@Rietje84 dat is bij die van ons ook. Wordt in Januari 5 dus die kan je ook niet meer voor de gek houden. Trapt ze niet meer zo makkelijk in. Ik heb een rompertje liggen waar ik zelf wat op heb geschreven/getekend. Een T-shirt laten maken waarop staat aan de voorkant geef me een kus en aan de achterkant ik word grote zus, heel cliché maar die vind ik gewoon leuk Heb me testen goed verstopt want als ze die vind weet ze ook genoeg Laat het maar snel volgende week zijn
Wij vertellen het ook na de 1e echo. Dan mag van mij iedereen het weten. Mijn dochter heeft het er heel vaak over dat ze graag grote zus wil zijn. Dus die zal door het dolle heen zijn en het aan iedereen gaan vertellen Haha. Ben heel benieuwd naar hun reacties.
Wat doe je als je in de waar wakker wordt, en jezelf afvraag of je zwanger bent. Testen natuurlijk want ik geloof nog steeds niet. #hetbegintlangteduren Wil graag dat het volgende week wordt. Dan hebben wij de eerst echo .
@Miltje Nou daar kan je niet omheen @Rietje84 Zo'n boekje is een goed idee, dan wordt het misschien wat duidelijker wat het inhoud.
Spannend voor alle moeder die het nog geheim houden voor hun kinderen (heel begrijpelijk) Vergeet niet als je het verteld om het te filmen. Mooie herinnering. (Ik heb me vriend gefilmd toen ik het vertelde!!
Jaaaa! Ik heb hem, mijn 3+! Zover ben ik bij mijn mk & bbz nog niet gekomen. Zooo fijn die bevestiging. Nog 2 dagen en dan om 21:00(!) De eerste echo.
Heb verlos gebeld want heb echt heel veel last van me heupen/bekken. Net dochter naar school gebracht op de fiets waardoor ik het nog meer voel. Kreeg de assi. aan de telefoon en wordt straks terug gebeld door de verlos zelf. Kan je nu al last hebben van bekkeninstabiteit??
Ik heb er ook last van, vooral vanuit mijn heupen wat dan weer door straalt naar mijn o derrug en benen. Ik ben benieuwd wat ze bij jou zeggen
Ja indd naar me onderrug maar ook me liezen trekken enorm. Probeer normaal te lopen maar dan voel ik de pijn nog meer. Ik laat het weten zodra ik gebeld ben.
Hier weten de meiden het ook al maar die zijn oud genoeg om hun mond te houden (bijna 9 en 10). Mijn zusje is ook zwanger en aardig ‘ziek’ geweest dus ze weten heel goed welke kwaaltjes er bij horen
Vervelend voor de dames die al zo'n last hebben van hypermobiliteit. Hopelijk kan de fysio helpen! Ik durf het nu ook eindelijk aan om een ticker in mijn handtekening te hebben staan
Heb 4 zoontjes en de bakingsoda deed steeds iets anders dus heb er nu weinig zin in om het te proberen haha Heftig zeg, heel veel sterkte!
Wij vertellen het ook pas na de eerste goede echo. Anders weet iedereen jet de volgende dag haha Wat een goed idee. Ik ga mijn zoontjes ook filmen als we het gaan vertellen Heel herkenbaar!!
Hier net nog even getest. Was toch in de action kon de verleiding niet weer staan om doosje mee te nemen Ook maar nog een ovulatietest gedaan, liggen anders maar te verstoffen Met zulke testen heb ik er alle vertrouwen in. Op naar de echo.
Ik nog niks, maar heb wel nog een 8-tal extra kilo’s over van mn vorige zwangerschap. Wie weet heeft dat ermee te maken.... gelukkig maar