Beter om tot zaterdag te wachten, maar wij hadden eerste echo ook op 5w6d... dit kwam omdat wij in voortraject zaten voor de mmm... Wij hebben toen al een kloppend hartje gezien, aankomende donderdag gaan we weer gewoon omdat ik dat wilde Doen wat je zelf wilt
Hier vandaag 7 weken zwanger! ❤️ De symptomen die erbij horen, die heb ik allemaal..... Dagelijks misselijk en het wordt met de dag erger lijkt wel... maar hey.... ik ben zwanger! Dus doorsta dit met alle liefde!
Andere situatie, maar herkenbaar dat ik me nog niet wil hechten. Helaas gaat dat vanzelf... Ik heb maandag de echo, ben dan ruim 6wk (weet niet exact hoe ver ik zwanger ben). Denk je dat het je iets gaat brengen als je eerder gaat?
Als de echo goed is brengt het me niks. Valse hoop misschien. Als de echo slecht is tja dan weet je meteen genoeg. Maar ik ga wachten denk ik. Ik weet niet meer wie het vroeg maar als ik week 9 haal met een kindje op termijn dan ga ik erin geloven.
Zou idd tot zaterdag wachten, dan ben je al iets dichterbij die 9 weken Met een paar dagen eerder, schiet je niet zo veel op denk ik.
Ah spannend! Volgende week veel duimen draaien hier! Ik weet nou niet of ik uit kijk naar de echo of er tegenop. Vind het spannend wat niet hoeft want of het is leuk óf we gaan t gewoon opnieuw proberen. Het voelt nu anders met een gezond kind: heb nu niet het gevoel dat ik de hele boot van zwangerschap/ moeder worden ga missen en ik een gat in mijn bestaan zal hebben Maar toch vind ik t spannend en een beetje eng
Dat herken ik ook, toen we nog kinderloos waren was het echt veel zwaarder. Gelukkig had ik toen ook minder miskramen gehad dus was ik ook wat minder bezorgd. Ik heb vandaag best wel wat lichte kraampjes gevoeld. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Voor iemand die al voor de 9e keer zwanger is weet ik belachelijk weinig over eerste symptomen haha ik heb de neiging alles op te zoeken. Volgende week hebben volgens mij een hoop meiden hier echo’s? Zo spannend allemaal!
WoW wat heftig! Ach meis wat verschrikkelijk dat je al 9 keer zoiets hebt meegemaakt. Hopelijk zit het deze keer gewoon helemaal goed. Pff logisch die rollercoaster vsn gevoelens..
9e keer pffff dat is nog al wat! Wat zat het dan enorm spannend zijn zeg! Ik duim.zo dat het goed zit! En natuurlijk voor iedereen Maandag de 23e hebben wij intake bij de vk dus hopelijk dan ook eerste echo. Weet eigenlijk niet meer zo goed wat de assistente door de telefoon zei Op een of andere manier heb ik er een goed gevoel over, maar of dat iets zegt.... Maar het wachten duurt wel lang, blij dat ik volgende week weer werk. Door de vakantie afgelopen week sta je er toch meer bij stil. Al was deze week vakantie ook echt wel nodig!
Maar ik heb 2 hele mooie kinderen mogen krijgen hoor! 7 miskramen dus en 2 wondertjes. Dus ik heb eigenlijk heel veel geluk gehad, zo zie ik het.
Oh jongens, wat is het toch vermoeiend als je kind nooit door slaapt. Ik dacht dat ik wist wat moe zijn was toen ik van hem zwanger raakte maar echt, nu zijn er fifty shades of exhausted bij gekomen . Gelukkig vandaag bij oma op bezoek, kan ik mooi ff in de stoel hangen
Ohh, dat lijkt me zo onwijs zwaar! Gaat hij wel af en toe logeren dat jullie even een nachtje kunnen slapen? Hoe vaak en hoe vroeg wordt hij wakker?
Vreselijk hè... die van ons slaapt ook nog niet door en die is nu 2 jaar. Als ik er nog zo eentje krijg word ik gestoord denk ik haha slaaptekort is echt killing!
Ja hij mag gelukkig soms bij oma logeren. De laatste tijd heeft hij veel last van zijn eczeem en jeuk. Daardoor wordt hij 2x per nacht krabbend wakker. Daarnaast last van alle prikkels en wisselingen in ons weekritme (man heeft nieuw werk, ik moet meer gaan werken en we hebben er een opvangadres bij) dus hij wordt ook 1/2 x per nacht wakker van onrust en moet dan gekalmeerd. Gelukkig doet hij wel weer vaak een middagdutje van één uurtje. Dat maakt wel iets goed maar deze fase is niet chill.
Jeetje meiden wat een verhalen! Heftig dat zo veel meiden te maken hebben met miskramen. Laten we hopen dat het iedereen nu bespaard blijft! @Nuage jeetje 7 miskramen! Logies dat je het moeilijk vind om er op te vertrouwen! Nooit een reden uit onderzoeken gekomen? Of heb ik daar over heen gelezen. @Annigje1 dat lijkt me zeker zwaar! Hopelijk gaat de fase snel over! Gebroken nachten zijn killing. @OK4 hoe is het nu? Geen bloed verlies meer gehad? Je duimen al voor met blaren van al het duimen draaien? @Daantje17 vervelend dat je zo veel kwaaltjes heb! Maar je weet waar je het voor doet! Hier neemt de onzekerheid het met momenten ook flink over. Vooral doordat ik me het grootste gedeelte van de dag prima voel. Maar weet ook dat dat niks hoeft te zeggen. Dus als het komende week allemaal goed blijft gaan volgende week de gynaecoloog maar eens bellen! Ik moet wel toe geven dat ik ondanks de onzekerheid al een goed gevuld pintrest bord heb met ideeën voor een peuter kamer voor mee dochtertje en ideeën voor een nieuwe babykamer.
Ik vind het ook nog steeds lastig te geloven aangezien ik naast prikkende/vollere borsten totaal nergens last van heb. Bloedverlies is weer helemaal weg, maar was alles bij elkaar ook niet veel gelukkig, denk niet dat dat slecht nieuws was. In een vorige zw.sch. echt onwijs heftig bloedverlies gehad en dat ging gelukkig ook goed. Weet dat het allemaal niets hoeft te zeggen, kan evengoed morgen een slechte echo hebben, zelfs zonder bloedverlies, het blijft altijd spannend. Ik kijk vooral uit naar 2 aug, dan horen we of we een vlokkentest kunnen laten doen ipv vruchtwaterpunctie, dat zou echt goed nieuws zijn, dan weten we over 7wk de uitslag al int gunstigste geval ipv over 12wk. Klinkt als weinig verschil maar in een zwangerschap is 5 weken toch echt veel!
@OK4 Ga dubbel voor je duimen dat het met een vlokken test kan! 5 weken maakt een wereld van verschil. Zou het kindje mocht het ziek zijn niet met het leven verenigbaar zijn?