Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik wil heel graag in bad bevallen. In het martini ziekenhuis in Groningen hebben ze bevalbaden.

2. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik las je zin even vekeerd, 'ik wil graag in bad bevallen met een martini':roflmao::roflmao::roflmao:. Klinkt ook niet verkeerd natuurlijk:p.

Lijkt me stiekem wel fijn hoor, in een warm bad bevallen:).

3. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik ga denk ik thuis in een bevalbad proberen.. enigste dat me tegenhoudt is dat het 35-40 min rijden is naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis aangezien ons ziekenhuis failliet is... en dat vind ik wel eng... vk geeft het advies zkh wel heel laagdrempelig tijdens de bevalling als ze denken dat het niet gaat lukken maja, vind het ook zo’n gedoe om dan weer last minute naar het ziekenhuis te moeten.. :|

4. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Welkom nog nieuwe dames!!

Hier wil ik gewoon graag weer bevallen in het ziekenhuis. Mochten er complicaties zijn of voordoen, dan ben ik al op de juiste plek. Het scheelt ook dat het ziekenhuis maar 5 minuten verderop ligt.

5. Nochti

Nochti Actief lid

24 sep 2018
    202
    412
    63
    Vrouw
    Ik heb weinig keus. Het wordt voor mij weer een inleiding met 37 weken ivm bloeddruk en zwangerschapssuiker. Gelukkig beval ik redelijk makkelijk. Alle 5 waren ze er in 6 uurtjes zonder problemen.

6. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Bij de eerste wilde ik thuis bevallen, maar kreeg hem er met persen niet uit. Dus alsnog een spoedritje met de ambulance naar het ziekenhuis.
    Tweede en derde werd automatisch een ziekenhuis bevalling en nu mag ik weer zelf kiezen.
    Ik weet het niet.. ik denk dat ik het laat afhangen van het moment.

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen ivm keizersnede bij de eerste en gebruik van bloedverdunners.

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao: Je brengt me op ideeen :roflmao::roflmao::roflmao:

9. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ik ga denk ik ook voor het ziekenhuis! Wij hebben over een paar weken een rondleiding gepland staan in het ziekenhuis :)

10. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Wij moeten ook in het ziekenhuis en als ik de keuze had gehad, had ik ook voor het ziekenhuis gekozen. Voor mezelf een prettig en veilig gevoel. Daarna hoop ik ongeveer twee nachtjes in het geboortehotel te kunnen blijven en dan lekker naar huis.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zit aan een keizersnede vast maar dit wordt de eerste keer dat het een geplande keizersnede is. Ik wil binnenkort hierover eens met mijn gynaecoloog praten want ik zou graag zelf mijn kindje eruit willen halen. En daarna het kindje op mijn borst krijgen. Ik ben benieuwd of ik dat voor elkaar kan krijgen.

12. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier een geplande keizersnee dus ook in het ziekenhuis.

13. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Dat kan toch helemaal niet bij een keizersnede? Zelf eruit halen? Lijkt me ook vrij gevaarlijk eigenlijk :|

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jazeker dat kan wel :)
    Niet dat je de baby er zelf uitwroet haha maar dan kan je het hoofdje aanpakken en zelf hem de rest van het stukje eruit halen.

15. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Oh dat lijkt me echt doodeng haha!

16. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Omg hier ook een geplande keizersnee maar dit zou ik nooit durven haha. Wel stoer. Ben benieuwd of het mag. Ik heb er bij de beide keren een doek voor gehad dus heb zelfs mn buik niet gezien.

17. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @Nuage ik heb daar inderdaad wel eens over gelezen! Ik heb bij de eerste keizersnede haar wel gelijk op Mn buik gekregen. Ik kreeg van te voren een soort buidel om en daar kwam ze gelijk in. Dat zou je sowieso kunnen vragen. Vond ik al heel fijn.

Ik heb met de gyn besproken en ga toch ook voor een geplande keizersnede met 39 weken. Heel gek maar ook heel fijn om te weten dat ik niet over tijd ga lopen.

Yankee vindt dit leuk.
  18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja ik wil het echt heel graag hihi het liefst zou ik gewoon bevallen maar ja dat mag niet. Of nou ja, durf ik zelf ook niet aan. Maar ik zou wel graag een hele andere kzs hebben dan de vorige keren. Ik heb nog nooit de baby kunnen vasthouden en de baby werd ook altijd weggehaald. Vorige keer duurde het zelfs 2,5 uur voordat ik m’n kindje zag. Niet oké! Ik heb wel vorige keer zo’n doorzichtig zeiltje gehad maar ik zag echt niks erdoorheen. Waardeloos.

Nee hoor laat mij het maar aanpakken. Ik kan er wel tegen, niks engs aan. Ik heb ook altijd na de bevalling de placenta te zien gekregen en doorgelopen. Dat komt nog van het paarden fokken denk ik dan keek ik ze altijd na. Heb daar ook wel een aantal bevallingen meegemaakt en altijd geholpen natuurlijk, misschien scheelt dat ofzo. Lijkt me echt machtig als ik bij deze bevalling eindelijk ook een rol kan spelen. Het was trouwens het idee van mijn verloskundige haha

Robijn89, Lvdv89, miniVosje en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Santastisch

Santastisch Actief lid

13 jan 2019
    208
    134
    43
    Vrouw
    Ik lag daar vanmorgen even aan te denken. Ik ben bij alle 3 in ZH bevallen. Eerste 2x werd ik medisch en de laatste ingeleid. Bij alle 3 op mijn rug op bed bevallen. Maar dat deed zo'n zeer... Hele heftige weeën en kon ze moeilijk opvangen op mijn rug. Ik weet dus niet wat ik wil. Ik ga gewoon doen wat ik al deed en weet. Maar volgens mijn vriendin leek ik wel een afkickende heroïne junk tijdens mijn weeën haha. Om dat ik als er geen wee was heel rustig en relaxed was en op het moment dat ik dan in een wee zat werd mijn hele lijf 'gek'.

Dus ja... ik weet het even niet. Ik wil wel graag naar het ZH. Bij alle 3 wel weeën maar niet ontsluiten, zodra ze breken zit ik binnen maximaal van 1 cm op 10 cm. Geen idee of het weer zo gaat hoor. Maar ik beviel steeds sneller.

Ik dacht dus idd aan een kruk alleen totaal geen ervaring of gedachtegang bij. Dus misschien moet ik me toch eens gaan verdiepen in andere opties. Zeker omdat ik een paar maanden geleden opving dat het op je rug helemaal niet zo natuurlijk is... ?

Goedemorgen btw allemaal ;)

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goedemorgen!! Vanmiddag heb ik een gezellige high tea met nog 3 vriendinnen :)

@Santastisch ik heb bij de bevalling van mijn oudste ook even op een baarkruk gezeten. Dit omdat de uitdrijving niet vorderde. Ik vond het niks. Uiteindelijk op mijn rug in bed bevallen mbv vacuüm. Bij mijn dochter had ik ook vreselijke rugweeën. Heb toen nog een hele poos in bad gelegen. Uiteindelijk aan de morfinepomp inderdaad. Iedere bevalling gaat echt weer anders. Nu zou ik heel graag in bad willen bevallen.

Santastisch vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina