Hier al 3 dagen licht bloed bij afwegen en vrees voor het ergst nu. Kan bijna niet meer slapen. Afgelopen dinsdag nog een echo en de hartje knipperd. Volgende echo is aanstaande woensdag i.p.v. vrijdag en dat gaat mij vreten van binnen. Beetje onrustig buik en darmen . Het zit somber uit. Iemand ervaring met bloedverlies en toch goed gekomen?
Een vriendin heeft dat gehad tot zelfs 10 weken en ze is vorige maand bevallen met 41 weken van een gezonde baby
Hier ook regelmatig bloedverlies. De vk gaf aan dat als het hartje trager wordt het een slecht teken is. Vooralsnog is het hier goed, zij had goede hoop, dus probeer ik dat over te nemen. Mijn vriend zei trouwens dat hij het zich herinnert van de vorige (goede) zwangerschap, dus hij heeft er alle vertrouwen in. Laten we samen duimen
@Tinywish Ik heb de echofoto voor je verwijderd. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
De banners kan je hier vinden: http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/ Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik hoop het echt zo. Maar heb nooit bloed meegemaakt bij de andere zwangerschappen dus ben beetje de moed en hoop aan het verliezen. Bij de andere miskramen had ik ook bloed en veel pijn en nu is het anders veel bruin afscheiding met af en toe sliertjes bloed . Laten we hopen en duimen dan maar . allen een echo zou me geruststellen, mar ik moet helaas wachten
Dag 4 op bed. Net een doorverwijzing gekregen van de vk naar de gynaecoloog vanwege HG. Dus ik ga vanmiddag al kijken wat er in mijn buik zit. Dat is tot nu toe het enige lichtpuntje van mijn afgelopen week. Psychisch zit ik er al doorheen, omdat het tot nu toe al erger is dan de 1e zwangerschap. Sinds gisteravond ook niks meer binnen kunnen houden.
Hopelijk is dat momentje straks een super boost om vol te houden (niet dat je echt veel andere kunt oke). Veel sterkte met je proces en op naar een mooie echo!
Och jemig wat rot zeg. Pfff ik vind het misselijk zijn al erg. Laat staan hoe jij je moet voelen. Hopelijk kun je lekker even genieten van de echo.
Zenuwslopend. Ik kan me het zo goed voorstellen. Vriendin van mij had 2 jaar terug een mega bloeding. Zo in eens en het liep langs haar benen naar beneden. Kon die zelfde avond nog terecht in t zkh en alles was goed. Het was een vleesboom. Uiteindelijk gezonde zoon gekregen. Hopelijk helpen geruststellende verhalen je een beetje.
Pfff hier opeens ook paniek, heb forse (hoge) buikkrampen. Ik hoop maar dat ik iets verkeerds gegeten heb (na te lang niks eten), maar vind t zo eng. Ren constant naar de wc om te kijken. Vooralsnog alleen wat oud bloed.... ow wat is t eng dit
@Lesliefje spannend zometeen de echo, ik ga voor je duimen dat alles goed is! En vervelend dat je je zo slecht voelt. Ik ben met vlagen wat misselijk dus kan me echt niet voorstellen hoe jij je moet voelen. Hoop dat het snel wat beter gaat..