@OK4 wat balen zeg dat de vlokkentest niet kon.. moet je nog langer in spanjing zitten... Hier ontzettende hoofdpijn, komt de laatste week steeds vaker opzetten en met 2 pcm is het niet te onderdrukken.. met name na een dag werken als ik de kids nr bed moet brengen alleen merk ik tot mijn spijt dat t echt zn weerslag op mn geduld heeft... Meer meiden die er last van hebben en tips hebben?? De vermoeidheid begint langzaam op te knappen heb ik t idee, om maar met iets positiefs te eindigen
Geen tips helaas. Ik heb ook mega hoofdpijn waar niks aan te doen lijkt, maar mijn schildklier is van de leg en ik ben dus met de medicatie aan het rommelen (niet zelf natuurlijk, mn arts) wat helaas nog niet goed wil helpen, dus ik gooi het tot nu toe daarop eigenlijk. Prikkelbaar enz kan ook daarbij horen dus ik hoop dat het met de juiste dosering medicatie over gaat, anders worden het wat dat betreft nog lange maanden als ik deze zwangerschap mag uitdragen
@OK4 ah nee balen zeg dat je nog langer moet wachten @Daantje17 weet jij waar die aparatorische storing was, welk ziekenhuis? Ik heb namelijk ook nog steeds geen uitslag en na jou verhaal vrees ik het ergste. Ik ben 20 augustus laten prikken en de vk had het over 2,5 week max.
Nou meiden, was maar goed dat de huisarts me voor de zekerheid naar het ziekenhuis stuurde voor een echo om galstenen uit te sluiten. Die bleek ik namelijk te hebben en een ontsteken galblaas. Dus gister gelijk geopereerd . Nu maar rustig herstellen maar de pijn is godzijdank weg en het spugen ook klaar.
Ja was het UMC in Rotterdam... Ik heb gister opnieuw geprikt, dus hoop snel uitslag te hebben nu.....
@Daantje17 thanks. Mijne is maar Maastricht dus hoop dat het goed is gegaan @Annigje1 wow heftig en schrikken! Gelukkig direct geholpen en gelukkig voel je je alweer beter nu. Rustig aan en goed herstellen nu. Knuffel vanaf hier
@Annigje1 wow schrikken! gelukkig op tijd erbij! Heb ook vaker hoofdpijn op moment, enige wat helpt is rust en veel water drinken..
Mijne ook naar Maastricht, op maandag ochtend bloed afgegeven en de maandag er op al de uitslag, terwijl ze 10 werkdagen hadden aangegeven... was echt snel..!
Hey meiden, Uitslag van onze nipt test is binnen. Alles prima in orde en zoals we al dachten word het een jongentje!
Goed om te horen! Ik ga er van uit dat je in België woont? Baal er van dat ze in NL geen geslachtsbepaling mogen doen aan de hand van de NIPT test
Ok4 jeetje meid wat balen dat je nog langer in spanning moet zitten.. Annigje! Heel veel beterschap en sterkte met je herstel. Proudmomii , super fijn een positieve uitslag en leuk nog een jongen!!
Vraagje aan alle NL meiden.. wachten jullie tot de 20weken echo om het geslacht te weten, of gaan jullie betalen voor een pretecho?
Wij hebben 1x gewacht tot 20wk, 2x pretecho gedaan en nu wachten we de punctie af, dan weten we het zeker en hoef ik niet bang te zijn dat ze het verkeerd zien
Hier een pretecho, aanstaande zaterdag! Kost 39 euro, vind ik wel meevallen en ik ben zo ontzettend nieuwsgierig!