Ik heb ook echt nu al een buik die ik bij de eerste had met 18 weken ofzo kan hem gewoon niet inhouden en ben pas 6 weken. Verder heb ik nergens last van, dus kan niet wachten tot de echo vrijdag. Hoop zo dat alles goed zit
En dag negen voor de echo is ook weer bijna voorbij haha Morgen moeders voor moeders. Ben benieuwd. Kreeg het vanavond ineens heel erg zuur. De hele tijd zo'n zuur gevoel in mijn keel. Bah. Randje van overgeven. Zo maar even lekker naar bed. @Miltje fijn dat je meteen een echo kreeg! Duimen draaien voor je
Ik weet dat dit onzin dingen zijn maar wel grappig dat dit nu voorbij komt nu ik zwanger ben. En mijn vriend zijn naam begint met een R en die van mij met een M. Zal wat zijn. Denk dat me vriend flauwvalt als dit echt zo zou zijn
Pfff paniek momentje... Morgen de echo , helaas pas om 21:00 En nu slaan de zenuwen toe aangezien het vorige keer tijdens de echo foute boel bleek te zijn....
Hey las net je bericht in oktober lijst. Wij hebben dus al eerder samen in een lijst gezeten. Ik hoop dat het voor ons beide nu goed blijft gaan.
@Jolicoeur weetje wat ik net zag. Wij hebben in het zwangerschapsgroepje samen gezeten die 1 tm15 okt moesten bevallen. Helaas zijn we daar beide half maart uitgegaan...... Moest door de meerlingen denken aan mamasaartje die tijdens de echo ineens te horen kreeg dat het er twee waren. Helemaal geen plek ervoor hahah da tf zou bij mij nu ook zijn. We kunnen met moeite in dit huis een klein plekje vrijmaken hihi Net in het topic even gekeken en bijna iedereen is al bevallen daar. Wat kan het toch raar lopen allemaal. Laten we hopen dat wij nu ook plakkers hebben!!
Ik begrijp je helemaal. Succes en sterkte met nog even wachten. Ik hoop dat je lekker kan slapen en de dag snel voorbij gaat.
Hou je er wel rekening mee dat we morgen waarschijnlijk nog geen kloppend hartje is te zien? Echo is wel vroeg... succes morgen!
Ja hou ik zeker rekening mee. Ik ben al heeeeel blij als het zit waar het hoort te zitten en er enigzins te zien is of het "goed" zit.
Ja en ze is met 27+ nog iets van de jongens bevallen. 1 ligt nog steeds in het zieken huis en de andere is nu ongeveer een maand thuis.