Bij mij ook een schuimend wit randje, en het was duidelijk aan het bruisen, dus volgens die test krijgen wij een jongen! Ben benieuwd of het klopt
Hier nog eentje . Ben nu nog op werk maar ik weet wel wat ik ga doen als ik zo thuis ben. Ga ook lekker uurtje eerder weg.
Ik ga morgen de baking soda test doen. Bij mijn vorige zwangerschap was dat de enige thuis test die klopte
Gefeliciteerd @Moppie35! Geniet er van! Mmm heb ik vorige keer meegedaan. Woensdag weer aangemeld maar ben nog niet gebeld. Al vind ik het wel mega spannend omdat ik nog geen goede echo heb gehad. Ook ik maak me veel zorgen. Komt ook door de vele miskramen en je daardoor goed beseft dat het niet vanzelfsprekend is dat het goed gaat.
Hier komt MvM dinsdagavond langs! Zou eigenlijk vorige week woensdag beginnen, alleen was de consulente ziek. Helaas is het spugen hier toch echt beginnen, Emesfane is binnen. Maar ik ben het nog aan het uitstellen, ik wil er gewoon nog niet aan toegeven. En die moeheid pff..
Net mijn eerste zwangerschaps aankoop gedaan, het voelde een beetje dat ik voor het eerst condooms ging kopen hahahahaha. Mijn bh gaat echt al snijden dus nu een mooie van Noppies.
Ik heb er nog paar liggen van voor me vorige zwangerschap die nu weer mooi gaan passen. Had niet veel over na me vorige bevalling. O nee, na me bevalling wel maar na het stoppen met borstvoeding bleef er weinig over
Trouwens dames. Als het bij iedereen goed blijft gaan. Hebben jullie al aan gedacht dat je gewoon de hele 'zomer' (hopelijk net zo’n zomer als dit jaar) lekker thuis zit. Als de eerste echo goed is ga ik langzaam dromen over lekker elke dag op het stand chillen
Voor mij is dit de 10e zwangerschap na 7 miskramen, dus bij mij ook niet gek die onzekerheid. Ik slik prednison in de hoop miskraam te voorkomen. Ik heb nog zo’n CB met indicator liggen maar had vorige week al 3+ dus wat moet ik ermee? Nog een keer doen? MvM heb ik al een paar keer aan meegedaan maar elke keer halverwege weer moeten afmelden vanwege miskraam. Ik trek dat niet meer.
Ja lekker he! Ik plak mijn zomervakantie ook aan mij verlof, dan hoef ik pas in september weer aan de bak.
En als je in het onderwijs zit heb je nog eens lekker lang haha, dan mag je vakantie niet meegeteld worden, dus wordt er nog achteraan geplakt (en we beginnen al met de mei vakantie haha)
Ik kon niet even gaan liggen want mijn dochter mocht afzwemmen voor B Ja heeerlijk. In mei met verlof en dan nog lekker 3 weken vakantie erachteraan plakken. MvM doe ik niet aan mee. Over de onzekerheid de eerste weken: ik heb dat nu niet maar toen ik zwanger was van de 1e heb ik daarvoor ook 2x miskraam gehad. Ik snap de onzekerheid. Nu heb ik dat niet zo. Als het mis gaat, gaat het mis. Je hebt er geen invloed op. Neemt niet weg dat ik niet ontzettend verdrietig zou zijn.
Fijn dat je daar zo van kan genieten, ik hou niet zo van hitte, dus hoop dat het niet te heet wordt dan. Anders ga ik emigreren
Hier zit ik ook niet zo te wachten op die enorme hitte van dit jaar hoor.. baby’s worden daar echt niet blij van, en zelf lekker plakken met een baby tegen je aan is ook niet echt fijn
Ik denk dat ik minder verlof ga nemen dan mogelijk is. Waarschijnlijk ga ik wel thuis werken, maar ik vermoed dat ik tot het einde blijf doorwerken en ook snel weer aan de slag zal gaan. Ik vind dat ook niet erg, want ik ben dol op mijn baan. Na mijn zoontje kwam ik in een PND terecht. Deels door alle stress tijdens en voor de zwangerschap maar ook omdat ik na mijn verlof op dag 2 te horen kreeg dat mijn contract niet werd verlengd (!). Toen zat ik dus thuis. Met een huilbaby en een peuter. Wat. Een. Hel. Sinds ik weer werk gaat het stukken beter met me. Ik wil eigenlijk ook een dag meer gaan werken zelfs. Maar wel vanuit huis dan.
Zelfs in de winter heb ik een plak baby. Die van mij had met 3 weken al zweetvoeten en ja ze stonken ook echt naar zweetvoeten.