Ik had de vorige keer direct her gevoel dat het een meisje was en nu heb ik geen flauw idee, het maakt me ook niet zoveel uit als het maar gezond is. Ik ben wel meer een meisjesmama denk ik maar ik vind de nieuwe uitdaging als het een jongen word ook wel leuk. Mijn omgeving denkt een jongen, gewoon door naar me te kijken
Veel plezier, ik ben benieuwd naar de reacties! Wij hebben het na de echo gelijk verteld. Ik was zo blij na de miskraam in april dat ik het echt niet meer langer voor me kon houden
Zo er is weer een hoop gekletst. Krijg er steeds geen meldingen van. Heel raar. Vrijdag ons eerste echo gehad, er klopte een mooi hartje, maar het kindje loopt een dag of 2/3 achter in groei. Was 7,5mm en al 1 cm moeten zijn volgens haar. Ben zwanger via iui de de conseptiedatum is vrij duidelijk. Volgens haar had ik afgelopen vrijdag precies 7 weken moeten zijn, volgens mijn eigen berekening 1 dag korter. Volgens de echo was ik vrijdag 6.4 weken zwanger. Ze zei wel dat het een trage innesteling zou kunnen zijn. Dat het niks hoeft te betekenen, maar dat het ook zou kunnen duiden op een afwijking. Vrijdag weer een echo om te kijken hoe het gaat. Als ik deze week ga bloeden moet ik meteen bellen. Het maakt me heel bang en onzeker. Vorige zwangerschap werd een missed abortion, kindje is toen gestopt bij 6.3 of 6.4 weken. Als ik ga googlen lees soort gelijke verhalen die heel goed zijn afgelopen maar ook veel verhalen waarbij het mis gaat... Pffff kan niet wachten tot het vrijdag is.
Ik ben bij mijn dochter bij de eerste echo 2 weken terug gezet! Bij de 2e echo kwam er alweer een weekje terug bij. Dus bij mij was het wel een positief verhaal! De hoop nog niet verliezen hoor meid!
Sorry maar ik vind het nogal wat dat ze dit zegt hoor! Als de innesteling idd laat was verklaart dit alles en daarbij kunnen ze nu echt nog niet exact meten hoe groot het precies is. Jammer dat ze je zo onzeker en bang maken!
Het was ook echt een beetje pessimistische vrouw. Ze zei verder ook heel weinig. Alleen dat er de echo volgende week af moeten wachten en dat het twee kanten op kan gaan..hebben ook samen besloten voor nu gewoon proberen positief te denken. Stres is ook niet goed voor de baby. Als het toch mis gaat hebben we dan genoeg tijd om verdrietig te zijn. We hebben nu een hartje gehoord, dus nu is er leven. Ben 'gelukkig' ook nog steeds behoorlijk misselijk en mijn tepels gloeien en zijn zeer pijnlijk. Vorige x dat het mis ging had ik niet al nauwelijks klachten meer. Dus mijn mantra is nu, misselijk is goed! Er groeit een baby!
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 2 maart ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje ❤️ Kellox - 34 jaar - 3e kindje ❤️ Blomma - 34 jaar - 2e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje ❤️ Brondy -?? jaar- 3e kindje 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart Eikeboompje - 27 jaar - 1e kindje ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje ❤️ Ok4 - vertrouwelijke info ❤ Ima28 - 32 jaar - 2e kindje 8 maart ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje 9 maart Silvie866 - 38 jaar - 3e kindje 10 maart Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje Jetski - 30 jaar - 2e kindje Anneke - 33 jaar - 3e kindje 11 maart ❤️ Proudmomii - 21 jaar - 3e kindje ❤❤Simmer- 30 jaar - 3e (en 4e?) kindje 15 maart ❤️Tjar85 - 33 - 1ste kindje ------------------------------------------------ totaal: (20)| jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (18) ------------------------------------------------ Afspraken: Juli 30: Elvira5 - eerste echo & intake VK 30: Jojo5382: intake VK Augustus: 1: OK4 - 2e echo ivm zkh bezoek 2 aug 2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk 2: Tjar85 - intake verloskundige 2: OK4 - echo en gesprek zkh ivm vlokkentest 3: Tjar85 - tweede echo ivm mogelijk groeiachterstand baby 3: Annigje - tweede echo. 8: Simmer - tweede echo 10: Jojo5382 - eerste echo 10: Brondy - termijn echo + intake 13: Samengeluk - termijnecho 16: Blomma - termijnecho 16: Valaina - intake VK 16: Annigje - termijnecho 16: Ima28 - termijnecho 21: Valaina - 12wk echo (@zkh ivm mmm) 28: Blomma - 2e afspraak vk 28 : proudmomii - 12 wk echo ✮ Kleinedaantje - Nuage ✮
