Ik voelde me onder de 6 weken ook heel goed. Toen ik de 6 weken ineens aantikte, kreeg ik alles dubbel en dwars terug. Ik hoop dat je je zo blijft voelen. Sommige worden helemaal niet misselijk
Ik heb er 2 weken geleden ook een gehad. Verdoving mag wel omdat die zeer plaatselijk is en foto’s maken mag niet.
Ik ben zo blij te lezen dat meer dames hier ook zoveel klachten hebben! Man wat ben ik misselijk!! Ik kan nauwelijks normaal praten zonder te gaan kokhalzen.. mijn bekkenpijn valt mee zolang ik mijn rust goed hou maar heb de fysio iig alvast gemaild..
Dames wilde dit toch even graag showen. 6+3 klopte precies! Je ziet echt al een wormpje met zeer duidelijk hartje❤️
Super! Gefeliciteerd! Hier mogen we van start! Ze kende me nog van de vorige keren. Twee keer eerder aangemeld, maar helaas stopte die na 8 en 4 weken. Nu hopen de volledige tijd uit te zitten. Ze komen het nu wel halen, voorheen moest ik het weg brengen een dorp verder. Dat scheelt wel.
Wat een mooie echo! Geeft me hoop. Ik ben vrijdag 6 weken en 2 dagen en ben zooo bang dat ik geen hartje zie. Over meerlingen gesproken, de gynaecoloog zei bij mij dat ik versterking moest nemen bij deze echo omdat we wel eens twee hartjes zouden kunnen zien. Ik zou er wel heel erg blij mee zijn
Ik had ze gister over de vloer! Was een beetje bang voor de geur want de flessen, maar het valt me alles mee! Succes
Hadden ze dat bij je eerste echo al gezien dan? Er staat namelijk in de lijst dat je een 2e echo hebt? Spannend wel in ieder geval!
Ja het was een beetje dubbel. Het was sowieso nog heel vroeg. Pas 4+2. Ze zei dat ik twee eitjes had met het zetten van Mn pregnyl ( wist ik zelf niet, dacht maar eentje ) en toen bij de echo zei ze: Ik zet in op 1 kindje. Maar toen ik weg ging zei ze: Neem de volgende keer maar versterking mee want het zouden zomaar twee hartjes kunnen zijn.
Ja helaas wel.. Dan ben ik 9 weken zwanger. Tja, ik wilde graag dat mijn partner erbij kon zijn en de verloskundige die ik tijdens mijn bevalling aanwezig is. Nog heel even wachten dus.