♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ Datum nog onbekend: Simmer- 30 jaar - 3e kindje 2 maart ❤ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje Kellox - 34 jaar - 3e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje ❤️ Brondy -?? jaar- 3e kindje 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart Blomma - 34 jaar - 2e kindje Eikeboompje - 27 jaar - 1e kindje Ima28 - 31 jaar - 2e kindje 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje ❤ Ok4 - vertrouwelijke info 8 maart ❤ Samengeluk - 28 - 3e kindje 9 maart Silvie866 - 38 jaar - 3e kindje 10 maart Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje Nuage - 36 jaar - 3e kindje Kleinedaantje - 27 jaar - 2e kindje Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje Jetski - 30 jaar - 2e kindje 11 maart Proudmomii - 21 jaar - 3e kindje 15 maart Tjar85 - 33 - 1ste kindje ------------------------------------------------ totaal: (21)| jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (19) ------------------------------------------------ Afspraken: Juli 16: Ok4 - eerste echo 16: Elisabeth83 - 2e echo ivm zwangerschapsdiabetes 17: Kellox - intake VK 19: Annigje - eerste echo 19: Blomma - intake VK 19: Daantje17 - extra echo (+/- 8 wk) 21: Nuage - eerste echo 23: Eikeboompje - intake VK 23: Blomma - termijnecho 23: Brondy - VK en echo? 24: Annigje - intake VK 26: Valaina - tweede echo (1ste x @VK) 26: proudmomii - eerste echo 26: Tjar85 - eerste echo door de gynaecoloog van de kliniek 26: Samengeluk - intake vk 27: Nuage - intake VK 30: Elvira5 - eerste echo & intake VK 30: Jojo5382: intake VK Augustus: 1: OK4 - 2e echo ivm zkh bezoek 2 aug 2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk 2: Tjar85 - intake verloskundige 2: OK4 - echo en gesprek zkh ivm vlokkentest 10: Jojo5382 - eerste echo 13: Samengeluk - termijnecho 16: Valaina - intake VK 21: Valaina - 12wk echo (@zkh ivm mmm)
@Blomma ohhhh de geur van vlees . Ik trek het avond eten echt niet meer hoor. heb helaas veel last van mijn maag, komt ook doordat ik maar moeilijk kan eten en als er dan iets in zit mijn maagzuur een feestje gaat bouwen. Ik ga binnenkort maar een fles antagel kopen, heeft me door de vorige zwangerschap heen gesleept. Deze keer vertellen we t na de goede echo aan mijn schoonouders, mijn moeder weet het al en mijn beste vriendin ook. Van hen krijg ik veel steun tijdens al mijn twijfel momenten .
Ik heb het alleen aan een vriendin verteld en verder niemand. Heb ik ook helemaal geen zin meer in. We hebben het al zo vaak verteld en dan ging het weer mis. En iedereen weet dat dit een “ongelukje” is en dat ik net geopereerd ben dus dan krijg ik toch alleen maar gezeur. Ik wacht voorlopig nog totdat ik zeker weet of er echt een kindje komt of niet.
Dat kan ik me goed voorstellen, zou in jouw plaats hetzelfde doen. Ik heb het ook niet aan mijn andere vriendinnen verteld en behalve onze ouders ga ik het tot na de termijnecho ook niet bekend maken. Stukje zelfbescherming ook denk ik. Hoe is het trouwens met je herstel? Geen bloedverlies meer of gekkigheden?
Wat wordt er veel gekletst hier, gezellig hoor. Ook fijn dat de minder fijne momenten gedeeld kunnen worden! Hier echt super last van vermoeidheid en de ene keer suoer veel zin in eten en dan neem ik een hap en vervolgens weer misselijk/weeïg en voor mn gevoel zit ik dan weer helemaal vol. Geen zin in koken ook. Aangezien ik dit allemaal voor de eerste keer ervaar even een vraagje. Wanneer vertel je het aan je werkgever? En hebben jullie misschien sowieso handige tips vanuit jullie eigen ervaringen? Hihi we zijn afgelopen maandag naar Babypark geweest even rondneuzen. Konden ons toch niet inhouden Gewoon even gekeken. Wel een idee over een kinderwagen, wat een prijzen zeg
Hey meiden, Hier vanmorgen toch een vroege echo gehad. Bloedverlies bleef afwisselend en omdat me man morgen voor ze werk een aantal dagen weg gaat wilden we graag zekerheid. Op de echo was er enkel en alleen een leeg vruchtzakje te zien. Geen dooier of beginnend vruchtje. Voor dit termijn dus niet voldoende om een goede zwangerschap te zijn. Nu afwachten tot het bloeden door zet. Ondanks dat ik het aanzag komen en het helaas al de 4e keer is ben ik zo ongelofelijk verdrietig. Zie er ook tegen op om er de komende dag en alleen voor te staan met me dochtertje.
Wat ontzettend verdrietig als je behoefte hebt aan lotgenoten meld je dan aan bij de groep in mijn onderschrift. Ik hoop dat je de komende dagen doorkomt, wat vreselijk moeilijk dat je man nu precies weg moet. Als je wilt praten kom dan alsjeblieft naar de groep of stuur me een pm!
