Bah dat is vervelend ik hoop voor je dat het toch nog goedkomt en voor nu sterkte met deze onzekerheid..
Hoi Fien, ik had me voorgenomen om niet meer te kijken en reageren.... maar de hoop lijkt nog niet helemaal opgegeven te zijn.... Ik kan je vertellen dat dit echt een k*t periode is omdat ik gewoon nog steeds niet weet waar ik aan toe ben.... vrijdag staat de afspraak nog steeds met de VK en ik heb vandaag mijn huisarts gebeld of hij me niet eerder van me onzekerheid af kan helpen... einde van de middag word ik terug gebeld..... gisterochtend opnieuw getest en dik positief... verlies nog steeds bloed, bruinigheid maar weer minder heftig.... afwachten dus! Lief dat je aan me denkt en ik hoop dat jullie allemaal voor me mee willen duimen! Liefs X
Pff zo heftig die onzekerheid. Vind het echt shit voor je en zou graag iets voor je willen doen!! Helaas is het enigste wat ik kan doen voor je duimen dus dat zal ik ook doen! Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen en heb je snel wat meer duidelijkheid. Dikke knuffel!
Bloedverlies hoeft niks te betekenen, maar ik snap heel goed dat je gek wordt van de onzekerheid. Heb je al iets gehoord van de huisarts? Ik duim met je mee op een goede afloop
Jeetje wat een vervelende periode zo zeg en de onzekerheid echt verschrikkelijk Heel veel sterkte nog even meid, ik duim voor je dat alles goed komt!!
Ik ben zooooo benieuwd naar iedereen's baby! En ook of er nog een tweeling bij zit bij iemand hihi. Zijn er nog verhoogde kansen bij iemand voor 2 babys?
Oh wat een onzekerheid zeg!! Pfff wat een lange dagen zijn het dan. Ik hoop dat je goed bericht krijgt.
Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Bij mij zou het met me leeftijd kunnen en me oma en me zus zijn zwanger geweest van een tweeling.
Ik ben eerder zwanger geweest van een tweeling maar ik hoop echt op eentje. Al zou je zeggen dat het een tweeling is als je m’n buik ziet
@Es1993 pfff balen meid, ik hoop dat het toch nog gaat oplopen, maar snap je onzekerheid. @Annebeth yeah welkom, zo blij voor je dat het deze maand ook is gelukt... @Ritoy wel gonal-f gespoten, maar dat deze maand maar 1 eitjes, hier dus ook geen tweeling.
De huisarts had me om 16:50 nog niet terug gebeld, dus ben ik daar op hoge poten naartoe gestapt.... ik werd gelukkig goed ontvangen door de assistente en ze heeft andere VK voor mij gebeld en daar mag ik morgen om half 3 naartoe! Dat scheelt weer een dag... Zo blij dat ik morgen al iets meer duidelijkheid zal krijgen, wil gewoon weten of het nog in mn baarmoeder zit! En nu duimen duimen en nog eens duimen! Bedankt voor jullie reacties, morgen horen jullie van mij! Liefs X
Ik ga hier heel hard voor je duimen. Het klinkt allemaal nog steeds positief. Een positieve test, en nu alleen nog bruinverlies. Hopelijk blijft het hierbij, en kan de huisarts je uit alle onzekerheid helpen dmv een bloedtest. War zei de huisarts hierover? Nog even een paar daagjes doorbuiten, en dan hopelijk een hele mooie echo!
Momtobejuni2019: sterkte morgen! Ik duim voor goed nieuws. Ik heb een redelijk kansje op een tweeling want ik ga deze ronde 3 rijpe follikels (ovulatie inductie). Spannend!!! Stiekem zou ik het wel heel leuk vinden
Ik heb voornamelijk s’avonds zo’n opgeblazen buik. Overdag kan ik em nog redelijk inhouden. Wil het op mijn werk vertellen na de 1e echo. Ik werk er nog maar net 3 mnd