Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Exact wat ik ook heb gedaan haha, heb een paar winkels gedaan maar idd het neutrale spul zal hij/zij straks toch niet gaan dragen dus alles mooi laten liggen maar ik moet toch iéts haha heb wel tijdens het proberen zwanger te worden al wat dingen gekocht die op dat moment in de aanbieding waren oid, maar niets voor de baby (zwangerschapskleren, hoes voor het zwangerschapskussen, invulboek en mijlpaalkaartjes)

Mitsy vindt dit leuk.
  2. Momtobejuni2019

Momtobejuni2019 Niet meer actief

Hallo dames, na een bewogen week waar de onzekerheid mij de baas was, wil ik jullie even op de hoogte stellen... ik heb de afgelopen dagen elke dag een zwangerschapstest gedaan en ik mag jullie vertellen dat deze allemaal duidelijk positief waren gelukkig! Vandaag heb ik ook met jullie de CB stiekem mee gedaan en ik ben niet zo ver als ik dacht te zijn, er kwam 2-3 tevoorschijn... dus misschien waren die bloedingen wel innestelbloedingen... Vrijdag de eerste echo dus ben benieuwd, maar ik ben weer aardig positief! Ik heb helaas geen FB dus ik kan niet mee kletsen in de groep! Fijne dag allemaal X

Mitsy, Phloxie, Jolicoeur en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Zooo dames wat kletsen jullie veel!!
    Welkom aan de nieuwe zwangere
    Heel veel sterkte voor de meiden waarbij het mis gegaan is. Ik hoop snel weer een positief berichtje van jullie te lezen.

Inmiddels al 2 echo's gehad en komende week de intake en nog een echo. Afgelopen vrijdag een klein knipperlichtje gezien ❤ wat geeft dat een geruststelling weer.

Namar, Mitsy, Jolicoeur en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig voor degene bij wie het is mis is gegaan. Heel veel sterkte!

Welkom alle nieuwe dames!

Ik wilde niet testen maar heb het toch maar gedaan. Nu met 4.6 weken een 3+ dus ik ben helemaal happy

Bijgevoegde bestanden:

5. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Momtobejuni2019 vindt dit leuk.
  6. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Oh wat fijn! Ik ben blij voor je! Dat de cb test nu toch verder oploopt betekent goede hoop!! Wat een opluchting

7. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat fijn zeg! Stiekem toch een beetje opgelucht denk ik. En bloedingen komen helaas veel voor in het begin van de zwamgerschap, zonder dat er wat aan de hand hoeft te zijn. Op naar een mooie echo vrijdag!

8. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Vrouw1982 sterkte meid. Hopelijk snel weer in een nieuwe groep met een voldragen zwangerschap!

9. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Vrouw1982 heel veel sterkte! Dikke knuffel❤️

10. Momtobejuni2019

Momtobejuni2019 Niet meer actief

@Vrouw1982 heel veel sterkte! Liefs en een dikke knuffel

11. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gaat deze topic nog verder of is iedereen over gegaan op fb. Dan weet ik dat. Hier geen fb tot minimaal na de echo.

12. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Pff hier word ik helemaal niet blij van... hopelijk morgen wel donkerder anders weet ik al hoe laat het is... over een uurtje naar de dokter voor een bloedafname

Bijgevoegde bestanden:

13. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Oh wat vervelend doornroosje! Hopelijk loopt het hcg toch op. Ik duim!

14. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Ik hoop het wel, ik weet nog niet zeker of ik ook op Facebook wil.

Yankee vindt dit leuk.
  15. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje. Hoop dat ie oploopt. Heb je een predictor geprobeerd want lees echt overal hoe slecht deze testen zijn geworden

16. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ik blijf ook gewoon hier, ondanks dat ik op fb zit. Daar is gister ook niet zoveel gezegd. Denk iedereen lekker druk dagje zonder internet:D

Mitsy vindt dit leuk.
  17. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oh nee! Ik hoop dat je hcg nog oploop. Ik zelf test beter met het tweede of derde plasje van de dag dan de eerste trouwens. Wie weet is dat bij jou ook wel het geval.

18. Nochti

Nochti Actief lid

24 sep 2018
    202
    412
    63
    Vrouw
    Ik moet zo werken maar ik heb zo geen zin. Ondanks dat ik nog weinig tot geen kwaaltjes heb, ben ik niet van de bank af te branden. Ik zou het liefst de hele dag een beetje cocoonen in mijn baby-bubble. Beetje dagdromen, uren de leukste babykleertjes online zoeken enzo :roflmao:.

Zo ken ik mezelf helemaal niet. Normaal kan ik geen half uur stil op de bank zitten en wil ik er altijd uit en onder de mensen zijn. En ik vind het normaal heerlijk om naar mijn werk te gaan.

19. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Pfff ga me steeds beroerder voelen. Zo enorm moe, kom de dag niet door zonder dat ik tussendoor slaap.
    Pijnlijke borsten (maar die lijken vandaag verdwenen, maakt me gelijk weer onzeker) maar nu zo'n ontzettend smerige smaak in mijn mond.
    De eerste twee weken had ik dat ook, maar nu echt opeens vele malen viezer... Komt jullie dat bekent voor?

20. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Oef die is idd niet veel opgelopen... ik zou idd ook even predictor proberen...

Deel Deze Pagina