Lief dat je het vraagt! Mijn linkerborst bloedt nog steeds een beetje zo nu en dan helaas. Maar op zich zie ik wel elke dag dat het beter wordt allemaal. Eergisteren had ik echt pijn in m’n borsten en nu is het weer weg. Ik vraag me af of het door de zwangerschap kwam of het herstel. Geen idee hoe snel dat weefsel zich weer normaal gedraagd, het is toch behoorlijk kapot gesneden... Ik heb nog nooit zo lang gewacht tot een echo, behalve dan bij mijn allereerste zwangerschap geloof ik. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Op dit moment heb ik weer wat buikpijn maar ja het zegt allemaal niks. Mijn miskramen waren meestal niet te merken. Kloppend hartje en al en tot 4x toe stopte het er weer mee. Geen bloed, geen kramp, niks. Dus tja... het blijft een groot vraagteken. Aan de ene kant kijk ik uit naar de echo zaterdag en aan de andere kant denk ik opeens zal ik de echo nog een week uitstellen? Dan ben ik 8 weken en is het direct erop of eronder. Maar ik denk niet dat ik dat doe. 7 weken is op zich ook genoeg om te weten hoe het zit denk ik. Even iets anders: weten jullie al op je de NIPT wilt doen of nekplooimeting, of helemaal niks? Ik denk dat ik de NIPT wel zou doen maar dan via Gendia.
Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen. Zo k*t gewoon dit! En al de vierde keer..... Lijkt me heftig. Heel veel sterkte en ik hoop dat je er weinig lichamelijk last van krijg. En als het helpt zou ik zeker gebruik maken van het topic wat al eerder aan is geboden.
Fijn dat het beter gaat met je borst! En die pijn in je borst zou natuurlijk ook goed te maken kunnen hebben met de zwangerschap. Heel herkenbaar namelijk! Ik had ruim een week er geen last van en nu sinds gisteravond wel weer. Ook van die gekke steken af en toe. Wat betreft de onderzoeken laten wij niets onderzoeken, want de zwangerschap zal ik sowieso niet af laten breken wanneer er is sprake is van een mogelijke afwijking. Maar goed eerst aanstaande maandag ook nog maar afwachten en hopen dat er een echo gemaakt wordt. Ik weet het gewoon echt niet meer wat de assistente allemaal zei....
Hihi ik had allang gebeld om te vragen of er een echo bij zit daar ben ik veel te ongeduldig voor. Ik wil wel de nipt doen, als ik die termijn haal. Dan sluiten we partiële mola definitief uit en ik zou een zwangerschap wel afbreken als er iets is wat niet met het leven verenigbaar is. En ik wil ook heel graag weten wat het geslacht is
Haha ik wacht gewoon rustig af. Ik kan aan de ene kant nog wel het geduld opbrengen. Klinkt misschien gek maar ik heb er ook gewoon een goed gevoel over waardoor ik er ook relaxed onder ben. Ik begrijp wel waarom je dat wil laten onderzoeken. Of we het geslacht willen weten is hier nog een discussie. Ik wil het niet weten en mn man eigenlijk wel. Dus dat moeten we nog even uitvechten haha. En voor ons geen onderzoeken dit komt ook vanuit onze geloofsovertuiging. Misschien voor andere gek/onbegrijpelijk, maar we vertrouwen op God dat het wel goed komt. Al is dit ook wel eens lastig, want ik begrijp heel goed waarom er wel wordt gekozen voor het afbreken van een zwangerschap. Alleen ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
He bah @Kleinedaantje, ik had toch nog een beetje hoop. Hele dikke digi-knuffel! Hier weet ook nog echt helemaal niemand het, zelfs mn beste vriendin niet! Bandenpijn is nu ong het enige kwaaltje, verdrr nog heel onwerkelijk dus!
Als ik het aan God had moeten overlaten had ik geen kinderen gehad ben ik bang, dus dat is voor ons inderdaad geen optie meer. Maar ik respecteer altijd wel hoe anderen erin staan. Ieder z’n eigen manier.
Exact zo stond ik er ook in, maar inmiddels dus wel anders. Testen zegt natuurlijk sowieso lamg niet alles omdat ze bij lange na niet op alles testen, eigenlijk maar op vrij weinig. Ik zou bijv bij alle testen glansrijk geslaagd zijn en heb toch 2x een heel ziek kindje op de wereld gezet. Daardoor heb ik wel moeite met mensen die dan zeggen: de nipt (of 20wekenecho of combinatietest) was goed dus ons kindje is gezond. Want die zekerheid krijg je helaas niet. Maar goed, zowel de voors als de tegens bij prenatale diagnostiek zijn te begrijpen en gelukkig hebben we die keuze!
He gatverdamme! Wat klote zeg! En dan idd ook nog alleen Meis ik vind het zo klote voor je. Heeeeleeee dikke knuffel.. en gooi je gevoel er ook hier uit de komende dagen, doen hoor
Hulp vragen int zkh bij het kinderen krijgen is natuurlijk weer een andere kwestie/keuze dan een zw.sch. afbreken, maar zoals je zegt op alle vlakken ieder zn eigen keuze, zolang je een ander ook maar respecteert idd.
OK4 bij dat Gendia testen ze dus op nog een klap meer dan alleen de 3 trisomieen, was het dan wel gevonden? Zekerheid heb je toch nooit in het leven zelfs als je kindje al geboren is helaas.