Oh dat weet ik nog wel. Jij had geen makkelijke periode. Ga voor je duimen dat het nu wat beter gaat!
Ik vooral erg moe tegen einde van de dag. En veel last van bandenpijn. En hoe later op de dag hoe meer me buik opzet. Helemaal na het avondeten.
Ook aan het einde van de dag erg moe, heel veel dorst, opgeblazen gevoel. Verder nog gelukkig nergens last van
Ik heb last van me onderrug en ben zo moe.... komt misschien ook dat ik al een paar dagen op me werk geen ruk te doen heb en van niks doen ook moe wordt ohja en me tepels zijn ondertussen ook weer gevoelig geworden.
Hier ook nog steeds erg weinig klachten en dat maakt me onzeker. Ik heb alleen heel veel dorst en in de avond wat brandend maagzuur.
Ik voel me enerzijds goed( sinds gisteren eindelijk pijnlijke boraten) Maar anderzijds ben ik zooo onzeker. Heb steekjes, krampjes in de meest rare plekker in mijn onderbuik en in mijn vagina. Niet heel pijnlijk, wel vervelend. Hiernaast last van mijn rug...
Hier enorm moe, slaap meerdere keren per dag. En voel me echt wel beroerd, nog steeds vieze smaak en echt zeer gevoelige borsten... Maar heb het er voor over!
Heel erg veel sterkte! Hopelijk is alles los gekomen en kun je dit nu gaan verwerken. En dan hopelijk spoedig een goede zwangerschap gewenst <3
@Momtobejuni2019 sterkte! @Ritoy de gynaecoloog zei tegen mij dat ik bij de volgende echo versterking moet meenemen omdat er kans is op 2 hartjes! Ben heel benieuwd. Zou het wel heel leuk vinden. Ik zelf heb nog geen klachten behalve al 2 weken super verkouden. Gek dat dat bij iedereen zo verschilt! Ik las een bericht dat ze tegenwoordig geslachtsbepalingen met 13 weken kunnen doen met speciaal apparatuur. Iemand hier ervaring mee?
Hier beginnen de kwaaltjes nu ook. Gister sliep ik al rond 20.30, werd rond 23.00 onwijs misselijk wakker en had echt 10 minuten lang een heel pijnlijke steek links achter m'n schaambot. Tranen stonden in m'n ogen, zo'n pijn. M'n buik is ook echt opgeblazen.
Spanned zo allemaal met die kwaaltjes, ik zit in hetzelfde schuitje als de meeste, heel veel kwaaltjes niet, maar wel net genoeg dat me helpt herinneren dat er toch wat gebeurt daar onder.
Vanmorgen weer een mooi opgelopen testje, ondanks mijn voornemens niet meer te testen Maar man o man wat ben ik onzeker. Gisterenavond een paar flinke steken in mijn heup en o derrug gehad en vandaag een ontzettend weeïg gevoel met af en toe steekjes erin. Mijn borsten die gisteren ineens zeer deden doen geen pijn meer en mijn buik is niet meer opgezet. Wat kunnen die eerste weken je toch gek en onzeker maken. Gelukkig nog 5 dagen tot de echo
Heel veel sterkte. Een dikke knuffel. Ik weet heel goed hoe rot het is om een mk te krijgen. Geef jezelf tijd voor het lichamelijke en geestelijk herstel. Veel vrouwen zijn vrij snel na een miskraam weer zwanger. Ik hoop dat snel weer een mooie en positieve test in handen mag hebben.
Hier valt het gelukkig ook nog mee met de kwaaltjes. M’n buik is wat opgezet, en ik ben veel sneller moe. Voor d’r rest valt het gelukkig allemaal reuze mee. Hopelijk blijft het zo. Maar ik kan me herinneren dat m’n kwaaltjes na 6 weken pas heftiger werden. Hopelijk valt dat deze keer mee. Op deze manier kan ik de zwangerschap wel rond komen.