem dingen uitleggen hoe wel met een hond om te gaan. Dus het is eind vorig jaar misgegaan en het beestje heeft hem gebeten. Dit keuren wij absoluut niet goed, maar realistisch gezien kan het beestje er ook niet veel aan doen. (echter besefte we dit pas nadat hij hier de straat uit reed..:cry:.) Om de hond en mn zoontje gescheiden te houden, zat de hond geregeld in de bench en dat vonden we zielig. Waardoor we met heel veel pijn in ons hart de pijnlijke keus gemaakt hadden om het hondje naar een ander huisje te brengen. Dit was dus afgelopen zaterdagavond het geval. Hij werd opgehaald. Bij het wegrijden kreeg ik al pijn in mn hart en een enorm twijfelgevoel. Voelde me een slechte baas, en bang dat we niet alles geprobeerd hadden om hem te kunnen houden om ook voor hem een veilig huisje te bieden. Vervolgens alleen maar gehuild. Ik was niet meer stil te krijgen. Niet meer gegeten en niet meer geslapen. Zondagmorgen wilde ik hem terug, want ik wist gewoon dat dit niet de oplossing was..
    Lang verhaal kort te maken... Uiteindelijk hebben we gisterenavond ons hondje weer opgehaald. De nieuwe baasjes wilde hem in de eerste instantie niet teruggeven. En nadat we aangaven alle onkosten die ze aan hem gemaakt hadden te vergoeden, kwamen ze met het bericht; oke jullie krijgen de hond terug; onder 1 voorwaarde; kom met een andere hond en je krijgt je eigen hond terug...:confused: Het maakte niet uit wat voor een hond, als ie maar niet bruin was.o_O Na zo'n berichtje kreeg ik al helemaal de drang om onze hond terug te halen en hem weg te halen uit dat huis! We hebben puur uit wanhoop gezegd; je krijgt geld zodat je een andere hond kan kopen, dan komen wij onze hond vandaag nog halen. Nou dat is dus gisterenavond gebeurd.

Ik snap dat het voor die mensen vervelend is, maar je kan me niet wijsmaken dat je in nog geen 48 uur zo aan een beestje gehecht bent, zoals wij dat zijn... en ja we hebben onze hond dus maar terug gekocht, terwijl zij er geen cent voor betaald hebben.
    Het was niet anders... ookal voelt het naar dat het op deze manier is gegaan (hebben het geld ook niet op de rug groeien...)
    Nu hebben we met de kids hele duidelijke afspraken gemaakt, en met de hond gaan we op cursus. We gaan er alles aan doen om dit te laten slagen, want de hond hoort gewoon bij ons gezin.

Nou dat was mijn weekend....:cool:

Yankee vindt dit leuk.
  2. Mom86

Mom86 Niet meer actief

We hadden Maci, Davina of Joya...

En 1 daarvan dachten we; dat is het! Maar helaas toch niet :roflmao:

3. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Dat was MACI!!

Mom86 vindt dit leuk.
  4. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ja was je verhaal tegen gekomen in de lounge. Super dat jullie toch het hondje hebben teruggehaald. Las in de commentaren dat het niet verstandig was (hun advies) heb later niet meer gelezen. Nu lekker op cursus gaan en idd duidelijke afspraken maken.
    Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Succes!!

5. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo dames! Ben een beetje stil geweest door de verhuizing, maar ik kan nu heerlijk weer op de bank zitten voor de tv.
    Morgen mag ik naar de bedrijfsarts en vind het wel spannend wat hij zegt.
    Ik werk nog steeds halve dagen.

Qua naam zijn wij er wel uit.

@Ponyh hoe is het met je dochtertje?

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    WoW jeetje wat een verhaal!! Fijn dat ie weer terug is. Rare mensen die hem dan hadden opgehaald. Zo heb ik mijn kat een keer op marktplaats gezet omdat ze niet met mijn zoon kon. Die begon toen net met lopen en ze voelde zich bedreigd. Een paar keer heeft ze uitgehaald waardoor hij krassen in zijn gezicht had. Hier heb ik gelukkig nooit spijt van gehad, maar een kat kan je ook niet vergelijken met een hond. Die hoort als het ware bij je gezin. Goed dat je naar cursus gaat!

7. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Oh Joya vind ik erg leuk! Mijn dochter heet J.azzalyn
    Wat een heftig weekend zeg! Fijn dat het hondje er weer is. En idd, vreemde mensen. Gevoelloos…:(

8. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Je mag mij ook een berichtje sturen als je in de fb groep wil. Ik ben hier iets actiever dan @Mitsy :p

Qua namen zijn we er al een tijdje uit :)

9. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Nou mijn vriend heeft Janou Kobe afgekeurd haha. Hij wil dan ook idd de hele namen. Maar vind 2 dan toch weer veel. Hij wil het dan bij Johannes houden. Hij heeft die naam en zijn vader. Maar dan word mijn vader overgeslagen bij het vernoemen. Is dat stom? Al is mijn oudste zoon wel naar mijn vader genoemd en na zijn andere opa... Pff en mijn vriend begint nu al dat hij na deze er misschien nog 1 wil..... DRRRRRAAMAAAAAAAAAAA

10. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Advies van hier was hem laten waar die was. En daarna nog wat vervelende opmerkingen, maargoed dat kan je verwachten op een forum met vele meningen:| Wij waren van mening dat hoe eerder hij weer terug zou zijn, nog altijd beter was dan hem daar te laten en hem te moeten missenm Uiteindelijk zijn we 48 uur bij elkaar geweest. Hond zal het wel als logeer partijtje hebben gezien.:roflmao: hij was super enthousiast toen hij weer thuis was en vanmorgen weer super blij om de kinderen te zien.
    We moeten ons jongste zoontje wat strenger aanpakken als het om dieren gaat , dus dat gaan we zeker doen.
    Hondje is uiteindelijk ook aangeschaft..juist voor de kinderen! Dus het komt wel goed.

Ja wat betreft die mensen... o_O rare lui, maar het feit blijft wel weggegeven is weggegeven.. en hebben we gewoon geluk dat we hem (helaas voor ons) dmv betalen hebben teruggekregen. :rolleyes:

Het waren helaas geen bekende van ons, maar bekende van bekende zeg maar... die ons via Facebook benaderd hadden.
    Maar weet je... het is gebeurd... klaar.. en door!

Jaa je hebt gelijk @Jolicoeur , Maci was de naam ;)

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.122
    5.042
    113
    Vrouw
    Het is vooral de vraag hoe belangrijk jij het vind dat hij naar je vader vernoemd wordt..

Santastisch vindt dit leuk.
  12. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Is Joas niet iets? Mooie mengeling van Johannes en Jakobus..

13. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Dexendon haha spannend zeg. Vind het ook heeel knap. Weet overigens wel dat echoscopisten altijd in de hij/hem vorm praatten, dus denk niet dat het veel zegt. Hier al 3x bevestigd dat het een meisje is dus geloof het wel maar als niemand me wat gezegd zou hebben, had ik bij elke echo jongen geroepen haha. Maar was steeds de navelstreng.

Hier hadden we een naam. Maar die met mn domme kop gedeeld met mn mn naasten en die zijn nou niet de meest enthousiaste. Dus nu twijfel ik opeens.

Nu weet ik ook weer waarom we bij de eerste twee nooit meningen van anderen hebben gevraagd tot de babynaam bekend werd gemaakt.

14. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Mom86 heb ook het eerste deel meegelezen inderdaad. Wat fijn dat je de hond toch terug hebt. Lekker op cursus en hopelijk gaat het vanaf nu alleen beter..

Mom86 vindt dit leuk.
  15. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Daar heb je wel een punt. Maar toch! Hoe rot het ook voor de nieuwe mensen is.. Ze vinden vast een ander hondje

Super fijn dat hij blij is en jullie ook!

Mom86 vindt dit leuk.
  16. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Ja daarover ben ik idd even met mijzelf en de hormonen in discussie :roflmao::roflmao::roflmao:

17. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Is idd ook een optie. Naast Janou had ik ook Jonah en Jonas opgeschreven.
    Idd nog even verder puzzelen met die 2.

18. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Mijn andere 3 hebben ook niet echt standaard namen (mijn dochter iets meer standaard dan mijn jongens). Het is eigenlijk 'love it or hate it' ;). Ik heb daardoor ook getwijfeld. Maar ben nog steeds super blij met hun namen :)
    Het is jammer dat ze niet enthousiast zijn maar ze wennen er maar aan :p

Yankee vindt dit leuk.
  19. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Ik word snachts elke keer wakker omdat mijn handen slapen. Heel vervelend! Zou ook niet weten hoe ik nu nog moet gaan liggen om het niet te hebben, om nou nog 18 weken niet te gaan slapen :roflmao:

20. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @Williie haha heel toevallig. Ik heb dit nu ook al een paar nachten. Mijn armen en handen. Dacht vanmorgen nog moet toch eens vragen of meer dat hebben :roflmao:

Deel Deze Pagina