UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daantje17, 19 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Vragen of ze het recept naar een apotheek hier kunnen faxen en dat je het dan hier op kunt halen.

Meid wat balen van de afmeting, maar geef niet op! Probeer te genieten van je zwangerschap en geen bloed geeft moed! Voor het zelfde geld ligt die van jou verder naar achteren of had geen zin om op de foto te gaan.

Elisabeth83 vindt dit leuk.
  2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Nu nog niets.. omdat mijn eigen waarden in de prediabetische fase. Dus voor een zwangerschap te hoog.

3. Kleinedaantje

21 nov 2017
    19
    7
    3
    Hier helaas minder goed nieuws, sinds gister avond donkerbruin bloed verlies wat nu over is gehaan in helder rood.

Dit in combinatie met me lichaam die al een aantal dagen totaal niet meer zwanger aanvoelt en het verloop van de andere miskramen wetende maakt het voor mij duidelijk dat het helaas geen plakker is.

Nu maar duimen dat me lichaam het zelf goed oplost en we zonder ook maar de gynaecoloog gebelt te hebben deze zwangerschap kunnen afsluiten.

Meiden ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en zorgeloze zwangerschap! Ik zal nog af en toe mee lezen maar minder actief dan nu!

Als 1 van jullie me mischien nog kan uit leggen hoe is het ontvangen van mailtjes uit kan zetten over deze groep zou dat heel fijn zijn!

4. Jojo5382

Jojo5382 Lid

14 mei 2018
    76
    66
    18
    Vrouw
    HR Manager
    Noord-Holland
    Oh nee wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte!
    Als je naar je profiel gaat rechtsbovenaan de pagina kun je daar klikken op voorkeuren en dan kun je emails uitzetten.

5. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    :cry: Aaah echt niet leuk.... Sterkte zeg en ik hoop dat het snel voorbij is voor je! Knuffel!

6. Samengeluk

Samengeluk Actief lid

29 feb 2016
    119
    84
    28
    Hoi allemaal!
    Ik zou het leuk vinden om ook mee te schrijven! Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben, was een verassing want ik was aan de pil. Kindje is sowieso meer dan welkom!
    Omdat ik niet precies wist hoe ver ik was heb ik vandaag een echo gehad en hebben we een prachtig kloppend hartje gezien!
    Uitgerekende datum staat voor nu op 8 maart 2019.
    Volgende week donderdag (26 juli) hebben we de intake en 13 augustus de termijnecho, zou iemand mij op de lijst kunnen zetten? Ik ben 28 jaar.
    Het is ons derde kindje maar het blijft toch weer spannend!

Simmer, Blomma, Elisabeth83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heel veel sterkte! Als je erover wilt praten of informatie zoekt, je bent welkom in onze Facebook groep herhaalde miskramen, zie mijn onderschrift. Dikke knuffel :(

8. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Ahhh neeee.... Sterkte!

9. Tjar85

Tjar85 Bekend lid

9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Sterkte!!!

10. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Oh meis!!! Ik hoop zo dat je ongelijk hebt.. maar je hebt blijkbaar al ervaring :(

Heel veel sterkte, maar ik lijf hopen dat het goed zit. Dikke knuffel

11. Sylvie866

Sylvie866 Lid

17 apr 2018
    82
    71
    18
    Vrouw

Veel sterkte :(

12. Tjar85

Tjar85 Bekend lid

9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
  13. Tjar85

Tjar85 Bekend lid

9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Ik heb veel steken en een krampachtig gevoel links onder in mijn buik. Herkennen jullie dit?

De steken heb ik soms als ik te snel opstal, doet zo'n pijn dat ik echt weer even moet gaan zitten omdat ik er duizelig van wordt.

14. Valaina

Valaina Actief lid

28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

Datum nog onbekend:
    Simmer- 30 jaar - 3e kindje

2 maart

❤ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje
    Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje
    Kellox - 34 jaar - 3e kindje

3 maart

❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje
    ❤️ Brondy -?? jaar- 3e kindje

4 maart

Reznor - 28 jaar - 3de kindje

5 maart
    Blomma - 34 jaar - 2e kindje
    Eikeboompje - 27 jaar - 1e kindje
    Ima28 - 31 jaar - 2e kindje

7 maart
    Jojo5382 - 36 - 1ste kindje

❤ Ok4 - vertrouwelijke info :)

9 maart
    Silvie866 - 38 jaar - 3e kindje

10 maart
    Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje
    Nuage - 36 jaar - 3e kindje
    Kleinedaantje - 27 jaar - 2e kindje
    Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje
    Jetski - 30 jaar - 2e kindje

11 maart
    Proudmomii - 21 jaar - 3e kindje

15 maart

Tjar85 - 33 - 1ste kindje

------------------------------------------------
    totaal: (20)| jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (19)
    ------------------------------------------------

Afspraken:
    Juli
    16: Ok4 - eerste echo
    16: Elisabeth83 - 2e echo ivm zwangerschapsdiabetes
    17: Kellox - intake VK
    19: Annigje - eerste echo
    19: Blomma - intake VK
    19: Daantje17 - extra echo (+/- 8 wk)
    21: Nuage - eerste echo
    23: Eikeboompje - intake VK
    23: Blomma - termijnecho
    23: Brondy - VK en echo?
    24: Annigje - intake VK
    26: Valaina - tweede echo (1ste x @VK)
    26: proudmomii - eerste echo
    26: Tjar85 - eerste echo door de gynaecoloog van de kliniek
    27: Nuage - intake VK
    30: Elvira5 - eerste echo & intake VK
    30: Jojo5382: intake VK

