He bah klopt, wat een vreselijk bericht. Veel sterkte en beterschap. Zowel mentaal als fysiek. Dikke knuffel
UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 2 maart ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje ❤️ Blomma - 34 jaar - 2e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje ❤️ Brondy -?? jaar- 3e kindje 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart ❤ Eikeboompje- 27 - 1e kindje ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje ❤️ Ok4 - vertrouwelijke info ❤ Ima28 - 32 jaar - 2e kindje 8 maart ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje 9 maart ❤️ Sylvie866 - 38 jaar - 3e kindje ❤ Simmer- 30 jaar - 3e kindje 10 maart ❤️ Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje ❤️Jetski - 30 jaar - 2e kindje Anneke - 33 jaar - 3e kindje 11 maart ❤️ Proudmomii - 21 jaar - 3e kindje 15 maart ❤️Tjar85 - 33 - 1ste kindje ------------------------------------------------ totaal: (19)| jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (17) ------------------------------------------------ Afspraken: Augustus: 10: Jojo5382 - eerste echo 10: Brondy - termijn echo + intake 10: Anneke - termijn echo + intake vk 13: Samengeluk - termijnecho 14: Daantje17 - echo ivm nipt, daarna binnen week bloedprikken 14: Eikeboompje - termijnecho 15: Simmer - afspraak vk ivm combi / nipt 16: Blomma - termijnecho 16: Valaina - intake VK 16: Annigje - termijnecho 16: Ima28 - termijnecho 20: Elvira5 - termijnecho 20: OK4 - termijnecho 21: Valaina - 12wk echo (@zkh ivm mmm) 21: Daantje17 - intake vk 21: OK4 - vlokkentest 23: Jetski - 2e afspraak vk 28: Blomma - 2e afspraak vk 28 : proudmomii - 12 wk echo September: Oktober: 15: Daantje17 - 20 weken echo ✮ Kleinedaantje - ✮ Nuage -✮ Kellox
Ik heb de lijst aangepast. Als het goed is, klopt deze nu weer helemaal! Ook de sterretjes toegevoegd, want deze horen er zeker bij!
@kellox wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws. Heel veel sterkte met dit verlies! Ik hoop dat je snel opknapt van de infectie
Fijn dat de sterretjes er weer bij zijn! Die mogen niet vergeten worden Wat betreft de kleurtjes vond ik wel leuk... mja had de lijst ook zelf gemaakt
Als je ze terug wilt moet je dat doen hoor! Geloof niet dat iemand ze er bewust heeft afgehaald, geen idee wat er gebeurd is.
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 2 maart ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje ❤️ Blomma - 34 jaar - 2e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje ❤️ Brondy -?? jaar- 3e kindje 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart ❤ Eikeboompje- 27 - 1e kindje ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje ❤️ Ok4 - vertrouwelijke info ❤ Ima28 - 32 jaar - 2e kindje 8 maart ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje 9 maart ❤️ Sylvie866 - 38 jaar - 3e kindje ❤ Simmer- 30 jaar - 3e kindje 10 maart ❤️ Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje ❤️Jetski - 30 jaar - 2e kindje Anneke - 33 jaar - 3e kindje 11 maart ❤️ Proudmomii - 21 jaar - 3e kindje 15 maart ❤️Tjar85 - 33 - 1ste kindje ------------------------------------------------ totaal: (19)| jongen (0)| meisje (0)| verrassing (2)| onbekend (17) ------------------------------------------------ Afspraken: Augustus: 10: Jojo5382 - eerste echo 10: Brondy - termijn echo + intake 10: Anneke - termijn echo + intake vk 13: Samengeluk - termijnecho 14: Daantje17 - echo ivm nipt, daarna binnen week bloedprikken 14: Eikeboompje - termijnecho 15: Simmer - afspraak vk ivm combi / nipt 16: Blomma - termijnecho 16: Valaina - intake VK 16: Annigje - termijnecho 16: Ima28 - termijnecho 20: Elvira5 - termijnecho 20: OK4 - termijnecho 21: Valaina - 12wk echo (@zkh ivm mmm) 21: Daantje17 - intake vk 21: OK4 - vlokkentest 23: Jetski - 2e afspraak vk 28: Blomma - 2e afspraak vk 28 : proudmomii - 12 wk echo September: Oktober: 15: Daantje17 - 20 weken echo ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮
@kellox wat heftig, veel sterkte meid! Vrijdag heb ik de termijnecho, dan zal ik mijn uitgerekende datum erbij zetten in de lijst.
@kellox He bah wat een verdrietig nieuws Wat betreft kleurtjes Hoefde voor mij ook niet perse Maar met hartjes aangeven wat t geslacht is was miss wel leuk idd. En iig de titels. Hier echt veel last van hoofdpijn de laatste tijd En zie nu dat ik de datum voor de echo verkeerd had opgeschreven. Heb vandaag einde dag de echo
@kellox wat ontzettend verdrietig dit zeg! Jeetje wat heftig ook op vakantie je al zo rot voelen Heeeeeeeel veel sterkte en een hele dikke digitale knuffel!
@kellox Wat verdrietig! Heel veel sterkte en succes de komende tijd! Ontzettend druk hier ivm de verhuizing dus vandaar dat ik zo weinig reageer. Sorry! Moet zeggen dat ik erg weinig last heb van kwaaltjes, maar dat komt misschien ook wel omdat ik er gewoon geen tijd voor heb om ze op te merken. Maakt me af en toe wel aan het twijfelen.
Hier ook vandaag toch maar weer even eerder naar huis gegaan. Gelukkig hebben we flexibel werken dus valt het niet zo heel erg op. Ben blij als ik maandag mn teamleider heb gesproken. Hoop echt dat deze afspraak doorgaat. (Ik heb deze zelf in haar agenda gezet, haar 1e werkdag na haar vakantie) Dan kan ik het dinsdag eindelijk delen in mijn team. Vandaag maar een smoothie proberen en avocado op brood. Koken is echt een ramp....
Hoi meiden Zojuist de termijn echo gehad Mijn uitgerekende datum is nu 26 februari Dus ik ga van de lijst af. Ik wens jullie allemaal het allerbeste en af en toe kom ik nog wel even spieken hoe het met jullie gaat...
Gefeliciteerd met de goede echo @Brondy en toch fijn dat je weer een paar dgn kado gekregen hebt, wel jammer dat je ons gaat verlaten!! Alle goeds met de zwangerschap!
@Brondy Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd! Mooi zeg dat je eerder uitgerekend bent. En we horen hier graag nog iets van je!