Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Is het een idee hem even te blokkeren?

2. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heb ik aan zitten denken, maar ben ook heel benieuwd wat hij gaat schrijven...

3. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    @Kimberley92 jij doet het goed ♡ zulke mensen weten precies hoe ze in kunnen praten op anderen. Hier een zelfde soort situatie met schoonvader (drugs). Je doet er juist goed aan, om afstand te nemen! Denk nu juist om jezelf en de kleine. Hij is je vader en zal altijd je vader blijven, maar jij hoort niet op deze manier voor hem te zorgen. Jij hebt ook jou leven en gezin straks. Jou kleintje heeft jou straks heel hard nodig. Hij heeft hulp van mensen die er voor zijn, alleen pakt hij dit dus niet met beide handen aan.. maar dat is zijn fout en niet de jouwe! Jij bent in geen enkel opzicht schuldig.
    Ik snap je gevoel dat je denkt dat je hem in de steek laat, maar jij bent niet de aangewezen persoon om hem hier uit te halen. De enige die dat is, is hij zelf. En juist door afstand te nemen en te laten blijken dat jij er NU klaar mee bent en hij er zelf iets aan moet doen, zal hij het hopelijk in zien!

Ik wil je heel veel sterkte wensen, je bent een kanjer ♡

miniVosje vindt dit leuk.
  4. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    @Ponyh fijn dat je meisje weer lekker thuis is ♡ hopen dat ze gauw weer de oude is!
    Van de bloeding kan idd komen omdat het extra gevoelig is. Gelukkig voel je het goed bewegen

5. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    @Kimberley92 zoals anderen al schreven, jij bent niet verantwoordlijk voor je vader, al kan het wel zo voelen. Familie die het niet snapt, laat ze een deel van de zorg dan maar overnemen.
    En, belangrijk is het dat je dit juist wel deelt met je vriend, hij kan je steunen nu en ook op de momenten dat je weer zou willen toegeven aan je schuldgevoelens.

Sterkte meisje!

6. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Ik denk ook dat dit juist laat zien dat je een goede moeder gaat zijn: je stelt grenzen en beschermd jezelf tegen mensen die energie slurpen. Hou vol.

Kimberley92 vindt dit leuk.
  7. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    @Kimberley92
    Sterkte met deze hele klote situatie , heel knap van je dat je grenzen trekt ! Ook al doet het zeer , dit is zelfbescherming en heel moeilijk maar verstandig. Dikke knuffel

Ook dikke knuf aan alle meiden die m kunnen gebruiken de laatste tijd.

8. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Ponyh fijn dat je dochter uit het ziekenhuis is. Hopelijk is ze snel weer helemaal opgeknapt.

@Kimberley92 sterkte meid. Maar zoals anders ook zeggen, denk aan jezelf en je doet er goed aan hem even los te laten.
    Blijf goed met je vriend praten, die mag weten hoe jij je voelt. Sterkte

Pfff weer maandag ochtend... werkse voor degene vandaag werken

Phloxie vindt dit leuk.
  9. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Gister mocht ik van vriend lief de hele dag in bed liggen. Hoefde er alleen uit om te plassen en wat te eten/drinken te pakken. Ik gok dat ik dus zo'n 6/8x de trap op en af ben geweest over de gehele dag... toch 's avonds behoorlijke harde buiken.. vind nou niet dat ik niet rustig ben geweest of zo

10. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Fijn dat je rustig aan kon doen Willy, jammer dat je toch harde buiken kreeg.

Ik heb vandaag een eerste wat grotere aankoop gedaan voor de kleine meid in Mn buik. Een draagzak te gebruiken vanaf de geboorte, tula free-to-grow. Kan niet wachten tot ze er is :)

Bijgevoegde bestanden:

11. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @Williie lastig is dat he? Misschien de dagen ervoor toch nog teveel gedaan?
    Het hoeft niet altijd een teken te zijn dat je teveel gedaan heb, kan ook zijn dat je baarmoeder echt al aan het oefenen is. Maar anders voor de zekerheid toch met je verloskundige bespreken?

@Phloxie mooi is die!

Hebben jullie al nagedacht over de kinkhoestvaccinatie? Ik ga het volgende week even vragen bij de verloskundige. Ik wil hem wel graag hebben

Phloxie vindt dit leuk.
  12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wanneer moet je die vaccinatie zetten? Ik wil ‘m wel.

Hoeveel zijn jullie nu aangekomen? Ik woog zojuist 76,5 en mijn startgewicht weet ik niet precies maar zal 70/71 zijn geweest. Zit ik dan nog binnen wat normaal is?

In mijn app staat dat het gewicht van de baby de komende 4 weken verdubbelt naar ruim een kilo!

13. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    @kinkhoestvaccinatie, ik ga 'm wel laten zetten, volgende keer nog even navragen bij de vk.

@Nuage : ik weet het niet, heb geen weegschaal thuis en bij vk word ik ook niet gewogen. Je kan het je vk vragen, hoeveel "normaal" is?

14. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Ik heb nog niks gehoord of zo van die vaccinatie. Ook nog niet over ingelezen of zo..

Qua gewicht zit ik nu op +1.5 kg. Wel eerst 2.8 kg afgevallen. En eigenlijk wil ik vanaf dat gewicht tellen, dus doe ik alsof ik op +4.3 zit.

15. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ik heb nu ongeveer 4 kilo er bij. Volgens mij zit jij wel binnen wat normaal is hoor :) voor zo ver ik er verstand van heb. Op internet kan je ook wel wat lijstjes vinden met de gemiddelde gewichtstoename van een zwangerschap per week. Zo let ik er zelf op. De foto die ik heb bijgevoegd laat dan zien wat je ongeveer moet zijn aangekomen, links is minimale gewichtstoename en rechts is maximaal.

Bijgevoegde bestanden:

Miesje25 en miniVosje vinden dit leuk.
  16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik zit al +10 kilo :oops:
    Gelukkig is mijn gewicht de afgelopen 2 weken stabiel gebleven.

17. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Denk ook absoluut niet dat het voor iedereen geldt hoor. Heb ook al wel eens gelezen dat sommigen juist in het begin veel aankomen en daarna relatief weinig, en dat anderen juist in het begin amper aankomen en dat het op het laatst heel hard gaat. Dus zou me er niet teveel van aantrekken hoor!! Ik probeer zelf alleen ergens iets van een richtlijn te zoeken zodat ik een beetje weet hoe of wat :oops:

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Lily94 ik wil ook niet teveel op die weegschaal staan want anders word het een obsessie

19. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik +2kg boven mijn start gewicht

20. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Tussen de 28-32 weken is het meest gewenst maar kan tot de 38 weken geloof ik. Vind het vooral fijn dat de baby straks het eerste prikje niet hoeft. Dan doe ik dat liever op me nemen.

Ik ben nog steeds onder mijn startgewicht maar mijn buik is echt al gigantisch. Die is voor mijn gevoel al even groot als met 41 weken bij de eerste. Dat iedereen steeds zegt : Oh wow moet je nog 4 maanden?

Deel Deze Pagina