Succes voor de dames met een echo vandaag! Ik heb vannacht stiekem nog even gegluurd in mijn buik en het was nu heel duidelijk te zien via een abdominale echo. Beebj doet het super goed en groeit echt mega snel!
Kan idd nog verschillen met de volgende echo. Ik heb ook terug gekeken en zal dan met 3+6 al een knaller gehad hebben. Dus ik denk dat ik bij de volgende echo ook weer vooruit gezet word.
Net de echo gehad. Er was nog geen hartactie te zien. Moet volgende week terug. Waarschijn ben ik minder ver. Zo tussen 5-6 weken. Pff zoo spannend er gaat echt van alles door mn hoofd.
Heb je dit gedroomd? Of heb je echt een echo gehad? Succes!! Hoop dat je een mooi beebje in beeld hebt Oooh dat is zeker spannend. Zag de echo er verder goed uit?
Oh dat is zeker spannend, maar zag het voor de rest er wel goed uit? Mooi vruchtzakje en juiste grootte? Wanneer ga je voor de volgende echo?
Spannend weer alle echo's! @Mila27 fijn dat je zo vroeg kan! Dat is balen... maar het risico van een vroege echo. Spannender wordt het wel. Gelukkig volgende week al een echo Ik moet zeggen dat ik steeds minder zin heb in de echo...... vind het zo spannend en ben bang dat het weer mis gaat, terwijl ik me zo zwanger voel nu.... dat ik het nu wel fijn vindt niets wetend te zijn. Gek he...
Hier een mooi kloppend hartje!❤️ Het waren er 2, maar nr2 is er al vroeg mee gestopt... vruchtzakje is nog wel te zien maar erg klein in vergelijking met die van de baby...
Wat fijn een kloppend hartje! Had je ook het gevoel dat het er 2 konden zijn? Gelukkig doet de ene baby het heel goed
Ik ga er vanuit dat mijn echo vanmiddag eerst uitwendig wordt geprobeerd, moet ik dan met een volle blaas komen? Dit heeft mijn vk (of de telefoniste) niet gezegd aan de telefoon. En zo ja, wat is een volle blaas?
@Mila27 gefeliciteerd met het kloppende hartje en toch wel jammer van de tweede. Zal een dubbel gevoel zijn. Was dit een inwendige of uitwendige echo?