UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daantje17, 19 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.024
    1.309
    113
    Vrouw
    En hoe gaat het met jou @Brondy ? :D

2. Samengeluk

Samengeluk Actief lid

29 feb 2016
    119
    84
    28
    @Brondy wat fijn dat de uitslag goed was!
    @Daantje17 wat leuk, een jongen!!

Hier is het waardeloos.. Kan echt nog heel weinig. Mijn bekken is echt volledig instabiel, doet met de dag meer pijn. Nu sinds gisteren ook spierpijn in m'n hele rug en benen (spieren proberen bekken functie over te nemen). Doordat m'n bekken zo instabiel is kan ik ook niet meer goed uitplassen met als gevolg dat ik overdag ieder uur moet plassen en snachts iedere 2 uur..
    Wat ik ook heel erg vind is dat ik zoveel uit handen moet geven, zo vaak om hulp moet vragen. Hou ik helemaal niet van!

Ben behoorlijk bang voor de komende 6 maanden, hoe slecht gaat dit worden..

Daantje17 vindt dit leuk.
  3. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Brondy!
    Jeetje @Samengeluk wat heftig! Heb je wel een goede bekkenfysio die het een klein btje beter kan maken? Ik heb het bij 1 van mn zwangerschappen ook heel erg gehad, maar bij lange na niet zo vroeg. Snap enorm dat je opziet tegen wat er nog komen gaat! Ik hoop heel erg dat het behapbaar blijft voor je...

4. Samengeluk

Samengeluk Actief lid

29 feb 2016
    119
    84
    28
    Ik ga morgen een andere fysio bellen.. Ben nu bij 2 verschillende geweest en die weten niet wat ze kunnen doen. Oefeningen gaat echt niet, doet erg veel pijn en het verslechterd ervan. Ook krijg ik dan meteen (erg gevoelige) harde buiken.
    Hopelijk heeft de andere fysio nog goede ideeen

5. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    Joh wat heftig zeg! Ik hoop voor je dat deze fysio nog wel ideeën heeft! Sterkte en succes!

6. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Mijn fysio masseerde toen eindeloos, wat het voor 1 of 2dgn wat deed verbeteren. Zou kunnen dat dit vooral was voor de ischias die er bij mij bij zat, daar heb ik verder geen verstand van. Oefeningen vond ik ook hels trouwens, ben ik snel mee gestopt.

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oh dat is vervelend :(
    Hopelijk alsnog snel een goede uitslag
    Aaaaah dat is leuk!! Jongens zijn heel leuk hoor ;)

Hier gaat het redelijk. Vooral moeite met bed uit komen maar niet in de avond vermoeid ofzo.
    Wel last van misselijkheid, vooral in de middag/avond, heb nu tabletten en die werken wel aardig. Hoop dat t snel over is. Bij de vorige 2 zwangerschappen geen last van gehad.
    Morgen m’n baas maar eens inlichten

8. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.024
    1.309
    113
    Vrouw
    Jongen en meisje hebben beide wat, ben zo blij...!
    Ik had een voorgevoel voor een jongen en die klopte :D

Ah balen he, die misselijkheid en moeheid is zo vervelend....
    Gelukkig wel tabletten, hopelijk helpen die dus snel!

Oh je baas weet het nog niet?
    Hier met 8 weken verteld ivm dat ik net daar begonnen was en al een behoorlijk buikje had toen... ;)

Brondy vindt dit leuk.
  9. Karen83

Karen83 Actief lid

31 jul 2018
    102
    30
    28
    Vrouw
    Wat naar dat je je zo moe voelt.. Hier ook met ups & downs. Dit weekend was beter dan de vorige. Komt goed!

Eikeboompje vindt dit leuk.
  10. Karen83

Karen83 Actief lid

31 jul 2018
    102
    30
    28
    Vrouw
    Jeetje wat naar. Ik plas ook veel. Iets minder nu dan voorheen. Goed rechtop zitten met plassen en dan even bewegen zodat laatste beetje er echt uit is.
    Zou inderdaad een andere fysio zoeken of mensendieck gericht op bekken!

11. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    Ja ik dacht eerder van de week dat het wel beter leek te gaan. Dus hier ook ups en downs. Ook de hele dag aan het boeren, zo niet charmant. Ik kon nooit boeren, maar nu ben ik er kampioen in gaat vanzelf.

