Ja als je het zo bekijkt wel. Morgen is het alweer twee weken geleden dat ik weer een positieve test in me handen had. Maar voor me gevoel kruipen de dagen nu voorbij.
Wat bij mij echt gegroeid is zijn mijn borsten. Ik heb gister maar twee nieuwe bh gekocht de andere gingen toch best krapjes zitten
Hier doen we geen nipt/combinatie test. We zien het wel en we zijn best optimistisch ingesteld altijd. En mocht er wel wat zijn dan is dat ook meer dan welkom. Hier veel ongesteldheidskrampen. Bijna de hele dag door. Wel vervelend. Maar tijd gaat inderdaad snel. Wij vertellen het na de 1e echo. Tussen 7 en 8 weken zal dat zijn.
Aan de ene kant gaat het snel, morgen over een week al de eerste echo! Aan de andere kant vind ik het steeds moeilijker me ergens aan vast te houden.. De knaltest en de goede bloeduitslag zijn 'al' anderhalve week geleden. Hier ook enorme borsten! En begin steeds misselijker te worden. En ik kan geen koffie meer zien, ruiken of proeven.. bah! Terwijl ik zo gek ben op koffie. Bij de andere zwangerschappen nooit last van gehad.
Oh dat is vervelend misselijk zijn. Hopelijk zet het niet door tot spugen en is het snel weg. Had je daar ook last van bij je andere zwangerschappen?
Ja, hier zijn m'n borsten ook wel iets groter! Ik ben vaak begin van de middag even misselijk. Toestraks toch weer even getest, kan dat maar moeilijk los laten. Vorige ronde werd op 4 weken 3 dagen de testen lichter en de mk met 5 weken 6 dagen. Nu nog steeds een knal! Het zegt echt niks, maar ja.
Bij de miskramen niet, met de meiden wel. Dus ergens stelt het me wel gerust haha. Moest bij beide ook spugen, dan hoeft van mij dit keer niet zo nodig .
Van kwaaltjes heb ik ook nog niet heel erg last. Alleen m’n borsten zijn heel gevoelig en staan strak, haha. Af en toe last van bandenpijn, en wat sneller vermoeid. Hier willen we ook wachten met vertellen, tot we een goede echo hebben. Op m’n werk moet ik het ook nog stilletjes houden straks, want als het bekend is, zal ik een vervangende functie moeten gaan uitvoeren. Moest stiekem wel lachen. Vorige week ging er een gerucht dat ik wellicht zwanger was. Ik stellig verdedigd dat dit niet zo was natuurlijk. Hebben ze een week later toch nog gelijk gekregen Wanneer vertellen jullie het op werk?
1 juni Mom86, 32 jaar, 4e kindje Zonnebloem92, 25 jaar, 3e kindje Robijn89, 28 jaar, 3e kindje Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje 2 juni 3 juni Lyan88, 30 jaar, 2e kindje 4 juni Marielle1985, 32jaar ,2e kindje Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 5 juni Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje Dehi, 29, 3e kindje 6 juni Stz90, 28 jaar, 1e kindje Megan, 29 jaar, 1e kindje Momtobejuni2019, 30 jaar, 1e kindje 7 juni Miltje, 34 jaar, 4e kindje Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni Mitsy, 26 jaar, 5e kindje Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni Williie, 25 jaar, 2e kindje Mila27, 28 jaar, 2e kindje 10 juni Rietje84, 34 jaar, 3de kindje 11 juni Vrouw1982, 36 jaar, 2de kindje Jale, 35 jaar, 3e kindje 12 juni Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 13 juni Yankee, 31 jaar, 3e kindje Ponyh, 38, 2de kindje 14 juni 15 juni ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (22) ----------------------------------------------- Afspraken: 12 oktober; Robijn89; eerste echo 17 oktober; Marielle1885; eerste echo 18 oktober; Dehi; eerste echo 19 oktober; Dehi; intake 22 oktober; Williie; eerste echo 23 oktober; Mila27; eerste echo 23 oktober; Stz90; eerste echo 23 oktober; Fien25; eerste echo 24 oktober; Liefsvanha; eerste echo 26 oktober; Williie; Intake 26 oktober; Ritoy; eerste echo 27 oktober; Sienna96; eerste echo 29 oktober; Momtobejuni2019 eerste echo 29 oktober; Fien25; intake vk 30 oktober; Yankee; eerste echo 1 november; Vrouw1982; eerste echo 1 november; Rietje84; echo + intake gyn 8 november; Ritoy; intake + echo vk 9 november; Jale; eerste echo 13 november; Jale; intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hebben jullie nog leuke ideetjes om het te vertellen. Zaterdag gaan we het opa en oma vertellen met een badeendje gegeven door de oudste 2. Dus dan hebben we al wat.. Maar nu is mijn zusje 16 weken zwanger wat niet geheel vanzelf is gegaan zeg maar...nu zoeken we ook nog iets om het haar en haar partner (en zoontje) te vertellen.
Vandaag weer foute boel, nu nog meer bloed dan gister.... Was gister zo blij dat het gestopt was en nu weer terug bij af
Hier nog niet dat de kleren strakker zitten, maar ik ben dan ook niet de slankste haha. We weten nog niet of we iets van onderzoek willen laten doen.. zitten in dubio. Bij de andere twee niet gedaan. Dit kindje is natuurlijk net zo welkom maar we hebben nu al een gezin waar we ook aan moeten denken. Ik vind de tijd ook vrij langzaam gaan terwijl ik vandaag ook nog dacht dat het net zo lang nog duurt tot aan de echo als dat ik nu weet dat ik zwanger ben (2 weken haha) Gelukkig hebben we redelijk drukke weken voor de boeg dat scheelt haha
Ik heb het nog aan niemand verteld. Heb ik eigenlijk ook geen zin in. Heb net een paar weken geleden de 7e miskraam verteld aan mensen, niet eens aan iedereen, en dan zou ik nu weer moeten vertellen dat ik zwanger ben. En het gaat toch niet goed, dat denk ik echt. Dus nee ik zeg niks meer. Ook niet na een goede echo want ook dat zegt niks hier. Pas na week 9 ofzo als we die halen. Sorry ik ben echt heel negatief, neem me niet kwalijk.
Ja echt super k*t.... Ik ga maar uit van het ergste.... van t weekend moet ik een zwangerschapstest doen van de VK.. van Clearblue met tijd indicator en dan moet ie op zwanger 3+ staan , zo niet dan is t niet goed...
Waarom laat ze je niet gewoon bloedprikken dan? Vind het gek dat je een test moet doen en dat ze daarop dan concludeert dat het niet goed is. Pas als een echo niet goed is of je hcg aantoonbaar daalt mogen ze zulke conclusies stellen.