Oud bloed of nieuw bloed? Wat stressvol! Als het te hoog wordt dan sturen ze me weer naar de gynaecoloog en internist en moet ik weer metformine gaan slikken. Insuline kan niet vanwege mijn allergie. Zucht.
Heb er gisteravond nog een beetje uit geduwd, was niet veel gelukkig. Allemaal donder bloed bijna zwart. Heb het daarna ontsmet en afgeplakt en nu lijkt het wel beter. Zit erg te twijfelen of ik nou wel of niet naar de huisarts moet gaan.
Gister intake bij de vk gehad en eerste echo. Van 7 weken teruggezet naar 6 weken maar wel een kloppend hartje gezien al zo bijzonder , nog maar 0,5 cm groot en al een kloppend hartje hebben. Over 2 weken mag ik op 23 juli (mijn verjaardag) een keer extra komen voor een echo, de vk vond het sneu om me te laten wachten tot de termijnecho van 10/12 weken......kan iemand die afspraak voor mij op de lijst zetten of mij uitleggen hoe dat moet ik ben blij, heel blij gister gelijk foto's van mijn dochter laten maken en het goede nieuws tegen mijn vader en zijn vriendin verteld, ik kon niet langer meer wachten
Gelukkig, ligt er heel erg aan omdat we zo vlak voor t weekend zitten. Als je twijfelt zou ik even de huisarts raadplegen, das toch fijner als onrustig het weekend in gaan of halsoverkop naar de huisartsen praktijk moeten. Je kunt eventueel ook het ziekenhuis bellen waar je de ingreep hebt gehad voor advies?
Hier vandaag minder misselijk en dan komen de twijfels weer. Ik kan daar zo erg van balen he, dat je die bagage van die MA/Mk zo met je meedraagt en er nog zo druk mee bent in je hoofd. Want je veranderd er niets aan. Als ik die echo donderdag heb kan het leuk of minder leuk zijn en niets waar ik nu over nadenk veranderd daar iets aan. Maar toch he?
Wauw! Super fijn nieuws! Ik zal zo even kijken of je er al op staat, anders zet ik het er wel even bij Gefeliciteerd!!
Lijkt me logisch, het is iets dat je niet vergeet..... Rustig aan meis en hopen dat het goed zit We gaan uit van een goede mooie echo Knuffie!!
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ Datum nog onbekend: Simmer- 30 jaar - 3e kindje Silvie866 - 38 jaar - 3e kindje 2 maart ❤ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje Kellox - 34 jaar - 3e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart Blomma - 34 jaar - 2e kindje Eikeboompje - 27 jaar - 1e kindje ❤️ Ima28 - 31 jaar - 2e kindje 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje Ok4 - vertrouwelijke info 10 maart Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje Nuage - 36 jaar - 3e kindje Kleinedaantje - 27 jaar - 2e kindje Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje Jetski - 30 jaar - 2e kindje 11 maart Proudmomii - 21 jaar - 3e kindje 15 maart Tjar85 - 33 - 1ste kindje ------------------------------------------------ totaal: (14)| jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2( | onbekend (14) ------------------------------------------------ Afspraken: Juli 16: Ok4 - eerste echo 16: Elisabeth83 - 2e echo ivm zwangerschapsdiabetes 17: Kellox - intake VK 19: Annigje - eerste echo 19: Blomma - intake VK 19: Daantje17 - extra echo (+/- 8 wk) 21: Nuage - eerste echo 23: Eikeboompje - intake VK 23: Blomma - termijnecho 23: Ima28 - extra echo 24: Annigje - intake VK 26: proudmomii - eerste echo 26: Tjar85 - eerste echo door de gynaecoloog van de kliniek 27: Nuage - intake VK 30: Elvira5 - eerste echo & intake VK 30: Jojo5382: intake VK Augustus: 2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk 2: Tjar85 - intake verloskundige 2: OK4 - echo en gesprek gyn 10: Jojo5382 - eerste echo
@ima28 Ik heb het erbij gezet Ook een hartje voor je naam Ohja.... hier afgelopen weekend ook aan de ouders verteld die waren dolblij Als we 2 augustus termijnecho hebben gehad dan de broers en zussen in dat weekend Zij wonen door heel NL en BE dus we maken er een weekend van dat we iedereen bezoeken, met allemaal een aparte afspraak gemaakt Ik heb op Aliexpress 2 shirt gekocht... 'This dude is gonna be a daddy' en 'This girl is gonna be a mommy' We nemen beide 1 ballon, hij roze ik blauw (of andersom) en we nemen cupcakes, die ik zelf ga maken met 'baby' erop geschreven, mee! Nu al zin in
Wat fijn @ima28! Gefeliciteerd en wat een leuke foto van je meisje! @Annigje1 ik heb gelukkig nooit een ma of mk gehad maar kan me zo goed voorstellen dat dat altijd zn sporen nalaat! Hopelijk heb je de komende dagen genoeg afleiding en een goede echo. Heb je een bepaalde termijn dat het voor jou wat zekerder voelt? @Nuage ik zou ook even bellen, al ist maar om te vragen of zij vinden dat je langs moet komen of kan wachten. Alst geen vrijdag was wast weer anders, maar zo met het weekend voor de deur zou ik geen risico nemen. @Daantje17 grootse plannen dus als aankondiging, leuk!! Wij hopen dat we de vlokkentest kunnen doen, dan kunnen we wachten met bekend maken tot we de uitslag daarvan hebben. Hopelijk lukt dat ook echt
Thanks meiden, van me afschrijven helpt wel hoor. @Daantje17 klinkt superleuk! Als alles goed is hier dan gaan we het aan mijn schoonouders vertellen in het weekend van de 21/22, schoonmoeder viert dan haar verjaardag dus das dan een mooi moment. @OK4, vorige keer voelde ik me iets zekerder na de termijnecho maar pas echt beter toen ik hem met 16 weken ging voelen en na de 20weken echo kon ik pas een beetje genieten eigenlijk. Wilde het dit keer anders aanpakken en minder angstig zijn maar das nog best moeilijk blijkt. Ik denk dat ik na de termijnecho nu ook wel wat meer kan ontspannen hoor