oh wat erg! Kunnen ze geen echo maken? vind dit wel hele slechte zaak. Bij mijn eerste mk die savonds om 23.00 begon en geen idee had. Dus vk gebeld en die heeft de volgende ochtend gelijk contact opgenomen en kon om 11.00 terecht voor een echo bij het ziekenhuis. Bij de vk hadden ze pas einde van de dag plek. Onze vk en ziekenhuis werken met dezelfde echoscopisten.
Hmmm oke, hoe ver ben je dan? Ik zou denk ik net als hierboven al gezegd wordt ook om een bloedtest vragen. Desnoods morgen of vrijdag en dan na het weekend weer een.
Als t goed is zou ik vandaag 5 weken zijn... ze zeggen dat je niks nu kan zien als ze een echo zoude maken... dit is überhaupt mijn eerste zwangerschap dus ik weet het ook allemaal niet... maar moet ik anders de huisarts bellen ?
Ik weet het ook niet..... Vind het überhaupt raar dat ze niks willen doen.... ja je moet afwachten , word er gek van... ik moet straks terug bellen hoe het gaat... dan zal ik t wel vragen voor bloedonderzoek.. dankje voor je reactie
Hopelijk valt het allemaal mee Ik moet zeggen dat ze bij mij nooit bloedonderzoek hebben gedaan. Ik moest altijd afwachten en na een paar dagen kreeg ik soms een echo om te kijken of alles eruit was gekomen. Maar dat deden ze ook maar 3 van de hele hoop miskramen. Alleen toen ik zwanger was van een tweeling hebben ze snel een echo genaakt om te zien of een of beide kindjes het niet hadden gehaald. Maar toen was ik ook al wat verder.
Oh wat verschrikkelijk die onzekerheid.. Heb je ook krampen of pijn? Of dat niet ?? Hoop zo voor je dat het toch goed gaat... Ik zou in ieder geval volgende week een echo plannen, met 6 weken zouden ze zeker iets moeten zien..
Ik ben de hele dag al overstuur... ik heb net de verloskundige aan de telefoon gehad en volgende week vrijdag krijg ik een echo! Ik heb geen buikpijn of krampen... Volgende week vrijdag horen jullie van mij... Bedankt voor jullie berichten en steun
Nee, totaal niet. Maar dat begint bij mij in de middag elke keer pas. Ik kreeg de tip om een elastiekje om je knoop en de opening van je spijkerbroek te gebruiken. Dan hoef je nog niet meteen aan de broeken met buikband. Bij mij zijn t vooral mijn darmen. Mijn zwangerschapsklwdinf ligt nog bij een vriendin, maar mijn zoontje is van de winter, dus waarschijnlijk heeft die kleding weinig nut
Fijn dat je dan wat zekerheid hebt. Ga je ook nog de clearblue test doen ?? Ik ga heel hard voor je duimen!! Vandaag zelf voor het eerst een hele lichte “bloeding” gehad en beetje rozige afscheiding. Was helemaal niet veel en alleen na het plassen (bij het afvegen). Toch ook een beetje paniek en ongerust nu. Heb mijn eerste echo pas 27 oktober. Ga dit weekend een clearblue test doen en kijken wat die aangeeft aan weken.. zou dan 3+ moeten staan. Afhankelijk van de uitslag en mijn klachten neem ik anders contact op voor het vervroegen van de echo denk ik... Heb wel wat lichte krampen maar niet meer dan eerst, mijn borsten doen nog wel pijn maar minder. Stressvol dit...
Een hele dikke knuffel meis. Ik had zo gehoopt dat het volledig zou stoppen. Dan is de bezorgdheid ook minder. Het kan nog steeds beide kanten op. Is het nu wel gestopt?
Het is weer minder nu.... dankjewel voor je lieve bericht! We wachten het af en zodra ik vrijdag meer weet , horen jullie dit uiteraard gelijk van mij!
Wat een hartverwarmende berichten, ik wil jullie bedanken voor jullie steun en lieve berichten. Ik raap mezelf bij elkaar en probeer alleen maar positief te denken en te blijven tot het tegendeel is bewezen dat het mis is. Ik focus me op vrijdag en die clear blue laat ik even schieten , anders maak ik mezelf helemaal gek. Tot vrijdag en wens jullie allemaal een fijne zorgeloze week toe!
Heel veel sterkte de komende week meis. Bloedverlies brengt zoveel stress met zich mee. Heel logisch dat je hiervan overstuur bent. Ik hoop als nog dat je verloskundige goed nieuws heeft volgende week. Ik ga heel hard voor je duimen.
1 juni Mom86, 32 jaar, 4e kindje Zonnebloem92, 25 jaar, 3e kindje Robijn89, 28 jaar, 3e kindje Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje 2 juni 3 juni Lyan88, 30 jaar, 2e kindje 4 juni Marielle1985, 32jaar ,2e kindje Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 5 juni Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje Dehi, 29, 3e kindje 6 juni Stz90, 28 jaar, 1e kindje Megan, 29 jaar, 1e kindje Momtobejuni2019, 30 jaar, 1e kindje Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje 7 juni Miltje, 34 jaar, 4e kindje Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni Mitsy, 26 jaar, 5e kindje Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni Williie, 25 jaar, 2e kindje Mila27, 28 jaar, 2e kindje 10 juni Rietje84, 34 jaar, 3de kindje 11 juni Vrouw1982, 36 jaar, 2de kindje Jale, 35 jaar, 3e kindje 12 juni Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 13 juni Yankee, 31 jaar, 3e kindje Ponyh, 38, 2de kindje 14 juni 15 juni ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (22) ----------------------------------------------- Afspraken: 12 oktober; Robijn89; eerste echo 17 oktober; Marielle1885; eerste echo 18 oktober; Dehi; eerste echo 19 oktober; Dehi; intake 22 oktober; Williie; eerste echo 23 oktober; Mila27; eerste echo 23 oktober; Stz90; eerste echo 23 oktober; Fien25; eerste echo 24 oktober; Liefsvanha; eerste echo 26 oktober; Williie; Intake 26 oktober; Ritoy; eerste echo 27 oktober; Sienna96; eerste echo 29 oktober; Momtobejuni2019 eerste echo 29 oktober; Fien25; intake vk 30 oktober; Yankee; eerste echo 1 november; Vrouw1982; eerste echo 1 november; Rietje84; echo + intake gyn 1 november 1e echo 8 november; Ritoy; intake + echo vk 9 november; Jale; eerste echo 13 november; Jale; intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Hoi! Ik kom graag mee babbelen! Vorige week donderdagavond positief getest Ik voel me redelijk goed, nog niet heel gek veel kwaaltjes. Maar ben heel bang omdat mijn eerste zwangerschap een HG-zwangerschap was.
Ik kan me hier zo in vinden..... Vandaag misselijk en dan ben ik gewoon blij... ene keer denk ik oh leuk het is zo ver, maar dan drukt dat gevoel meteen weg in bijna paniek.. niet blij zijn, straks gaaf het weer mis... Hoop dat het snel zover is dat de 12 weken voorbij zijn