Hoi, nee helaas..afgelopen woensdag een mooie donkere streep maar die middag een bloeding..heel jammer.
@Miesje25 mijn buik is ongeveer ook wel zoals de jouwe. Flink inhouden dus op het werk en wat wijde kleding aan Haha @Es1993 sterkte meid.
Wat jammer zeg. Mocht je het niet vertrouwen, kan je altijd contact met je vk opnemen over je bloeding. Heel veel sterkte.
oh ik knijp hem nu even hoor . Vanochtend met afwegen oud bruine iets afscheiding. ik blijf tegen mijzelf zeggen dat NOG niks aan de hand is. Bij de andere zwangerschappen nooit gehad. Ik heb geen krampen of pijn. Dus het is nieuw dit. Wat moet ik nou? Die onzekerheid nu is 99%. Zou nu graag een echo of willen weten wat er aan de hand is. ik ga niet zo lang mee lopen. Ik kan niet functioneren. Ii hoop zo dat het onschuldig is. Ik ben totaal niet misselijk of zo. Wel moe en veel plassen. Iemand ervaring ?
Ik heb dat de eerste keer gehad en dat was geen goed nieuws, maar heb het hier wel vaker gelezen en daar zijn gewoon kindjes uit geboren. Ala het niet met stolsels komt en vers bloed gaat het goed. Blijf vertrouwen hebben in je lichaam.
Ik heb toen gebeld naar de vk over het bloedverlies was 23.00. Ze kon toen niks direct doen maar smorgens heeft ze gelijk gebeld voor een echo en om 11 konden we terecht voor een echo en daar werd het bevestigd. Dat was maandag en woensdag op donderdag had ik pas me eerste krampen (weeen) daarvoor niks. Ik hoop zo dat dit niet zo voor jou is, maar net ala al die andere verhalen wat ik lees. Daar ga ik wel voor duimen.
@Miltje heb je het nu nog steeds? Misschien recent seks gehad? Hard moeten persen bij poepen? Teveel getild enz? Er kunnen zoveel oorzaken zijn.. over een beetje bruinverlies hoef je je nog geen zorgen te maken.. dat is vaak onschuldig.. en anders gewoon je vk bellen of je even mag komen voor een echo..
Kun je niet de vk of het zh bellen en aangeven dat je een bloeding hebt gehad? Meestal kun je dan gelijk terecht voor een echo
Zojuist een een echo gehad en er zit een beginnend zwangerschap in. Heel ver konden we zien wat knipperen(hartje) maar heel pril. Beetje hoop dus. Ik heb niet echt bloed verlies maar bruin vlokken iets afscheiding. Echt wordt nu knijpen tot volgend week en dat een plakkertje blijft. echt zo eng dit weer .
Klopt. Je kan wonder1980 of mij een bp sturen met je naam en omschrijving van je profiel foto dan kunnen we toevoegen als je dat wil
Nee voor zover te zien niks gezien. tis afwachten nu. Tis ook geen bloed en dat is raar. broken bruin iets zanderig zo ziet eruit.