Ja vreselijk die onzekerheid. 'Gelukkig' ben ik erg misselijk en veel last van mijn borsten. Zolang is misselijk ben is dat een soort van geruststelling. Vorige keer toen ik een MA abortion had verdwenen alle kwaaltjes. Hoe laat heb je echo? Wat zegt je gevoel? Heeeeel veeeel succes!
Ik ben van mezelf al te zwaar dus het valt nu niet extra op De dames die vandaag (weer) voor een echo mogen: succes! Ik mag overmorgen en donderdag weer...
Succes en geniet @Elvira5 @Jojo5382 !! Hopelijk mooie echo’s Ik mag donderdag voor de termijnecho Super zin in om ons ukkepukje te zien❤️, maar ook weer spannend....
Succes @ @Elvira5 @Jojo5382 !! Heel spannend! Ik mag donderdag ook, maar dan gewoon voor de 9 weken echo. Jij hebt die termijnecho vroeg ivm vakantie toch? Waar gaat de reis heen als ik vragen mag? Een koele bestemming ?
Oh de vakantie is nu... zijn niet weggeweest dit jaar... beetje babykamer al opgeruimd enzo, ook leuk om mee bezig te zijn nu Deze week is de laatste week... Begin volgende week maandag bij mijn andere baan, dus moet daar in mijn proeftijd gaan zeggen dat ik zwanger ben... Vandaar deze week termijnecho Lang verhaal kort zou maar zeggen Ben benieuwd hoe ons ukkepukje er nu uitziet en misschien al beweegt
Hier ook geen melding meer, vreemd.... @Tjar85 He bah, wat een vervelende echo heb je dan gehad zeg. Maar goed dat jij je positief instelt! Hopelijk vrijdag een mooie echo. @warmte Vond het vorige week wel extreem, normaal kan ik er wel goed tegen, maar doordat ik nu veel misselijker ben als bij de vorige zwangerschappen vind ik het niks aan. Hoop zo dat het over 2 weken minder erg is, ga dan eindelijk op vakantie. Verder heb ik zwangerschappen zonder verdere kwaaltjes gehad, dus hoop dat t mij deze x ook zo gegund is @Buik Die wordt hier ook steeds lastiger te verbergen, vergeet wel steeds foto’s te maken, echt zonde. Maar ik vind het echt nog veel te vroeg om jet bekend te maken. Mijn ouders weten het toch al en die zie ik wel veel doordeweeks, mijn schoonouders vertellen we het over een week. En verder ach, dan probeer ik m’n buik wel in te houden als ik voorbij m’n collega’s loop
Zo was even op vakantie en heb een hoop gemist! Gefeliciteerd met de mooie echo's! Helaas ook wat mindere berichten gezien. Sterkte! Ik heb het idee dat ik zo'n beetje de enige ben zie voorlopig nog geen echo heeft. 10 augustus pas (verder vind ik mijzelf helemaaaal niet zielig). Vanavond is alleen de intake bij de verloskundige. Het is dat ik me moe en een beetje wappie voel en dat mijn borsten nogal altijd pijn doen waardoor ik toch echt weet dat ik zwanger ben..
oh ja, bekend maken op mijn werk en aan de bredere familie/ vriendenkring doe ik ook echt pas na de termijnecho. ouders/ schoonouders en beste vriendin weet t wel al maar die zijn er ook voor de mentale support.
Dat is in verhouding wel wat later dan bij de rest van ons, hoeveel weken ben je dan? Maar dan heb je wel gelijk een mini mensje in beeld denk ik
Ik vind het stilhouden voor mn collega's eigenlijk lastiger dan voor mn familie en vrienden, maar meer omdat ik bang ben dat het toch opvalt ofzo. Collega's zie je natuurlijk meer dan je ouders of vriendinnen. Maar goed, nog maar een week of 6 mn mond houden
gelukkig! en ook best snel aan de beurt zeg! klopt dit nu wel met je eigen oorspronkelijke berekening? Ja toch?
De oplossing om de middag snel door te komen.. net 1.5 uur met de kinderen in het zwembad gespeeld heerlijk!!!