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 2 maart ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje ❤️ Kellox - 34 jaar - 3e kindje ❤️ Blomma - 34 jaar - 2e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje ❤️ Brondy -?? jaar- 3e kindje 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart ❤ Eikeboompje- 27 - 1e kindje ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje ❤️ Ok4 - vertrouwelijke info ❤ Ima28 - 32 jaar - 2e kindje 8 maart ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje 9 maart Silvie866 - 38 jaar - 3e kindje 10 maart Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje Jetski - 30 jaar - 2e kindje Anneke - 33 jaar - 3e kindje 11 maart ❤️ Proudmomii - 21 jaar - 3e kindje ❤❤Simmer- 30 jaar - 3e (en 4e?) kindje 15 maart ❤️Tjar85 - 33 - 1ste kindje ------------------------------------------------ totaal: (20)| jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (18) ------------------------------------------------ Afspraken: Juli 30: Elvira5 - eerste echo & intake VK 30: Jojo5382: intake VK Augustus: 1: OK4 - 2e echo ivm zkh bezoek 2 aug 2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk 2: Tjar85 - intake verloskundige 2: OK4 - echo en gesprek zkh ivm vlokkentest 3: Tjar85 - tweede echo ivm mogelijk groeiachterstand baby 3: Annigje - tweede echo. 8: Simmer - tweede echo 10: Jojo5382 - eerste echo 10: Brondy - termijn echo + intake 13: Samengeluk - termijnecho 16: Blomma - termijnecho 16: Valaina - intake VK 16: Annigje - termijnecho 16: Ima28 - termijnecho 21: Valaina - 12wk echo (@zkh ivm mmm) 28: Blomma - 2e afspraak vk 28 : proudmomii - 12 wk echo ✮ Kleinedaantje - Nuage ✮
Zo wat een berichten! Ik kreeg weer geen meldingen..... Super irritant. Wat heerlijk dat er zoveel goede echo's ondertussen zijn geweest! ❤ @Kleinedaantje Fijn dat je nog even iets van je laat horen. Gaat het verder goed met jullie? Vannacht werd ik met mega kiespijn wakker terwijl ik maandag 6 augustus afspraak heb staan bij de tandarts. Hopelijk hebben ze morgen plek om mn verstandskies eruit te trekken. Verder vandaag weer ineens misselijk, bijna week geen last van gehad. En super moe nog steeds. In de middag val ik steeds rond een uur of 14:00 bijna in slaap. Maar onwijs blij dat die hele erge warmte voorbij is! Ondertussen vertellen wij het wel al verschillende vrienden en familie. Ook 1 collega op de hoogte gesteld waar ik naast mee samenwerk. De rest van het team hoort het 14 augustus, maar wil dan eerst de teamleider gesproken hebben. Zij is op vakantie anders had ze het al geweten haha en mijn team ook. Dan begrijpen ze ook tenminste waarom ik steeds zo zit te gapen enzo. Ik hoop dat ik weer meldingen krijg van dit topic!
Wat vervelend meiden dat jullie geen meldingen krijgen! Hopelijk nu weer wel Hier is de buik ook bijna niet meer te verbergen, ik pas mijn broeken niet meer... hierbij een foto van mijn buikje.... Gelukkig donderdag termijnecho en volgend weekend de rest van de familie en vrienden het vertellen Mijn werk komt na de vakantie Hier het gevoel dat het een jongetje word, vanaf het begin af aan al.... We zullen zien, ik ga me niet erop vastpinnen, want zal met beide super blij zijn ❤️ Misselijkheid hier wordt alleen maar erger.... nog paar weken en dan is het voorbij hoop ik maar....
+1 wat een stom mens zeg. Om nou gelijk over afwijkingen te gaan praten als die late innesteling veel voor de hand liggender is . Vorige gezonde zwangerschap ben ik eerst 2, toen 2 en bij de termijnecho nog één dagen terug gezet en zoonlief is toch een heel gezonde knul nu. Deze keer ook bij eerste echo 2 dagen terug gezet maar maak me daar nu geen zorgen over. Vind het wel eng om die termijn van 7w.5d te passeren waarbij het een keertje mis is gelopen maar moet gewoon vertrouwen in de mini hebben én idd, misselijk is een goed teken.
Gaat hard zeg! Ik kan die foto van 4 weken in de ochtend en 9 weken in de avond maken, dan is de boel echt opgezet.
bij mij zei de vk ook dat je niks van de meting kon zeggen omdat het zo vroeg was, een mm te kort gemeten maakt al een paar dagen verschil dus ze wilde wel zeggen bij mij dat t rond 11 mrt uitgerekende datum zou worden maat 7.1 meting kon ook best 8 weken zijn.... hangt ook van de apparatuur en scherpte van het beeld af.. laat je dus niet beinvloeden door wat ze zei.. vertrouw op je gevoel!
He Gatver!!! Ik herken het, bij mij was de conceptie ook heel duidelijk en de echo liep flink achter... morgen 2 weken verder en echo. Hoop dat het voor ons beide goed zit! Wat een onrust en onzekerheid zo he?!
Dat snapte ik hihi. Ik bedoelde meer te zeggen dat je er bij mij sochtends niets van ziet en savonds wel gekke buik van mij!