Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Waarom niet zou ik zeggen. Ik hen de afgelopen 2 keer ook begeleiding gehad van een diëtiste ivm suiker. Dat dieet volg ik nu ook weer (zo ongeveer dan).

@Lorraine89 wat verdrietig nieuwe. Heel veel sterkte en hopelijk volgt er spoedig een goede zwangerschap

Miesje25 vindt dit leuk.
  2. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Heel veel sterkte, wat een treurig nieuws.
    Hoop dat je het snel een plekje kan geven.

Ben nu nog banger voor de echo en wat er te zien gaan zijn.

3. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Lorraine89 en @Doornroosje94 heel veel sterkte❤️

Aan de dames die al eerder zwanger zijn geweest hebben jullie tips tegen misselijkheid en spugen? Ik ben sinds gister avond aan het spugen en zelfs een droge cracker blijft er niet meer in terwijl ik wel gewoon mega honger heb.
    Heb van de huisarts al Emesafene gekregen maar helpt tot nu toe nog niets.

Vraag me overigens ook af of het toch geen griepje is aangezien ik af en toe ook draaierig ben.

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    @Ponyh ik stond vandaag ook op het punt om te bellen. Maar de gedachte dat ik dan ook echt moet gaan en misschien slecht nieuws krijg hield me tegen. En vooral ook het idee dat ik die receptioniste dan weer te woord moet staan en overhalen om me eerder aan de beurt te laten zijn.

Mijn man zei ook bel dat bureau in Amsterdam. Daar kun je vaak die dag nog terecht. Maar ja daar wil ik eigenlijk ook niet meer heen. Te vaak slecht nieuws gehad.

Ik was vanmiddag met mijn zoontje van 2 aan het praten en ik vroeg of hij dacht dat mama een baby in haar buik had. Hij ging kijken en luisteren met zijn oor maar volgens hem was het niet zo... heb sinds vandaag weer een heel slecht gevoel erover eerlijk gezegd. Loop echt een beetje met m’n ziel onder m’n arm.

5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    @Lorraine89 Wat ontzettend verdrietig :( sterkte

@Kimberley92 Bij de meiden hielp niks.. Alles kwam er weer uit. Alleen perenijsjes hield ik binnen. Dit keer helpt cola en is het spugen beperkt tot 1 avond, maar ik heb zelf ook het gevoel dat de prednison de misselijkheid wat onderdrukt.

@Nuage Hele dikke knuffel. Het is ook zo lastig waar je je aan vast moet houden he.. En aan de ene kant wil je die zekerheid en aan de andere kant juist helemaal niet.

@gewicht Ben wat afgevallen, maar ik kan ook niet echt goed eten nu. Ach, ik wordt vanzelf dikker :roflmao:

Nuage en Miesje25 vinden dit leuk.
  6. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Opeens zo onzeker hier.
    Had nog één test liggen, en die net gedaan. Ik weet niet waarom, om miss extra bevestiging te krijgen.
    Test streep kwam direct, nog voor de controle streep.
    Alleen is zowel de test streep als de controle streep lichter dan die van een aantal dagen geleden. De steel lijkt ook niet helemaal egaal gekleurd (midden stuk wat lichter).
    Is dit slecht nieuws?

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Net heerlijk een uurtje naar zumba geweest. Benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden.

Miesje25 vindt dit leuk.
  8. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Als de controlestreep ook licht is het gewoon een wat mindere test.
    Als de teststreep gelijk komt zou ik me echt geen zorgen maken.
    Bij mijn miskraam was het gelijk minder de teststreep en moest ik er opwachten.

9. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Oké, dan ga ik daar maar vanuit. Mijn kwaaltjes zijn vandaag ook opeens minder, vandaar mijn extra twijfel. Miss moet ik nu ook gewoon niet meer testen en mijn echo afwachten (2.5 week nog pfff)

Miesje25 vindt dit leuk.
  10. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ik lijk wel 20 weken zwanger :eek::eek:
    Als ik donderdagavond bij die therapeut komt gaat ze zeker vragen of ik zeker weet dat ik niet verder ben. Maar dat is dus echt onmogelijk.

Bijgevoegde bestanden:

Lvdv89 en Fien25 vinden dit leuk.
  11. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Nuage mijn zoontje zei vanmorgen: jij hebt een baby in je buik maar die gaat niet groeien.. toen dacht ik ook even :eek::eek: Maja het zijn maar kinderen, die zeggen zoveel.. mijn zoontje wil sowieso geen broertje of zusje want die kwijlen op zijn speelgoed :roflmao::roflmao:

@Lorraine89 wat ontzettend verdrietig! :( sterkte!

Ik heb ook al last van bekkeninstabiliteit denk ik.. heb sinds gister een hele vervelende pijn onderin mijn rug/bil.. vooral als ik vanuit bukken weer overeind kom, doet het echt gemeen zeer.. en ook gedurende de dag veel misselijk maar gelukkig nog niet hoeven spugen (klopt het meteen weer af)

Mitsy en Nuage vinden dit leuk.
  12. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    @Nuage erg he zo'n paniek bui.... het heeft alleen weinig zin... we moeten toch afwachten. Maar ik vind het echt doodeng allemaal....

Nuage vindt dit leuk.
  13. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    @Ponyh @Nuage ik heb het vorige week paar x gehad.
    Heb er nu vertrouwen in.
    Hoop dat het bij jullie ook snel komt.

Nuage en Ponyh vinden dit leuk.
  14. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oh man wat ben ik moe vandaag!!!

Miesje25 vindt dit leuk.
  15. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ik ook heb vanochtend nergens fut voor gehad.
    Terwijl ik gister er om 6 uur uit was en om 9 uur al me halve huis schoon had. (Wilde de rest dus vandaag doen:roflmao:)

Jolicoeur vindt dit leuk.
  16. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lorraine & Doornroosje, ik wens jullie veel sterkte.. en ik hoop dat jullie beiden snel weer zwanger mogen worden met een mooie afloop. digitale knuffel!!

17. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook heel moe. Maar met een dreumes en peuter rondlopen de hele dag kan ik ook niet anders.

Verder vooral heel suf, dus hopelijk gaat dit gevoel snel voorbij.

18. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Lorraine89 ; heel veel sterkte, en een dikke knuf

19. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Haha, zo’n buik heb ik ook hoor:D Ben gelukkig niet de enige. Vooral s’avonds is m’n buik enorm opgezet

Miesje25 vindt dit leuk.
  20. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ben blij dat ik niet de enige ben.
    En met me 1.65 en normaal geen buik trek ik me werkblouse deze week thuis vast aan:roflmao:. En afspraken heb ik gelukkig niet staan.

Deel Deze Pagina