Helemaal mee eens! Ik heb verleden ronde net als @Miltje zo ongeveer alle soorten testen geprobeerd De kruidvattest gaf bij mij valse streepjes. Ik vind het ook een slechte test. Zou een predictor test doen. Deze geeft vast een goede streep. Duim voor jou! @Miltje @Jolicoeur Ik breek even bij jullie in Hoe is het met jullie? En de kwaaltjes? Hebben jullie al een datum voor de echo? **liefs**
Hier alles rustig. Kwa kwaaltjes valt tot nu toe mee hoor. Moe staat bij mij op nr 1. Man man wat ben ik soms super moe zeg. De andere mini kwaaltjes zijn nog te handelen. Hopelijk zie we jullie snel hier in de groep en kunnen weer verenigd. Kunnen we wat vaker meer babbelen . Ik ga voor jullie harde duimen en.... the Lucky one is onderweg.
Ja gaat goed! Ik heb nog niet gebeld en wacht ook nog even denk tot volgende week maandag. Hopelijk kom jij ook snel deze kant op lekker kletsen, maar jij moet nu eerst gaan klussen
Ik had zo graag bij jullie gezeten! Met 6 weken kunnen ze misschien het hartje zien toch? Tegen de tijd dat wij (jullie oude NOD-maatjes ) zover zijn mogen we denk ik niet meer in deze groep Hahahah ik heb vanmiddag al geklust Nu rust voor vriendlief, morgenavond weer frisse hongerige nieuwe zaadjes
Ik kom gewoon af en toe even bij jullie even kijken Gelukkig zijn de kwaaltjes nog te handelen. Heb jij al een echo gepland? Jaaaa the lucky one gaat bijna zijn reis beginnen
Hallo allemaal, Wil me voorzichtig hier aansluiten. Na tweede icsi poging een hele mooie test in handen. De eerste poging was ook raak, maar toen een mk na 5 weken. Ben op de helft met terug lezen van jullie berichten. Zal morgen even verder lezen. Voel me dit keer behoorlijk zwanger, van krampen en moeheid tot mega veel pijn aan de borsten... Wat een feest.
Welkom en gefeliciteerd!!! Hier weer een goede oploper. Kan nu wel stoppen met testen. Ochtend wat misselijk bijna constant een trekkend gevoel in mijn buik. Het is nu afwachten op de echo, ga maandag even bellen.
Hier vanmorgen ook weer getest, 3+! Nu over een weekje weer een dipstick voor een knaller en dan zijn ze echt op hoor
Jaaa de 3+ Bij beide!!! Super Nog meer 3+ testers vandaag? Volgende weer de eerste echo afspraak bij iemand al toch? Ben benieuwd wanneer ik bij de gyn mag komen.
1 juni Mom86, 32 jaar, 4e kindje Zonnebloem92, 25 jaar, 3e kindje Robijn89, 28 jaar, 3e kindje Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje 2 juni 3 juni Lyan88, 30 jaar, 2e kindje 4 juni Marielle1985, 32jaar ,2e kindje Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 5 juni Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje Dehi, 29, 3e kindje 6 juni Stz90, 28 jaar, 1e kindje Megan, 29 jaar, 1e kindje Momtobejuni2019, 30 jaar, 1e kindje Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje 7 juni Miltje, 34 jaar, 4e kindje Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni Mitsy, 26 jaar, 5e kindje Fien25, 31 jaar, 2e kindje Jale, 35 jaar, 3e kindje 9 juni Williie, 25 jaar, 2e kindje Mila27, 28 jaar, 2e kindje 10 juni Rietje84, 34 jaar, 3de kindje Nuage, 36 jaar, 3e kindje 11 juni 12 juni Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 13 juni Yankee, 31 jaar, 3e kindje Ponyh, 38, 2de kindje Minivosje, 26 jaar, 1e kind 14 juni 15 juni Nochti, 37, 6e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (24) ----------------------------------------------- Afspraken: 9 oktober: Nochti, eerste afspr. gyn 12 oktober; Robijn89; eerste echo 17 oktober; Marielle1885; eerste echo 18 oktober; Dehi; eerste echo 19 oktober; Dehi; intake 22 oktober; Williie; eerste echo 22 oktober; Minivosje, eerste echo 23 oktober; Mila27; eerste echo 23 oktober; Stz90; eerste echo 23 oktober; Fien25; eerste echo 24 oktober; Liefsvanha; eerste echo 26 oktober; Williie; Intake 26 oktober; Ritoy; eerste echo 27 oktober; Sienna96; eerste echo 29 oktober; Momtobejuni2019 eerste echo 29 oktober; Fien25; intake vk 30 oktober; Yankee; eerste echo 1 november; Rietje84; echo + intake gyn 1 november 1e echo wie is dit? 8 november; Ritoy; intake + echo vk 9 november; Jale; eerste echo 13 november; Jale; intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Zoals ik al verwachtte is de streep vandaag nog lichter. Ik denk dat het van de week is misgegaan en dat het nu wachten is totdat het echt over is. Vannacht bijna de hele nacht wakker geweest met heel veel rugpijn en vanochtend een flinke veeg bruin/rood bloed bij afvegen. Ik wens jullie allemaal hele fijne zwangerschappen toe en allemaal een baby in juni. Ik ga dit topic uit en hoop dat ik me over een tijdje weer mag melden.
1 juni Mom86, 32 jaar, 4e kindje Zonnebloem92, 25 jaar, 3e kindje Robijn89, 28 jaar, 3e kindje Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje 2 juni 3 juni Lyan88, 30 jaar, 2e kindje 4 juni Marielle1985, 32jaar ,2e kindje Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 5 juni Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje Dehi, 29, 3e kindje 6 juni Stz90, 28 jaar, 1e kindje Megan, 29 jaar, 1e kindje Momtobejuni2019, 30 jaar, 1e kindje Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje 7 juni Miltje, 34 jaar, 4e kindje Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni Mitsy, 26 jaar, 5e kindje Fien25, 31 jaar, 2e kindje Jale, 35 jaar, 3e kindje 9 juni Williie, 25 jaar, 2e kindje Mila27, 28 jaar, 2e kindje 10 juni Rietje84, 34 jaar, 3de kindje Nuage, 36 jaar, 3e kindje Dexendon, 33 jaar, 1e kindje 11 juni 12 juni Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 13 juni Yankee, 31 jaar, 3e kindje Ponyh, 38, 2de kindje Minivosje, 26 jaar, 1e kind 14 juni 15 juni Nochti, 37, 6e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (24) ----------------------------------------------- Afspraken: 9 oktober: Nochti, eerste afspr. gyn 12 oktober; Robijn89; eerste echo 17 oktober; Marielle1885; eerste echo 18 oktober; Dehi; eerste echo 19 oktober; Dehi; intake 22 oktober; Williie; eerste echo 22 oktober; Minivosje, eerste echo 23 oktober; Mila27; eerste echo 23 oktober; Stz90; eerste echo 23 oktober; Fien25; eerste echo 24 oktober; Liefsvanha; eerste echo 26 oktober; Williie; Intake 26 oktober; Ritoy; eerste echo 27 oktober; Sienna96; eerste echo 29 oktober; Momtobejuni2019 eerste echo 29 oktober; Fien25; intake vk 30 oktober; Yankee; eerste echo 1 november; Rietje84; echo + intake gyn 1 november 1e echo wie is dit? 2 november: 1e echo + intake 8 november; Ritoy; intake + echo vk 9 november; Jale; eerste echo 13 november; Jale; intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.