Wij gaan €20 betalen voor een echo met 16 weken. Is geloof ik niet 3d maar wel gericht op geslacht Heb eergisteren 2x een echo gehad vanwege de operatie en de baby gezien. Dat was een geruststelling maar ben heel blij dat we over 2 weken weet mogen want ik was zo gestrest dat ik niet echt van de beelden heb genoten .
Wij hebben met 13.4 weken een pretecho gedaan En omdat ik niet kan wachten tot 15-10 voor 20 weken echo hebben wij nog afspraak 19 september gemaakt met 16 weken
Net gebeld om te vragen of ik morgen een pretecho mag voor geslachtsbepaling. Antwoord was nee. Doen ze pas vanaf 15 weken. En morgen ben ik 14+5..... Dus ik kom 2 dagen te kort, en daar viel niet over te praten... bah bah!! Heb zaterdag gender reveal party van een vriendin, en die wilde er een dubbele van maken als ik het ook zou weten. Gaat dus niet door, maar maandag kan die echo wel. Nou laat maar, heb er geen zin meer in. Wacht wel tot 20 weken. *gefrustreerd*
Kun je geen andere echopraktijkin de buurt opzoeken? Bij ons kon het toen vanaf 14wk, en zoals bij Daantje doen ze het vamaf 13wk.
Irritant vailana. Idd is er geen echo praktijk in de buurt? Wij hebben hem voor as dinsdag gepland staan. Ben dan 14.2, heel nieuwsgierig. Onze dochter gaat mee en ' avonds komen wat vrienden en familie een taartje eten en heb kraskaarten besteld om t bekend te maken! Vandaag een heel slechte dag, pff niet vooruit te branden en kotsmisselijk, alles komt er uit. Heb vanavond nog iets van me werk, maar wil even overleggen met mijn manager. Want werken van 8.30 tot 22 is me echt iets teveel!
Manlief was al stiekem aan het rondbellen gegaan, en heb vanmiddag bij een andere praktijk een afspraak staan! Wat een lieverd is het toch... <3
Ook niet bij een andere? Ik ben naar een andere vk ervoor geweest, want hier deden ze pas met 16 weken. Misschien eentje in de buurt die wel even tijd heeft en het wilt doen
Oh lees het nu pas, haha Wat super!!! Hoelaat mag je?! Ben benieuwd!!! Je maakt het wel bekend toch?! En die mannen..... ze kunnen wel lief zijn
@Valaina fijn dat je vanmiddag kan! Spannend hoor. Na gisteren het fijne nieuws van de goede uitslag van de nipt voelen We sinds vanmorgen ons ventje ❤️❤️❤️
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 1 maart ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje 2 maart ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje ❤️ Brondy -?? jaar- 3e kindje ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 4 maart ❤️Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart ❤ Eikeboompje- 27 - 1e kindje ❤ Ima28 - 32 jaar - 2e kindje ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje 7 maart ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje 9 maart ❤️ Sylvie866 - 38 jaar - 3e kindje ❤ Simmer- 30 jaar - 3e kindje ❤️ Ok4 - vertrouwelijke info 10 maart ❤️ Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje ❤️Jetski - 30 jaar - 2e kindje ❤ Anneke - 33 jaar - 3e kindje 11 maart ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje 15 maart ❤️ Tjar85 - 33 - 1ste kindje ------------------------------------------------ totaal: (19)| jongen (2)| meisje (0)| verrassing (1)| onbekend (17) ------------------------------------------------ Afspraken: September: 3: Daantje17 - opnieuw bloedprikken nipt 3: OK4 - echo zkh en hopelijk groen licht voor vlokkentest 4: 2e afspraak vk 11: Anneke - geslachtsbepalende echo 13: Eikeboompje - controle vk 13: ima28 - controle vk + hartje luisteren 14: Anne je - controle vk 18: Samengeluk - Geslachtsbepaling 19: OK4 - controle vk 19: Daantje17 - extra echo (16 wk) 20: Annigje: pretecho 21: Daantje17 - controle vk 24: OK4 - evt vruchtwaterpunctie als vlokkentest niet lukt 25 : proudmomii. - afspraak vroedvrouw 25: Annigje - controle vk 29 : proudmomii - 16w echo Oktober: 15: Daantje17 - 20 weken echo 15: Samengeluk - 20 weken echo 15: Annigje - 20 weken echo 16: missmoobs - 20 weken echo 17: Eikeboompje - 20 weken echo 26 : proudmomii - 20 weken echo ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮[/QUOTE]
@Valaina leuk dat je toch ineens vanmiddag terecht kunt ergens, geniet ervan en ik ben heel benieuwd naar de uitkomst. Wij wachten denk ik tot de 20 weken, als manlief het al wil weten want die twijfelt heel erg nog. Vandaag de uitslag van de nipt ook gekregen eindelijk en die was helemaal goed gelukkig! Toch nog iets positiefs op zo'n dag dat ik me ineens weer super beroerd voel, bahbah
Net een supermooie echo gehad. Echoscopist zei al vrij snel dat ze het geslacht al wist. It's a girl!! En ik was nog zo zeker dat het een jongen zou zijn... Lol.. mindfuck much
Yeah wat leuk dat je vandaag al terecht kon ergens! En een meid erbij in de groep! Benieuwd of t straks beetje eerlijk verdeeld is! Ima28, super een goede uitslag vd nipt!! Ik ben op tijd naar huis gegaan.. voel me vandaag echt heel beroerd. Zo kids naar bed en ik daarna ook haha!
Ahhh wat jammer zeg! Je betaalt er toch gewoon voor en als ze niet zeker weten dan is dat je eigen risico. Pfff stom zeg