Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ziek melden is geen optie want heb gewoon nergens last van op wat moeheid en mijn borsten na. En in de nachtdienst is het ook wel een stuk rustiger dan overdag dus dat is wel een voordeel. We staan ook met zijn 5e in de nacht en heb vannacht alleen mijn rondes gelopen en verder film gekeken :roflmao:

Tsja ze weten wel allemaal van mijn traject af dus misschien zullen ze alleen maar blij zijn dat het is gelukt.
    Hmm.. ik vind het moeilijk en ga er eens goed over na denken!

2. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Ik zou het toch vertellen hoor! Dan kunnen ze er rekening mee houden en als je duidelijk aangeeft dat ze verder nog niks mogen vertellen.. Ik heb deze week een gesprek staan met mijn leidinggevende zodat hij op de hoogte is. Enige reden dat ik twijfelde is, stel dat het misgaat... maar dan vind ik het ook prettig als ze rekening kunnen houden met de situatie..
    Je moet doen waar je je goed bij voelt maar voor jezelf en voor het kleintje is het beter om een goed ritme te hebben denk ik..

3. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Als ik jouw verhaal zo lees is het heel helder, jij hoeft ze vanaf 3 maanden niet meer te draaien. Staat er dat je het daarom sneller moet vertellen? Vast niet. Dus heel hard misschien, maar zodra jij t straks zegt moeten ZIJ het probleem oplossen, dat staat volgens mij dan gewoon vast. Het mag nooit zo zijn dat jij door hun afspraken over wanneer roosters te maken 30 weken moet draaien. Maar als zo’n nachtrooster voor jou juist rustig is en je lijf het aankan, dan zou ik aangeven ‘dat je bereid bent hen tegemoet te komen tot het niet meer gaat voor jou’. Succes met knopen doorhakken. Weet dat mensen altijd in hun eigen voordeel redeneren, je kunt t nooit voor iedereen goed doen!

Kimberley92 vindt dit leuk.
  4. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Volgens de wet hoef je na 12 weken zwangerschap geen nachtdiensten meer te draaien. Dat is wat ik me nog heel goed kan herinneren bij m’n eerste zwangerschap. Na die periode is het je het recht om te weigeren. Maar het mag op vrijwillige basis natuurlijk altijd wel.

5. Miltje

Miltje Niet meer actief

Hier bloed ik nog stededs bij elke toilet bezoek. Door de onzekerheid heb
    Ik nog een digi test gedaan en deze gaaf 2-3 :(. Dus fouteboel. Onder de douche heb ik een stolsel verloren wat ik denk dat het vruchtje kan zijn:$. Nog steeds bloed ik allen in de wc als ik moet plassen.
    Maandag heb ik de echo staan dus dat gaan ze bevestigen.
    2 keer op een rij MK :(. Ik zuip mijn verdriet weg vanavond en morgen is another day.

6. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Heel erg veel sterkte! Echt enorm kl¤te!

7. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Heel veel sterkte. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Weet maar al te goed hoe het voelt. Geef jezelf tijd om het te verwerken. Dikke knuf

8. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Oh wat verdrietig zeg! Sterkte! :(:(

9. Ponyh

Ponyh Actief lid

1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Oh meis wat erg..... heel veel sterkte..

10. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Oh nee, Miltje, dat is geen fijn bericht. Maandag hopelijk duidelijkheid voor je, sterkte!

11. Miltje

Miltje Niet meer actief

Dank je wel dames. Het is idd geen leuk nieuws en ik zag het ook niet aankomen of toch wel. Vorige rond miskraam en nu weer achter elkaar?!
    Niet verwacht nee. Jammer dat ik nooit achter zal komen waarom het zo is/was :(.

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Verdorie! Heel veel sterkte! Ik hoop dat het er zonder problemen uitkomt en je daar verder geen nasleep van hebt. En dan hopelijk snel zwanger van een plakkertje.

13. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH

Ahnneeee , wat onzettend verdrietig
    Heel veel sterkte !

14. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Jee wat heftig meid. Ik herinner me
    een gevoel van wanhoop en falen toen ik hier het vruchtje in de badkuip zag wegvaren... zelden zo verslagen geweest. Meid, ik voel met je mee, het maakt me verdrietig, niet dat het je helpt. Maar weet dat hier veel meiden voor je klaar staan. Als je eens een op een je gevoel wilt delen, dat mag altijd!

15. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Miltje heel veel sterkte! ❤️

16. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend rot. Je had er al zo’n slecht gevoel bij. Heel veel sterkte en kracht gewenst. Hopelijk volgt er toch een goede zwangerschap en krijg je je vierde kindje

17. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Zijn jullie ook zo gevoelig momenteel? Ik zit echt bij alles wat een beetje zielig is te janken. Ik kan amper nog tv kijken zonder een doos tissues naast me

Mitsy en Miesje25 vinden dit leuk.
  18. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    @Miltje heel veel sterkte en kracht gewenst om dit samen te verwerken. Je bent een mooi positief mens ❤️❤️ Ik hoop dat de volgende een plak baby is. Drie keer is scheepsrecht. (Daar hou ik me ook aan vast) hoe laat mag je maandag voor de echo?

19. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao: Dacht dat het aan mij lag. Heb er afgelopen week veel last van gehad.

miniVosje en Miesje25 vinden dit leuk.
  20. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Heel veel sterkte.
    Dikke knuf

Deel Deze Pagina