Ja loop volgende week gewoon weer even naar de arts en dan maakt ze weer een echo. Tegen de rest van haar collega's houd ze ook haar mond dus echt heel gaaf!
Als iedereen het er mee eens is dan maak ik de groep aan. Als 1 iemand mij dan toevoegt op Facebook dan kan ik die als lid toevoegen, want moet minimaal 1 lid erbij om de groep aan te maken. Dan kan ik daarna de link hier plaatsen
Bij besloten groepen kunnen alleen leden de andere leden zien en bij een geheime groep is het echt onvindbaar gelukkig!
Ik begreep je wel hoor. In de groep kan je allen de mama's van hier zien hoor. En je eigen facebook pagina hou je allen voor jezelf tenzij je iemand van de groep toevoegt als vriendin. Neem die tijd, je weet het nu de groep zal bestaan
Ik sluit me ook graag aan. Met het groepje van mijn dochter haar uitgerekende maand heb ik nog altijd heel intensief contact.
Ik doe ook graag mee. Heb een hechte groep over gehouden aan m'n dochtertje haar maand hier destijds. Lijkt me nu ook weer leuk
Ik wil ook wel in de fb groep van ons clubje! Lijkt me gezellig. Mocht er toch een bekende in zitten, neem ik aan dat we allemaal zo volwassen zijn om onze mond te houden toch?