♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 1 maart 2 maart Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 3 maart 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart Blomma - 34 jaar - 2e kindje 6 maart 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje 8 maart 9 maart 10 maart 11 maart Proudmomii - 21 - 3e kindje 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ------------------------------------------------ jongen (0)| meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (5) ------------------------------------------------ Afspraken: Juli: 6: Daantje17 - uitslag zaad gyn (vanwege begin mmm) en vroege echo 19: Annigje - eerste echo 24: Annigje - intake VK Augustus: 2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk ♡♡
@Daantje17 ja, erg veel bloed verlies . Ik weet nu niet goed wat ik moet doen... ik wil eigenlijk wel een doorverwijzing naar een gyn omdat het nu weer gebeurd is. Wellicht is er meer aan de hand.
Ah nee!! Wat balen!! Sterkte en dikke knuffel! Ik zou naar de ha gaan en vragen om een doorverwijzing... Hopelijk geeft hij die...
He meiden, Ik denk dat ik me hier ook aan mag sluiten, heb gister positief getest en denk ongeveer een week overtijd te zijn. Moet eerlijk zeggen dat het een complete verrassing is en we eerts wel wat geschokt waren omdat we straks hopelijk ons 3de kindje mogen verwelkomen. Betekend wel dat we 3 onder de 3 hebben dan maar dat gaat zich vast redden... Weet mijn laatste begin van ongesteldheid niet dus ook niet wanneer ik uitgerekend ben... Ben nu op vakantie dus als we thuis zijn maar eens even een cb doen voor een indicatie en de vk bellen.. Mijn andere kindjes zijn van april 2016 en sept 2017 en ik wordt 12 juli 31. We wilden altijd wel een 3de kindje dus ik hoop echt dat t nu goed gaat, hoe groot de schrik eerst ook was... Voor de 1ste een aantal miskramen gehad dus weet hoe dankbaar ik mag zijn...
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 1 maart 2 maart Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 3 maart 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart Blomma - 34 jaar - 2e kindje 6 maart 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje 8 maart 9 maart 10 maart 11 maart Proudmomii - 21 - 3e kindje 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ------------------------------------------------ jongen (0)| meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (5) ------------------------------------------------ Afspraken: Juli: 6: Daantje17 - uitslag zaad gyn (vanwege begin mmm) en vroege echo 19: Annigje - eerste echo 24: Annigje - intake VK 26: proudmomii - eerste echo Augustus: 2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk ♡♡
Nou dames..... mijn misselijkheid etc is aangekomen! Wat voel ik me beroerd.... Het begon gisteravond en het blijft..... Hopelijk snel voorbij Hoe gaat het met jullie?
Ik ben al misselijk sinds 9dpo bijna de hele dag. Al gaat het nu wel wat beter zolang ik me “rustig” hou. Gelukkig zit ik nog 5 weken thuis
Oh das minder! Hopelijk niet met spugen erbij? Hier nog niet misselijk, was ik bij C. Ook pas vanaf week 6 maar ben wel zeer licht ontvlambaar ik hoor mezelf ook dingen zeggen dat ik denk: nou nou nou kan wel een tandje minder aangebrand Annigje!
Wauw das wel een verrassing zeg, je lichaam heeft duidelijk de smaak te pakken van dat zwanger zijn . Ben benieuwd wat de CB straks zegt.
Hier gelukkig nog zonder spugen! Bij de oudste ben ik nooit misselijk geweest bij de jongste enkel wat ochtendmisselijkheid. Nu dus bijna de hele dag en soms ook snachts. Achja het hoort er allemaal bij en we weten waarom we het doen he
Nog geen spugen gelukkig... mocht dat gebeuren, dan ga ik niet werken hoor haha Ik merk aan mezelf idd ook dat ik sneller chago ben ofzo en huilen, man man man.... word er gek van Om van alles op dit moment...
Welkom!! Had over je berichtje heen gelezen volgens mij, haha Je bent nu veel in de luiers, maar er ook sneller uit Zal wel een drukke boel worden straks, maar o zo gezellig Ben benieuwd naar je cb, wanneer kom je terug van vakantie? Fijne vakantie nog!!
Hier nog geen andere symptomen. Wel sinds zaterdagavond ziek. Gister de hele dag binnen op de bank liggen rillen, niezen en hoesten. Vandaag gaat het al wat beter. Ben weer aan het werk maar ga om 1400 naar huis. Slaap niet echt goed dus dat help ook niet. Hopelijk morgen weer normaal.
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 1 maart 2 maart Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 3 maart 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart Blomma - 34 jaar - 2e kindje 6 maart 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje 8 maart 9 maart 10 maart Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje 11 maart Proudmomii - 21 - 3e kindje 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ------------------------------------------------ jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (5) ------------------------------------------------ Afspraken: Juli: 6: Daantje17 - uitslag zaad gyn (vanwege begin mmm) en vroege echo 19: Annigje - eerste echo 24: Annigje - intake VK 26: proudmomii - eerste echo 30: Elvira5 - intake & eerste echo VK Augustus: 2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk ♡♡
Hallo, Na 5 positieve testen sinds vrijdag mag ik me hier ook aansluiten denk ik. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was, dus ik houd de datum voorlopig even op de 10e. Kan nog veranderen. Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!