Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Lvdv89 leuk hè die mensen die lekker ongegeneerd een mening over je buik geven. Ik had van de week ook iemand (die notabele zelf zwanger was) die zei....goh zijn het er geen 2?!?
    Zulke mensen wil ik slaan :roflmao:
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  2. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier inmiddels al +6,5 kilo. Vind het de laatste maand wel erg hard gaan. Maar kan niks anders doen. We zullen zien hoezwaar ik uiteindelijk wordt.

    @Lvdv89 hier werd van de week gevraagd, hoe gaat het met de laatste loodjes... ik ben net halverwege zei ik. Die is de rest van de middag stil geweest.
     
  3. Lily94

    Lily94 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook echt irritant dat mensen continu ongevraagd hun mening geven over je buik.... :roflmao: en ook al meerdere keren gehad dat iemand mijn buik aanraakt, ik hou daar helemaal niet van :eek:
     
  4. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik zit nu op +7 a 8 kilo... dat had ik er bij mijn zoontje in de hele zwangerschap aan :roflmao: Kan me er niet zo druk om maken hoor.. kan er toch niks aan veranderen :) Hier vroeg pas ook iemand of ik al bijna uitgerekend was.. awkward..:rolleyes:
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  5. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Ik weeg nu 1 kilo minder dan toen ik ging bevallen bij mijn dochter :roflmao:. Ik zit er niet zo mee, denk dat dit ook wat gezonder is. Bij mijn dochter was ik tijdens de zwangerschap veel afgevallen door de stress.

    De kinkhoestvaccinatie wil ik ook laten zetten.

    Vandaag de intake gehad voor kraamzorg. Komt echt dichtbij nu. Kan nog steeds niet geloven dat we al zover zijn.
     
    Sienna96 en Trassi vinden dit leuk.
  6. Nochti

    Nochti Actief lid

    24 sep 2018
    202
    412
    63
    Vrouw
    Ik ben inmiddels net iets meer dan 11 kilo aangekomen. Maar de laatste 3 weken juist helemaal niets. Ik kom altijd in het begin veel aan en vanaf 30 weken bijna niets meer.

    Zolang het maar onder de 16 kilo blijft, dat is mijn streven een beetje.
     
    miniVosje en Nuage vinden dit leuk.
  7. Phloxie

    Phloxie Actief lid

    15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Bluh, ben ziek aan het worden: hoesten moe, hoofdpijn en geen eetlust :(
     
  8. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ah ik was al bang dat ik de enige was :p
     
  9. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Krijg hier juist elke x de opmerking. Je buik is dan nog wel klein he.
    Ik antwoord dan elke x gewoon heel tactisch. Ja, beter toch? Hoeft er straks ook niet zoveel af (knipoog)
     
    Robijn89 vindt dit leuk.
  10. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Vandaag hebben wij een geluksmomentje!
    We hadden begin januari de Chicco next to me dream besteld in de aanbieding voor €170 met 2 hoeslakens.
    Nu kregen we vandaag te horen dat deze niet meer geleverd kan worden en we nu voor deze prijs de nieuwste versie krijgen, de next to me magic die eigenlijk €300 kost en dan ook nog 2 hoeslakentjes.

    Ooohh dit had ik echt even nodig.
     
    Trassi, miniVosje, Williie en 12 anderen vinden dit leuk.
  11. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    @Kimberley92 Oh wat heerlijk zeg!! Dat is altijd fijn nieuws.
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  12. Ponyh

    Ponyh Actief lid

    1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Lekker, mooi ding ook die nieuwe!!!

    Kilo's nu +5 volgens mij was dat bij dl al meer...

    Hier begin ik toch wel echt pijn te krijgen aan mijn stuurtje en billen... staan lukt 5 min en dan is het zo erg dat ik moet zitten. Deze week weer begonnen met werken ben benieuwd hoe dat gaat verlopen allemaal.

    Dl gaat steeds een stapje beter. Gelukkig!!

