Ik ga morgen doen wacht nog even een dag voor de zekerheid hahaha. Ik had 2 in de doos. Een gaaf vorige week aan 2-3 en nu morgen hopelijk 3+
Dat je het aandurft die testen. Ik teste op 10 dpo al positief. Aan de ene kant zie ik nu graag een 3+ maar durf niet te testen omdat ik vreselijk onzeker wordt als ik dat niet zie staan. Wat een logica he
Als je onzeker bent moet je zeker niet doen. Ik snap de meeste ook wel hoor. Na de MK heb ik zo impact gehad en toch voelt het nu goed.
Goedemorgen dames. Zoals jullie misschien hebben opgevangen/ gezien, hebben wij (ik en @Mitsy), een geheim Facebook groep aangemaak voor deze groep/lijst. Niemand kan de groep vinden, allen wij kunnen mensen toevoegen. Jou privé Facebook account is allen voor jou. We zien elkaar allen in de groep. Tenzij jij iemand van de lijst als vriend toevoegt in je eigen profiel. Vind je het leuk een heb je zin om daar lekker verder te kletsen? Dan ben je van harte welkom. Vind je te vroeg om aan mee te doen en wacht je nog even mee? Begrepen wij dat ook. De keus is aan jou. Wil je toegevoegd worden, PB een van ons met je Facebook naam een hoe je profiel foto eruit ziet. We voegen jou als vriend, om vervolgens aan de groep toe te voegen en verwijderen je gelijk als vriend. We zien elkaar dus ALLEN in de groep
Ik heb een pb gestuurd . Vind het wel spannend zo vroeg al, maar ik had me voorgenomen er positief in te stappen en ook positief te blijven
Nou ik ben ook niet de eerst persoon die in de rij zou staan hoor. Het is idd iets te vroeg, maar ik heb een goed gevoel bij. Positief blijven lukt mij deze keer. En tja...Weg kan je altijd nog he welkom
Wow heerlijk hahaha genoeg hcg dus!! Hier nog niet toe aan de test. Weet ook niet of ik de test doe. Hier mijn rijtje tot nu.. haha Vijfde was gisteren om 23.00 en de zesde van vanochtend. Heb het idee altijd dat ik in de middag donkerder test. Onderste is nog niet droog ook. Eigenlijk zegt het dus niets haha maar fijn een streep te zien.. enige houvast nu
Ja he, heel blij mee. Zo vaak mis gegaan.. Voel constant een menstruatie krampje wat me dan weer gek maakt haha Hoop dat de komende weken snel gaan ....
Wohjo geen meldingen meer gehad en nu ruim 60+ berichten gemist Zo even alles nalezen, maar ik heb net de digitale gedaan
Die banner nu is niet helemaal goed denk ik... ik weet namelijk niet meer wanneer mn laatste menstruatie was....dus kan best zijn dat het wel al 5 weken is... als ik namelijk terug ga rekenen... zou het vandaag precies 5 weken kunnen zijn.... (heb innestellingsbloeding gehad) en denk mn eisprong gevoeld te hebben... maar omdat maandag de digitale 1-2 aan gaf heb ik hem iets naar voren gezet...maar dat ga ik dus zo weer veranderen (het kunnen er trowens ook 2 zijn hier.... zit in de familie en de oudste was eigenlijk ook een van een tweeling waar we pas achter kwamen toen ze een jaar was (een soort van foetus in feuto verhaal)...
Wij gaan het trouwens straks ook nog aan mijn opa (83) vertellen... dat hij voor de 8e keer overgrootvader zal worden..... (heeft er al 6 en mijn zusje is ook zwanger). Hij is opgegeven en weten niet hoelang hij nog heeft....
Ik weet het als je meldingmist en niet leest dan moet je achteraf veel lezen hahahah. Maar je test is top. Ben jelous. Ik ga die mijne morgen met andere dames hier van de groep uitvoeren