Bloed is niet bewaard Vk is er achteraan gegaan en we kwamen er dus achter na diverse keren mailen dat het dus door een aparotische storing niet gelukt is en overnieuw moet.... Mja het is niet anders..... we gaan er maar gewoon vanuit dat er niks is
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 1 maart ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje 2 maart ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje ❤️ Brondy -?? jaar- 3e kindje ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 4 maart ❤️Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart ❤ Eikeboompje- 27 - 1e kindje ❤ Ima28 - 32 jaar - 2e kindje ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje 7 maart ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje 9 maart ❤️ Sylvie866 - 38 jaar - 3e kindje ❤ Simmer- 30 jaar - 3e kindje ❤️ Ok4 - vertrouwelijke info 10 maart ❤️ Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje ❤️Jetski - 30 jaar - 2e kindje ❤ Anneke - 33 jaar - 3e kindje 11 maart ❤️ Proudmomii - 21 jaar - 3e kindje 15 maart ❤️ Tjar85 - 33 - 1ste kindje ------------------------------------------------ totaal: (19)| jongen (1)| meisje (0)| verrassing (1)| onbekend (17) ------------------------------------------------ Afspraken: September: 3: Daantje17 - opnieuw bloedprikken nipt 3: OK4 - echo zkh en hopelijk groen licht voor vlokkentest 4: 2e afspraak vk 11: Anneke - geslachtsbepalende echo 13: Eikeboompje - controle vk 13: ima28 - controle vk + hartje luisteren 14: Anne je - controle vk 18: Samengeluk - Geslachtsbepaling 19: OK4 - controle vk 19: Daantje17 - extra echo (16 wk) 20: Annigje: pretecho 21: Daantje17 - controle vk 24: OK4 - evt vruchtwaterpunctie als vlokkentest niet lukt 24 : proudmomii. - 16w echo 25 : proudmomii. - afspraak vroedvrouw 25: Annigje - controle vk Oktober: 15: Daantje17 - 20 weken echo 15: Samengeluk - 20 weken echo 15: Annigje - 20 weken echo 16: missmoobs - 20 weken echo 17: Eikeboompje - 20 weken echo 26 : proudmomii - 20 weken echo ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮
Ik hoop ook dat alles goed met je is @OK4? We hebben al een tijdje niets meer van je gehoord.... Wat heb ik waardeloos geslapen zeg.... werd om 4:45 wakker en daarna noet meer echt geslapen. Helemaal gebroken nu. Moest even klagen...
Ja ik ook, waarschijnlijk even in de cocon om 't vol te houden. Hopelijk geen extra bloedverlies of andere vervelende zaken
Dit idd, sorry! Daarnaast swype ik de mailtjes van zp vaak weg om te voorkomen dat anderen het zien, en aangezien ik niet mn normale mail gebruik vergeet ik vervolgens dat er meldingen waren dus het is een combi. Ik hoop enorm dat we maandag goed nieuws krijgen. Ik heb geen bloedverlies gehad dus vrees dat het er nog zit, al weet ik dat het ook opgelost kan zijn, maar daar durf ik niet op te hopen. @Daantje17 leuk een jongen, gefeliciteerd! @ProudMomii ik vind het echt een meisjesnub, maar heb er niet veel verstand van. Op de 3D echo lijkt het overduidelijk een jongen. Misschien vraag ik maandag ook vast of ze een gokje willen doen qua geslacht, dat wordt dan met de vlokkentest of vwp bevestigd (of niet).
Ja op deze steekt het “uitsteekseltje” wel echt omhoog. Ik had totaal geen voorkeur maar ik hoop nu toch dat het echt een jongentje word mijn vriend is er zo blij mee
Hoi lieverds Alles goed hier? Wilde jullie even laten weten dat onze nipt test (incl nevenbevindingen) goed was Nu de GUO (20 weken echo) afwachten, wij krijgen deze in het ziekenhuis.
Yeah wat een goed nieuws!!!! Hier is de nipt niet gelukt wegens een aparatorische storing en moet hem dus morgen overdoen Wel sinds van de week gehoord dat we een jongetje krijgen ❤️ Voor de rest alles goed hier, ondanks erg moe, geen energie hebben en misselijk zijn... Toch nog ff klagen
Ah wat leuk! Hier vol spanning aan het wachten want wij krijgen dan ook het geslacht met zekerheid te horen.
Wat een goed nieuws! Fijn zeg! Hier echt een waardeloos weekend maar goed. Erg veel last van vermoeidheid en gewoon me niet lekker voelen. Hopelijk morgen weer een stuk beter!