    Beurs komt steeds dichterbij. Ik ga de zondag!! Zin in, veel zitten tussendoor haha
     
    miniVosje en Kimberley92 vinden dit leuk.
  13. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    @Kimberley92 kijk aan. Da's fijn! Heb je verdiend!

    Vandaag nog werken en dan is het klaar. Ik ben op. This goed zo. Mijn dochters hebben mij nodig. Vind het lastig, maar ben opgelucht dat ik de stap genomen heb. Werken kan straks in september wel weer.
     
    Mom86, miniVosje, Lily94 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wat goed van je @Williie
    Zou ik ook heel moeilijk vinden. Heb zo’n groot verantwoordelijkheidsgevoel :oops:

    Ik heb straks om 10.00uur een intake bij zwangerfit bij de fysio.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  15. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    @Williie uurtjes aftellen dus! Zal iet altijd makkelijk zijn. Ik ken het! Maar voor nu ben jij, je eigen lichaam en de kleine in je buik exht het belangrijkste!
    De extra tijd met je dochters is ook heel fijn!

    Ik ben ook onderweg naar werk voor het gesprek met mijn leidinggevende.. Pas om 12 uur, maar de drukte is weer begonnen, dus ik zal vast collega's een beetje kunnen helpen.
    Ik merk gewoon dat als er druk achter zit, ik mij veel slechter voel. Vandaag weer heerlijk boven de pot net voor ik weg wilde.
     
  16. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Goede beslissing @Williie !

    Ik vind het erg lastig wanneer het genoeg is geweest.. Ik heb een voorspoedige zwangerschap maar mijn werk is gewoon lichamelijk erg zwaar, en dat begin ik steeds meer te voelen. Maar waar trek ik die grens? Dat vind ik lastig.
     
  17. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik vind dat als je dingen thuis moet laten, omdat je kapot bent van je werk, je minder moet gaan werken of stoppen.. je werk word gewoon doorbetaald door het uwv dus daar hoeft niemand zich schuldig om te voelen.. deze zwangerschap kun je niet overdoen en op je lijf moet je gewoon echt zuinig zijn als je geen blijvende klachten wil overhouden.. + je gezin gaat echt voor op je werk, mag ik hopen :p Ik zit al weken thuis, mijn werk word wel weer gedaan door een ander dus voel me niet schuldig.. zo kan ik toch nog een beetje genieten want als ik had gewerkt lag ik de rest van de dag op de bank.. niet leuk voor mijn 5jarige..
     
    Yankee en Mom86 vinden dit leuk.
  18. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Precies wat @Mila27 zegt! @Robijn89

    Ik werk 'maar' 20 uur. 4 middagen. Weekend van vrijdag t/m zondag. Afgelopen zaterdag en zondag heel de dag op bed gelegen met pijn. Dat was echt mijn grens. Ik heb geen energie om te stofzuigen of de vaatwasser in te pakken. Omdat ik mijn energie nodig heb om de pijn te door bijten tijdens het werk. Dat was wel echt een grens. Ik heb een huishouden, een dochter rond lopen (die ik niet kan douchen of in bad kan doen, want dat doet pijn), een vriend die me ook wel eens wil zien, ipv dat ik om 8 uur gesloopt op bed lig en een eigen lichaam. Werken komt later wel weer.
     
    Mom86 en miniVosje vinden dit leuk.
  19. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wow wat veel meiden die echt ladt hebben van hun lichaam. Wat vervelend zeg. Maar inderdaad neem je rust, werken kan een ander keer weer. (Al kan ik het ook niet laten)
    Gelukkig heb ik het dillema nog niet, en heb ik weinig last van me lichaam. Sterkte dames
     
  20. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Net de intake gehad en die was behoorlijk uitgebreid. Ze heeft mijn hele bekken en buikspieren nagekeken en volgende week wil ze een echo maken om te kijken hoe ik mijn bekken gebruik en hoe het is gesteld met mijn buikspieren.
     
    Jolicoeur, Williie en miniVosje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina