Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    De nachtdiensten vallen nu echt wel een stuk zwaarder en ook een nog meer opgeblazen buik dan normaal ik de nachtdienst...help hierna nog 3 :cry:

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Mogguh :)

Kimberley92 en Dexendon vinden dit leuk.
  3. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Hoe is het met de dames met bloedverlies?

Nu het wat minder warm is slaap ik weer een stuk beter gelukkig!

Fijne zaterdag!

4. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Goedemorgen!

Nachtdiensten lijkt me ook vreselijk om nu te moeten draaien! Gelukkig heb ik die niet meer. Sterkte voor de komende nachten.

Wat fijn al die kloppende hartjes. Het zegt idd niet zoveel (heb zelf ook kloppende hartjes gehad) maaaaaaarrr het is een goede stap in de juiste richting!

Wij hebben het gisteren aan mijn schoonouders verteld, erg leuk. Oma meteen huilen en natuurlijk draaien de duimen dat het nu goed gaat. Ik vindt het wel fijn dat mensen het al weten, je loopt er 24uur per dag mee rond en vol stress en angst dat het weer misgaat. Gisteren was ik bij een optreden en stond een beetje te dansen. Ineens voel ik mega veel spanning in mijn nek en schouders. Alles zit vast nu... tijd voor een massage hahah

nog vijf nachten, langzaam kruip ik dichterbij de echo

Mitsy en Kimberley92 vinden dit leuk.
  5. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!
    Hoe gaat het met jullie, nog veel kwaaltjes en klachten?
    Hier lijken ze langzaam aan te verdwijnen en maken ze plaats voor een enorme eetlust.
    Het bloedverlies lijkt hier helemaal te zijn verdwenen. Na gisteren middag geen druppel meer gesignaleerd.
    Nog twee nachtjes slapen en dan eindelijk de eerste echo, en wat ben ik zenuwachtig!

Mitsy, miniVosje, Phloxie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Kimberley92 vervelend die nachtdienst. Zijn dit je laatste 3?

@Dexendon ik tel met je mee af. Ook ik heb maandag een echo. Gelukkig om 9.20 al. Hoelaat moet jij?
    Fijn dat het bloeden is gestopt.

Fijn weekend iedereen

Miesje25 vindt dit leuk.
  7. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Ik mag om 11.45 uur, moet een uur rijden naar het ziekenhuis. Dus zal niet lang thuis in spanning zitten. Gewoon goed slapen, rustig ontbijten en dan richting ziekenhuis.

miniVosje en Miesje25 vinden dit leuk.
  8. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    @Dexendon hier een heel erg opgeblazen gevoel. Soms alsof mijn maag vlak onder mijn borsten zit en ik al 6 maanden zwanger ben hahaah
    Ook misselijk met vlagen gelukkig. Maar nog niet moeten spugen gelukkig. Ik kan er denk ik best goed tegen die misselijkheid. Weet nog dat ik erg misselijk was bij dochterlief, maar nooit tot overgeven.
    Pijnlijke en grote borsten en ik heb het heel erg koud, maar of dat door de zwangerschap komt....
    IN ieder geval genoeg om hoop te hebben op een goede echo gelukkig. Merk dat hier steeds iets meer hoop komt, al weet ik al tegoed dat het ineens weer de andere kant op kan gaan.

9. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik kan me zo voorstellen dat dat niet te doen is! Ik ben er een paar maanden geleden mee gestopt omdat ik het idee had dat het sowieso helemaal niet goed was voor mijn lijf! Nu wel blij mee want kan mijn ogen nauwelijks tot 10 uur open houden, ook al slaap ik overdag nog zoveel haha :roflmao:

miniVosje vindt dit leuk.
  10. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Hier ook niet misselijk wakker geworden vanmorgen. Vind ik ergens toch wel 'eng'.
    Ik mag maandag ook, wel pas om 15.15

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ben door de dag heen met vlagen misselijk. Voornamelijk s’morgens.

12. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    @Dexendon @miniVosje ik tel ook mee af. Ik mag 10.15.

Gister aan onze dochter verteld kon het niet meer voor me houden:roflmao:.
    Ze was zo blij. Maar denkt wel dat er een broertje en een zusje en me buik zitten:|.
    Nog 2 nachtjes en dan weten we het.
    Wat een spanning

We gaan daarna gelijk op vakantie. Lekker een midweekje in een huisje:D.

miniVosje en Dexendon vinden dit leuk.
  13. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Lijkt me inderdaad erg pittig.
    Hopelijk lukt het die andere 3 nog.
    Kan je niet evt ruilen met een collega??

14. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ik ben soms misselijk, maar dat heb ik dan voornamelijk als ik net iets heb gegeten wat blijkbaar niet zo lekker valt. Ik word tussen 4-5 wakker om te plassen en daarna duurt het ongeveer 45-60 minuten dat ik weer in slaap val, als dan me wekker gaat ben ik er niet uit te brandeno_Oo_O
    Voor de rest niet veel kwaaltjes eigenlijk ja me tepels zijn super gevoelig. Ml mag er gewoon niet meer naar kijken:roflmao::roflmao::roflmao:

Miesje25 vindt dit leuk.
  15. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Dit heb ik ook. Zo’n drukkend gevoel tegen me ribben. Inderdaad het gevoel van verder in de zwangerschap.
    Wist niet dat dat door je maag kwam:|

Mitsy vindt dit leuk.
  16. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Ooo hier ook zo af en toe om een paar dagen zo'n pijn aan mijn tepels, het gevoel dat er een mes ingestoken wordt. Tepels worden dan ook heel donker van kleur. Dacht dat ik me dat verbeeldde. Maar vanmorgen was het weer zo'n feest en gelijk vl erbij geroepen. Maar hij bevestigde dat bijna bruin van kleur werden. En toen de pijn wegtrok werden ze weer hun eigen (roze) kleur. Zo gek...

17. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Hier vannacht wakker geworden omdat ik moest overgeven... was de eerste keer, voel me nu verder weer prima.

Dinsdag om 15:00 uur de eerste echo, zo spannend!

18. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Het is voor mij allemaal de eerste keer, maar denken jullie dat ik dinsdag een uit- of inwendige echo zal krijgen? Volgens mijn berekening ben ik dan 7 weken en 6 dagen.

Miesje25 vindt dit leuk.
  19. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Geen idee. Wat de standaard is overal.
    Ik ga maandag sowieso vragen of ze het eerst uitwendig kunnen proberen☺️

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Gisteren mijn eerste positief keken besteld :D Heb bande vorige zwangerschappen helemaal niks meer. Begin weer helemaal overnieuw Hahah

Deel Deze Pagina