Ik heb voor volgende week zaterdag 3 november een extra echo laten plannen. Voor mijn eigen onzekerheid.
Vanmorgen intake gehad en de vk vind het onzin dat ik een extra echo zelf ga betalen. Dus ik kan 5 november bij hun terecht voor een extra echo
29 mei ♡Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 1 juni ♡Mom86, 32 jaar, 4e kindje 2 juni 3 juni 4 juni Marielle1985, 32jaar ,2e kindje Sienna96, 22 jaar, 1e kindje ♡ Moppi 35, 37 jaar, 2e kindje 5 juni ♡Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje ♡ Dehi, 29, 3e kindje 6 juni Stz90, 28 jaar, 1e kindje ♡Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 7 juni 8 juni Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni Mila27, 28 jaar, 2e kindje ♡Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3de kindje ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje 11 juni lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Melmel , 28 jaar , 4e kindje 12 juni ♡Phloxie, 38 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 13 juni Yankee, 31 jaar, 3e kindje Ponyh, 38, 2de kindje ♡Minivosje, 27 jaar, 1e kind ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 14 juni ♡Tinywish,26,2e kind 15 juni ♡ Nochti, 37, 6e kindje ♡ Jale, 35 jaar, 3e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (28) ----------------------------------------------- ⭐️ Liefsvanha ⭐️ Zonnebloem92 ⭐️ Lorraine89 ⭐️ Doornroosje94 ⭐️ Momtobejuni2019 ⭐️ Miltje Afspraken: 25 oktober; ponyh; eerste echo 25 oktober; Tinywish; 2e echo ZH 25 oktober; Nuage, 4e echo VK 26 oktober; Williie; Intake 27 oktober; Sienna96; eerste echo 29 oktober; Fien25; intake vk 29 oktober; Minivosje; 2de echo 29 oktober; Robijn89; afspraak gyneacoloog 30 oktober; Yankee; eerste echo 30 oktober; Mitsy; eerste echo 30 oktober; Jolicoeur; tweede echo 30 oktober; Nuage, vijfde echo ZKH 31 oktober; Miesje25, eerste echo ZKH 1 november; Rietje84; echo + intake gyn 1 november; lautjuh85; echo+ intake vk 1 november: Lesliefje 1e echo 1 november: Melmel echo vk 1 november: Stz90, 2e echo vk 2 november: Dexendon, 2e echo + intake 5 november; Williie, extra echo 5 november; Miesje25, 2e echo vk 6 november; Jolicoeur; termijnecho 6 november; Kimberley92; Intake VK 6 november, Nochti, 3e echo 7 november; Nuage, 6e echo ZKH + intake 7 november; Liefdes, 2e echo + intake 8 november; Ritoy; intake + echo vk 12 november; Robijn89; termijnecho 13 november; Jale; intake 13 november; Lily94; termijnecho 14 november: Phloxie termijnecho 15 november: Rietje84 termijnecho 15 november : Melmel termijnecho 15 november; Jolicoeur; gesprek gyn 15 november; Kimberley92; Termijn echo 15 november; Dehi; termijn echo 19 november; Miesje25; termijnecho + intake 19 november; Tinywish; termijnecho 20 november; Fien25; termijnecho 21 november: Phloxie intake 21 november: Jale; termijnecho 23 november; Williie; termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik kan me voorstellen dat deze termijn echo, alles behalve onzekerheid heeft weggenomen. Ze mogen wel eens werken aan het stukje communicatie dat ze met de patiënten voeren. Ik begrijp dat ze niet zomaar kunnen zeggen dat alles goed is, als ze geen goed beeld krijgen. Maar je kan het wel een stuk positiever brengen zeg. De manier waarop is alles behalve prettig. Is het voor jezelf wellicht een optie om een (pret)echo te laten nemen deze dagen? Een extern bureau kan wellicht wat meer de tijd voor je nemen, en je wellicht gerust stellen. Ik zou een week wachten weer killing vinden.
Misschien dat de vraag al eerder gesteld is maar dan heb ik dat gemist. Weten jullie al of jullie voor de NIPT-test of voor de combinatietest gaan? Of misschien allebei niet?
Ik was een weekje op vakantie en veel gemist zie ik. Zie ook dat ik vd lijst af ben. Mag ik er nog bij?
Ja hoor! Dat was ik Ik kon niets van je terugvinden en toen heb ik je er af gehaald, sorryyy.. welkom terug van vakantie!
Wij gaan de nipt doen deze keer. De vorige keren altijd de combinatie test gedaan maar ik hoorde dat die soms valse uitslagen geeft en ik heb liever zekerheid
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik hrt geslacht er gelijk bij wil doen. Dat hangt er een beetje vanaf of het op een aparte pagina staat of op dezelfde pagina als de uitslagen
dat wordt in Nederland er toch niet bij gedaan? alleen in belgie (kan het fout hebben hoor verder geen verstand van)
Volgens mij kan het wel op eigen kosten.. Ik heb het even opgezocht en de meningen zijn er over verdeeld Ze zeggen dat het niet wordt verteld om de kans op een abortus bij het "verkeerde geslacht" uit te sluiten.. Maar mijn nicht is mijn vk dus ik ga het toch even bij haar checken over 2 weken
hahah heel goed. Ik snap het echt niet, dat je als het geslacht niet is wat je wenst het dan wil laten weg halen. Volgens mij heb je dan een grote kronkel in je hoofd
Ja dat snap ik ook niet! Maar dat deden ze wel heel vaak in china toen de eenkindpolitiek er nog was blijkbaar.. Het maakt me echt niets uit wat het geslacht is van mijn baby hoor, meisje is leuk/jongen is net zo leuk