Augustus:
    1: OK4 - 2e echo ivm zkh bezoek 2 aug
    2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk
    2: Tjar85 - intake verloskundige
    2: OK4 - echo en gesprek zkh ivm vlokkentest
    10: Jojo5382 - eerste echo
    16: Valaina - intake VK
    21: Valaina - 12wk echo (@zkh ivm mmm)

15. Valaina

Valaina Actief lid

28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Zo. Even een berg afspraken op de lijst er bij geflatst.:roflmao:
    Maandag aangemeld bij de VK hier in de buurt, en meteen een goed telefoongesprek gehad. Na 6 jaar mmm is dit nog heel vreemd. In het zkh kennen ze ons, maar daar zijn we nu ineens 'klaar'. Kort onze situatie uitgelegd aan de VK, en die wilde graag meewerken aan een extra echo, vlak voor mn moeders verjaardag. Dan heb ik wat recentere foto's als we het haar gaan vertellen.
    Beetje vreemd misschien, onze beste vrienden, collega's, en mijn schoonouders weten het allemaal al. Maar de band die ik met mijn schoonouders heb is een stuk beter dan die met mijn eigen ouders.

Verder lijk ik ineens een stuk minder last te hebben van misselijkheid en vermoeidheid, wat ik dan weer eng vind..:confused::confused:

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @Kleinedaantje
    He bah :( heel veel sterkte

@Jojo5382
    Wauw, dat gaat snel dan :eek:
    Hier zit het niet heel prettig maar kan nog wel, zoek nu nog steeds naar los zittende shirts om het te kunnen verbergen. Manlief ziet het nu ook wel.
    Heb m’n oude spullen al wel een beetje doorzocht. Alvast 1 broek en wat shirts gepakt voor de vakantie :roflmao:

@Valaina
    Grappig, hier is het precies andersom ;)
    Mijn ouders weten het al maar mijn schoonouders krijgen het of na de 23e of pas na de termijn echo te horen.
    Mijn beste vriendinnen weten het en 1 collega, verder niemand :rolleyes:

Hier trouwens ook wel steek enzo, vooral met hoesten.

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Die steken die erin schieten bij het opstaan dat is bandenpijn. Betekent dat je baarmoeder groeit.

18. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    #478 Blomma, 18 jul 2018
    Laatst bewerkt: 18 jul 2018
    @Kleinedaantje Oh nee vrouw, wat ontzettend rot voor je.. kippenvel van je bericht.. Ik hoop heel erg dat het niet zo is... :( Hoe gaat het nu met je? Dikke knuffel!

@Elisabeth83 Jeetje wat spannend allemaal, hopelijk over een paar weken een betere echo!

Wow, wat kletsen jullie veel haha, hier zo druk. We hebben namelijk in de tussentijd ook even een huis gekocht en ons eigen huis verkocht :eek: 1e weekend van september gaan we over. Supersnel allemaal, maar heel veel zin in! 2e trimester dan bijna tzt, dus hopelijk voel ik me dan ook beter.

Hoe is het met jullie klachten? Gisteren en vandaag had ik even wat betere dagen qua misselijkheid, maar verder pfff... Continue dat gevoel dat alles zo hoog zit hè... En mn borsten zij echt warme, gevoelige balonnetjes haha. Krijg nu ook last van geurtjes. Gisteren waren ze tosti's aan het maken in de kantine bij ons, ging bijna over mn nek man... Geuren van gebakken vlees en pastasaus zijn ook geen succes :| En lekker hormonaal hè... zoooo... En enorm vergeetachtig al :o: Die bandenpijn herken ik ook erg ja!

Hier weten een aantal collega's het ook al, paar beste vrienden, ouders, schoonouders, broer, schoonzus. Na een goede termijnecho van as maandag maak ik het ook gewoon bekend. 8 weken ben ik dan, maar prima. Die paar weken maken ook niet uit. Het kan met 20 weken ook nog mis gaan denk ik dan..

Morgen naar de vk! Zo'n zin in! Hopelijk horen we een mooi hartje. Ons zoontje gaat ook mee, dan gaan we het hem ook vertellen. Superleuk!

Brondy vindt dit leuk.
  19. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik ben niet zoveel aanwezig, want heb vakantie ;)

Voor de rest heb ik gelezen dat er mooie echo’s zijn geweest... :)

@Kleinedaantje
    Verschrikkelijk nieuws...
    Dikke knuffel!!

Voor de rest hier morgen echo, ben zooooo benieuwd naar ons ukkepukje ❤️
    Voor de rest, zere borsten, misselijk worden van bepaalde geuren en bandenpijn af en toe....

Hier weten de ouders het, mijn zus en beste vriendin :)
    De rest hoort het na de termijnecho 2 augustus ;)

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik ben denk ik straks echt de laatste met vertellen. Wij wachten tot na onze vakantie :roflmao:
    Ben dan 15 weken volgens mij, hahah
    Hoop dat we voor onze vakantie de termijnecho krijgen, dan gauw even op visite bij m’n schoonouders. Na onze vakantie is m’n vader jarig, vond het wel leuk om daar dan met m’n dikke buik aan te komen :rolleyes:

Deel Deze Pagina