Vragen of ze het recept naar een apotheek hier kunnen faxen en dat je het dan hier op kunt halen. Meid wat balen van de afmeting, maar geef niet op! Probeer te genieten van je zwangerschap en geen bloed geeft moed! Voor het zelfde geld ligt die van jou verder naar achteren of had geen zin om op de foto te gaan.
Nu nog niets.. omdat mijn eigen waarden in de prediabetische fase. Dus voor een zwangerschap te hoog.
Hier helaas minder goed nieuws, sinds gister avond donkerbruin bloed verlies wat nu over is gehaan in helder rood. Dit in combinatie met me lichaam die al een aantal dagen totaal niet meer zwanger aanvoelt en het verloop van de andere miskramen wetende maakt het voor mij duidelijk dat het helaas geen plakker is. Nu maar duimen dat me lichaam het zelf goed oplost en we zonder ook maar de gynaecoloog gebelt te hebben deze zwangerschap kunnen afsluiten. Meiden ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en zorgeloze zwangerschap! Ik zal nog af en toe mee lezen maar minder actief dan nu! Als 1 van jullie me mischien nog kan uit leggen hoe is het ontvangen van mailtjes uit kan zetten over deze groep zou dat heel fijn zijn!
Oh nee wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte! Als je naar je profiel gaat rechtsbovenaan de pagina kun je daar klikken op voorkeuren en dan kun je emails uitzetten.
Hoi allemaal! Ik zou het leuk vinden om ook mee te schrijven! Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben, was een verassing want ik was aan de pil. Kindje is sowieso meer dan welkom! Omdat ik niet precies wist hoe ver ik was heb ik vandaag een echo gehad en hebben we een prachtig kloppend hartje gezien! Uitgerekende datum staat voor nu op 8 maart 2019. Volgende week donderdag (26 juli) hebben we de intake en 13 augustus de termijnecho, zou iemand mij op de lijst kunnen zetten? Ik ben 28 jaar. Het is ons derde kindje maar het blijft toch weer spannend!
Heel veel sterkte! Als je erover wilt praten of informatie zoekt, je bent welkom in onze Facebook groep herhaalde miskramen, zie mijn onderschrift. Dikke knuffel
Oh meis!!! Ik hoop zo dat je ongelijk hebt.. maar je hebt blijkbaar al ervaring Heel veel sterkte, maar ik lijf hopen dat het goed zit. Dikke knuffel
Ik heb veel steken en een krampachtig gevoel links onder in mijn buik. Herkennen jullie dit? De steken heb ik soms als ik te snel opstal, doet zo'n pijn dat ik echt weer even moet gaan zitten omdat ik er duizelig van wordt.
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ Datum nog onbekend: Simmer- 30 jaar - 3e kindje 2 maart ❤ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje Kellox - 34 jaar - 3e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje ❤️ Brondy -?? jaar- 3e kindje 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart Blomma - 34 jaar - 2e kindje Eikeboompje - 27 jaar - 1e kindje Ima28 - 31 jaar - 2e kindje 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje ❤ Ok4 - vertrouwelijke info 9 maart Silvie866 - 38 jaar - 3e kindje 10 maart Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje Nuage - 36 jaar - 3e kindje Kleinedaantje - 27 jaar - 2e kindje Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje Jetski - 30 jaar - 2e kindje 11 maart Proudmomii - 21 jaar - 3e kindje 15 maart Tjar85 - 33 - 1ste kindje ------------------------------------------------ totaal: (20)| jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (19) ------------------------------------------------ Afspraken: Juli 16: Ok4 - eerste echo 16: Elisabeth83 - 2e echo ivm zwangerschapsdiabetes 17: Kellox - intake VK 19: Annigje - eerste echo 19: Blomma - intake VK 19: Daantje17 - extra echo (+/- 8 wk) 21: Nuage - eerste echo 23: Eikeboompje - intake VK 23: Blomma - termijnecho 23: Brondy - VK en echo? 24: Annigje - intake VK 26: Valaina - tweede echo (1ste x @VK) 26: proudmomii - eerste echo 26: Tjar85 - eerste echo door de gynaecoloog van de kliniek 27: Nuage - intake VK 30: Elvira5 - eerste echo & intake VK 30: Jojo5382: intake VK Augustus: 1: OK4 - 2e echo ivm zkh bezoek 2 aug 2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk 2: Tjar85 - intake verloskundige 2: OK4 - echo en gesprek zkh ivm vlokkentest 10: Jojo5382 - eerste echo 16: Valaina - intake VK 21: Valaina - 12wk echo (@zkh ivm mmm)
Zo. Even een berg afspraken op de lijst er bij geflatst. Maandag aangemeld bij de VK hier in de buurt, en meteen een goed telefoongesprek gehad. Na 6 jaar mmm is dit nog heel vreemd. In het zkh kennen ze ons, maar daar zijn we nu ineens 'klaar'. Kort onze situatie uitgelegd aan de VK, en die wilde graag meewerken aan een extra echo, vlak voor mn moeders verjaardag. Dan heb ik wat recentere foto's als we het haar gaan vertellen. Beetje vreemd misschien, onze beste vrienden, collega's, en mijn schoonouders weten het allemaal al. Maar de band die ik met mijn schoonouders heb is een stuk beter dan die met mijn eigen ouders. Verder lijk ik ineens een stuk minder last te hebben van misselijkheid en vermoeidheid, wat ik dan weer eng vind..
@Kleinedaantje He bah heel veel sterkte @Jojo5382 Wauw, dat gaat snel dan Hier zit het niet heel prettig maar kan nog wel, zoek nu nog steeds naar los zittende shirts om het te kunnen verbergen. Manlief ziet het nu ook wel. Heb m’n oude spullen al wel een beetje doorzocht. Alvast 1 broek en wat shirts gepakt voor de vakantie @Valaina Grappig, hier is het precies andersom Mijn ouders weten het al maar mijn schoonouders krijgen het of na de 23e of pas na de termijn echo te horen. Mijn beste vriendinnen weten het en 1 collega, verder niemand Hier trouwens ook wel steek enzo, vooral met hoesten.
@Kleinedaantje Oh nee vrouw, wat ontzettend rot voor je.. kippenvel van je bericht.. Ik hoop heel erg dat het niet zo is... Hoe gaat het nu met je? Dikke knuffel! @Elisabeth83 Jeetje wat spannend allemaal, hopelijk over een paar weken een betere echo! Wow, wat kletsen jullie veel haha, hier zo druk. We hebben namelijk in de tussentijd ook even een huis gekocht en ons eigen huis verkocht 1e weekend van september gaan we over. Supersnel allemaal, maar heel veel zin in! 2e trimester dan bijna tzt, dus hopelijk voel ik me dan ook beter. Hoe is het met jullie klachten? Gisteren en vandaag had ik even wat betere dagen qua misselijkheid, maar verder pfff... Continue dat gevoel dat alles zo hoog zit hè... En mn borsten zij echt warme, gevoelige balonnetjes haha. Krijg nu ook last van geurtjes. Gisteren waren ze tosti's aan het maken in de kantine bij ons, ging bijna over mn nek man... Geuren van gebakken vlees en pastasaus zijn ook geen succes En lekker hormonaal hè... zoooo... En enorm vergeetachtig al Die bandenpijn herken ik ook erg ja! Hier weten een aantal collega's het ook al, paar beste vrienden, ouders, schoonouders, broer, schoonzus. Na een goede termijnecho van as maandag maak ik het ook gewoon bekend. 8 weken ben ik dan, maar prima. Die paar weken maken ook niet uit. Het kan met 20 weken ook nog mis gaan denk ik dan.. Morgen naar de vk! Zo'n zin in! Hopelijk horen we een mooi hartje. Ons zoontje gaat ook mee, dan gaan we het hem ook vertellen. Superleuk!
Hoi allemaal, Ik ben niet zoveel aanwezig, want heb vakantie Voor de rest heb ik gelezen dat er mooie echo’s zijn geweest... @Kleinedaantje Verschrikkelijk nieuws... Dikke knuffel!! Voor de rest hier morgen echo, ben zooooo benieuwd naar ons ukkepukje ❤️ Voor de rest, zere borsten, misselijk worden van bepaalde geuren en bandenpijn af en toe.... Hier weten de ouders het, mijn zus en beste vriendin De rest hoort het na de termijnecho 2 augustus
Ik ben denk ik straks echt de laatste met vertellen. Wij wachten tot na onze vakantie Ben dan 15 weken volgens mij, hahah Hoop dat we voor onze vakantie de termijnecho krijgen, dan gauw even op visite bij m’n schoonouders. Na onze vakantie is m’n vader jarig, vond het wel leuk om daar dan met m’n dikke buik aan te komen