Ik moest van de week janken toen ik op de fiets zat en een hondje zag lopen met een rolstoel onder zijn achterpootjes Vond het zo mooi.... bedankt hormonen.
Lieve meiden, dank jullie wel allemaal voor jullie lieve woorden. Het doet me goed. Weten dat ik niet allen ben en dat jullie met mij voelen, dat waardeer ik enorme ❤️. Toen ik zulke verdrietig berichten hier op de forum las, vond ik ook altijd lastig en verdrietig om te horen. Ik had uiteindelijk ook al mee gemaakt en de angst dat dat weer opnieuw zou gebeuren zat weer in mijn gedachten. Damm achter elkaar zeker niet verwacht. Ik had mijzelf al opgeraapt en moedig ging ik opnieuw proberen maar helaas uit niks weer gefaald. Ik kom het weer niet dragen, het mocht niet zo zijn. Verdrietig?! Ja en nee. Boos?! Ja en nee Waarom?! Weet ik niet. De tranen glijden door mijn wang momenteel en al de worden die ik nu schrijf herinneren mij dat ik verdriet heb. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve woorden. Het komt allemaal weer goed. Tijd zal de ❤️ wonden genezen. Tis een hele proces die ik weer moet verwerken en een plekje geven .
Ik ben vooral misselijk en moe, ben nu volgens eigen berekeningen 7+1 Vooral dat misselijke gevoel in me keel vind ik vervelend (en het kokhalzen soms) Oh en word al wat sneller emo op het moment haha @Miltje heel veel sterkte en kracht ♡♡
@Miltje het is ook allemaal dubbel en je weet niet wat je kan verwachten. Zwanger worden/zijn is vol tegenstrijdigheden. Ik wil je kracht toewensen dit te verwerken. Probeer het echt een plekje te geven en neem de tijd ervoor het is niet niets heb ik gemerkt bij de laatste keer.
Hoe gaat het hier met iedereen? Hier nog soort van misselijk gevoel, maar gelukkig niet meer zo heftig. Wat gaan jullie doen op deze zondag? Hier wordt het vast voetbal kijken met manlief haha!
Hier vanmorgen vroeg op, paarden op de trailer en een klein rondje in het duin gedaan. Heerlijk. Wat hebben we toch mazzel met het weer! Verder een niets doe dagje. Wasjes draaien, wat opruimen en in mijn cocon wachten op de volgende nacht hahaha nog vier nachtjes slapen........hahah
Hier is vl voor 8 dagen vertrokken voor werk, dus ben alleen met mijn zoontje. Ik vind t nu al zwaar haha, het huis is een zooi en krijg nul energie opgebracht om er iets aan te doen. Zelfs de was komt maar met moeite richting de machine..... vanmiddag bij elkaar rapen en een stuk wandelen denk ik.
Hier ook last van misselijkheid , in vlagen gelukkig en niet continu. Wel veel pijn in mn borsten , erg opgezet ook. Vandaag lekker lui dagje, wassen , stoofperen maken en een beetje rommelen... Fijne zondag allemaal
Hier ook een rustig dagje en wachten tot het morgen wordt!!! Pfff sinds we weten dat ik zwanger ben durft me vriend geen sex meer te hebben. Hopelijk krijg ik hem zo ver morgen na wat dokteradvies, dat het wel mag. Wil niet als een heilige maagd de komende 8 maanden leven...
Haha, hier zei vl: zo nu zeker de komende 9 mnd geen seks meer. Hij gaf aan dat hij de vorige zwschap ook erg bang was de kleine te raken/pijn te doen.... benieuwd of die het deze keer wat meer los kan gaan laten. Voor nu snap ik het, met al t bloedverlies, maar zodra dit wegblijft.... we wachten s af
Hier ook een rustig zondagje. Zoon is naar de bios en dochter is boven aan het spelen. Morgen wortelkanaalbehandeling waar ik als een berg tegenop zie Wij hebben wel sex maar de laatste keer werd ik erg misselijk haha
Hier nog in mijn pyjama lekker Netflix kijken. De kinderen zijn lief aan het spelen. Ml aan het werk. Als hij straks thuis komt gaan we lekker chinees halen en formule 1 kijken. Morgen spannend, dus vandaag maar even lekker niks.
Oh nee wat een verschrikkelijk nieuws... vind het echt heel erg voor je en voel met je mee.. Hoe is de echo vandaag gegaan? Een dikke knuffel en heel veel sterkte toegewenst..
Hier ook een rustig dagje. Vanwege de misselijk heb ik nergens fut in. Ik hang een beetje op de bank, en zoon lief speelt lekker met z’n duplo. Hebben jullie nog goede tips voor de misselijkheid? Ik hoef gelukkig niet te spugen, maar ik voel me de hele dag beroerd. Ik heb het ook constant zo koud. Lig nu met twee dekentjes op de bank.
@Miltje heel veel sterkte! Verschrikkelijk Ik ben vandaag aan het werk. Ik werk in de gehandicaptenzorg met psychiatrie. En ik merk dat ik erg van slag ben vandaag. Één bewoner kwam erg dreigend op me af en bedreigde me. En normaal heb ik daar veel minder moeite mee, maar nu stonden de tranen in mijn ogen en moest ik echt even bijkomen.
Oh jee! Misschien toch maar contact met leidinggevende opnemen? Is jouw werksituatie wel veilig voor zwangeren als patienten zo onvoorspelbaar zijn?
Hier druk laatste spulletjes ingepakt. Morgen na de echo gaan we lekker naar Limburg. Eerste vakantie met zijn allen dit jaar. (Schoonmoeder gaat ook mee maar dat is helemaal niet erg ) Net ff lekker loempiaatjes gehaald. En nu even naar buiten met dochter zodat ze even kan fietsen. En ondertussen kijken if we de buurpoes ergens zien die is gisteravond/van8 ontsnapt Hopelijk is het snel morgen