Dinsdag voorlopig laatste dag werken en dan kan ik me even volledig op mijn studie richten. Ik heb dan tot 1 oktober vakantie en i.o.m. mijn teamleider besloten om per 8 oktober mijn contract in te laten gaan. 5 oktober moet namelijk alles ingeleverd en goedkeurd zijn op scriptie na. Dus dat is wel erg fijn!

Hoe voel jij je verder? En de andere meiden ook nog erg last van kwaaltjes of nemen ze af?

Karen83 vindt dit leuk.
  12. Karen83

Karen83 Actief lid

31 jul 2018
    102
    30
    28
    Vrouw
    Wat fijn, kun je alles even afronden. Verder gaat het goed dankje, soms moe, maar dat is logisch.

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Nee vlak nadat ik wist dat ik zwanger was ging hij op vakantie. En ik wilde het gewoon niet zo vroeg vertellen ondank dat je het al kon zien. Dus droeg veelal wijde shirts :roflmao:

Nu nog steeds niet helemaal bekend gemaakt hoor. Alleen deels van familie weet t nu, daar verjaardag. Aankomend weekend weer verjaardag dus beetje bij beetje komt iedereen t te weten

Karen83 vindt dit leuk.
  14. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Fijn eikeboompje. Even de tijd om je te richten op je studie!

Hier gaat t heel wisselend. Heb goede dagen, maar ook dagen dat ik niks binnenhoudt. Ben ' avonds wel echt gesloopt en lig er vroeg in..

15. ima28

ima28 Actief lid

13 mrt 2015
    171
    118
    43
    @ProudMomii thanks voor de uitleg. Ga ik de echo's eens bestuderen hahaha.

@Brondy fijn dat alles goed is. Lekker genieten nu.

@Daantje17 wat leuk een jongen! Toch niet geheim kunnen houden tot de geboorte hihi.

Hier was het even stil. Afgelopen weekend meegedaan aan de samenloop voor hoop hier in het dorp dus geen tijd voor andere dingen gehad en nu druk met uitrusten en bijslapen hihi. De misselijkheid lijkt sinds het weekend mibder/over. Door de drukte van de samenloop de Zetpillen vergeten en ineens dacht ik hey ik ben niet ziek....Ik duim dat het zo blijft.

Vandaag bij de fysio geweest voor mijn bekken. Links is stug en zit vast waardoor rechts word overbelast en heel veel pijn doet soms. Ik voel me soms zo'n verschrikkelijk zeur met nog 26 weken te gaan: bekken, misselijk, moe en ben zo bang dat mensen me een aansteller vinden soms

Eikeboompje en Brondy vinden dit leuk.
  16. Valaina

Valaina Actief lid

28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Whoohoo, hier ook een goede NIPT uitslag! (Met nevenbevindingen)
    Weer een stukje rust.
    Binnenkort de zwangerschap maar eens op social media bekend maken.

ima28, Jojo5382, Eikeboompje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Annigje1

Annigje1 Actief lid

26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Hier gaat 't klote, ben nu ook nog gaan spugen en echt uitgeput. Deze zwangerschap is echt afzien :$.
    Moest 't even kwijt :cry:

18. Karen83

Karen83 Actief lid

31 jul 2018
    102
    30
    28
    Vrouw
    Wat rot zeg voor degene met klachten.. Heb soms ook met snel opstaan een steek of met wakker worden bij uitrekken. Alles zal wel aan het vormen zijn..
    Bij ons is het ook nog niet bij heel veel bekend. Heb geen zin overal langs te gaan maar appen is ook weer zo...

19. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Wat naar dat er zoveel zijn met zoveel klachten... En fijn van de goede uitslagen!
    Wij moeten nog 3wk wachten op de vruchtwaterpunctie. De echo vandaag was wel iets beter qua hematoom, maar nog niet veilig genoeg voor een vlokkentest, helaas. Dus nog 5-6 weken wachten op een uitslag...

20. Samengeluk

Samengeluk Actief lid

29 feb 2016
    119
    84
    28
    Ooh dat is echt niet leuk! Bah! Zo lang in spanning..

Deel Deze Pagina