Nee zit ik niet bij. Deze zwangerschap was ook niet gepland. Had nooit verwacht ooit nog zwanger te worden aangezien ik onvruchtbaar was. Ik heb ook geen relatie meer met de vader. Mocht het dus fout gaan dan is het voor mij definitief einde oefening.
Hoi Allemaal. Hier ook en positieve tets gehad, al ruim 2 weken Ik mag nu van mijzelf niet meer testen.. 16 okt heb ik de eerste echo zo spannend.
Mijn oudste wordt over 2.5 maand 3 jaar en mijn jongste is nu 16 maanden. Ik werk 4 dagen in de week (38 uur) maar na de volgende baby ga ik maar 2 of 3 dagen werken
Ik heb de zwangerschap+ app op mijn telefoon staan.. Daar heb ik mijn afspraken ingezet. Het is voor mij mijn eerste keer zwanger en het zal mijn eerste kindje zijn. Ben erg enthousiast. Ik ben op werk meteen op kantoordienst gezet met een relaxed aantal uren. Ik ben stewardess en nag in principe doorvliegen tot week 12, maar we hebben de keus om direct grondwerk te gaan doen. Ik heb voor dat laatste gekozen, want ik wil niks riskeren in de eerste termijn. ❤️ Lorraine