Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanha

liefsvanha Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd!! Wat leuk dat je zo snel al terecht mag bij de gynaecoloog. Ik mag pas over 3,5 week naar de verloskundige hihi. Maar kan me goed voorstellen dat je eerst een knaltest wilde, dat had ik ook.

2. Miltje

Miltje Niet meer actief

Langzaam hcg aanmaak of zo. Hij zou wel anders 3+ moeten aangeven lijkt me. Maar aanstaand zondag zal die wel aan geven ;)

liefsvanha vindt dit leuk.
  3. liefsvanha

liefsvanha Niet meer actief

Ja ik hoop het! we gaan het zien haha

4. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    @Nochti oh dat snap ik heel goed! welkom en gefeliciteerd

5. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik ben benieuwd. Ik test nog 1-2. Had ook verwacht nu al 2-3 aan te tikken. Was overigens niet met ochtendurine, maar maakt wel erg onzeker :oops:

6. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ik test nu niet meer voor de zekerheid. De tests geven geen garanties:confused:. Ik doe meer voor de verslaving en fotoboek;).
    Wees niet onzeker, iedereen maak op zijn eigentempo hcg aan.
    Ik kon op 8 dpo duidelijk testen omdat er genoeg hcg was anders niet:confused:.
    Gewoon afwachten :thumup:

7. Marielle1985

Marielle1985 Bekend lid

20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Haha die moeheid zo herkenbaar! Ik werk 3 dagen. Na werktijd kijk ik of het lukt om mijn zoontje iets later op te halen. Op de twee dagen dat ik vrij ben ga ik tegelijk met mijn zoontje naar bed voor een middag dutje. Gisteren wekker vergeten, was 1,5 uur verder en een partij gaar!!!! 45 min is net genoeg om de avond door te komen

8. Marielle1985

Marielle1985 Bekend lid

20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Jeetje wel een hoop test verslaafde hier!! Vanwaar die drang als ik vragen mag?
    Ik had van de week MvM op bezoek en die test zei genoeg. Ik ga uit van de echo dat is de enige manier om te zien hoever je bent......lijkt mij zo zonde van het geld. Test wordt niet opeens negatief tenzij natuurlijk bij een mk

9. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ik test omdat ik hebt leuk vind(verslaafd). Omdat ik heel vaak heb getest en geen lijnen gezien en nu dat wel kan, wil ik ze blijven zien :roflmao:. Maar ik ben er klaar mee. Tis idd zonde van het geld, maar ik heb het voor over :D. Kinderen kosten eenmaal geld;).

Trassi vindt dit leuk.
  10. Miltje

Miltje Niet meer actief

En oh ja... dat is baby #4 en ik ben voor de laatst keer zwanger en wil alles kunnen testen en doen wat ik overigens bij de andere niet hebt gedaan. Wist toen ook niet wat het was om een MK te krijgen totdat :cry:. Maar ik ben blij en me man laat me gewoon doen :roflmao::D.

Trassi en Marielle1985 vinden dit leuk.
  11. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Misschien dat ik vanmiddag bij de Etos ook nog wel een digitale haal... dan doe ik mee zondag...

Stz90, Jolicoeur en Miltje vinden dit leuk.
  12. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom!!!
    Hier ook morgen pas NOD
    Maar al 3 dagen terug een knaltest dus denk hele vroege innesteling.

13. Miltje

Miltje Niet meer actief

Even wat anders, ik heb gemerkt de laatst tijd dat ik alles heel intense beleef.
    Bijv... als ik tv/serie kijkt of aan het gamen bent met mijn zoontje(Wii mario), dan heb ik zo’n gevoel in mijn maag/buik.
    Ik heb ook last van opvliegers en de last nachten zweet ik heel veel:confused:.
    Over de plas dan... ik plas super vaak waardoor ik het idee heb dat ik nat ben en stink. Niet zo leuk op het werk vooral als ik vaak moet lopen.
    Mij man zei dat de hormonen nu echt beginnen te spelen :roflmao:.

14. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    heerlijk doe mij ook maar zo man!!!! die van mij vind dat ik toch al te veel getest heb, nadat ik er twee gedaan had :confused:

Miltje vindt dit leuk.
  15. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    oh dat zweten herken ik wel. Toevallig afgelopen nacht niet maar daarvoor wel 4 nachten. Bovenkant van me deken zeik nat:oops:

16. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ja dat. De dekens nat ja. Ik heb nu de ventilatie roosters goed open staan.

17. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Bij ons staat standaard het raam open (ook in de winter) en het is echt niet warm in de slaapkamer.

Miltje vindt dit leuk.
  18. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik testte ook op 8 dpo positief en een hele duidelijke streep ook. Ik probeer er niet onzeker van te raken, maar zal blij zijn als t 1-11 is.

Jolicoeur en Miltje vinden dit leuk.
  19. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Ik ook, maandag hoop ik 2-3 te zien. Een week na mijn 1-2 test. Hopelijk wordt ik er niet onzeker van juist, als het niet zo is. Want hoe betrouwbaar is het eigenlijk?

20. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Welkom Nochti! Gefeliciteerd!

Wat is de reden dat je al zo snel bij de gyn langs gaat?

Deel Deze Pagina