♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ Datum nog onbekend: Simmer- 30 jaar - 3e kindje Silvie866 - 38 jaar - 3e kindje 2 maart Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart Blomma - 34 jaar - 2e kindje Eikeboompje - 27 jaar - 1e kindje 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje Ok4 - vertrouwelijke info 10 maart Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje 11 maart Proudmomii - 21 - 3e kindje 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ------------------------------------------------ totaal: (10)| jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2( | onbekend (9) ------------------------------------------------ Afspraken: Juli: 6: Daantje17 - uitslag zaad gyn (vanwege begin mmm) en vroege echo 19: Annigje - eerste echo 19: Blomma - intake VK 23: Eikeboompje - intake VK 23: Blomma - termijnecho 24: Annigje - intake VK 26: proudmomii - eerste echo 30: Elvira5 - eerste echo & intake VK Augustus: 2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk
pas wanneer we het bekend maken.. De jongste praat nog niet, maar de oudste begint steeds meer te praten.. Zie t hem al zo vertellen in de supermarkt ofzo.. hihi
Ik mag ook op groen dan, ook al zijn we nog in discussie.. De 1ste wisten we het geslacht niet (wilde ik graag), bij de 2de wisten we het maar deelden we het niet (wilde vriend graag) en ik denk dat ik de discussie weer ga winnen nu... Vandaag een relaxt vakantiedagje gehad.. Kinderen hebben bij geslapen (sliepen om de beurt) eind van de middag de bergen nog ff in gereden, gewandeld, boaaardbeitjes geplukt en een leuke foto gemaakt voor als we de zwangerschap bekend maken (denk na de termijnecho)
Wat een superleuke foto!! En toch fijn om zo te merken dat ik niet helemaal de enige was die dat niet gelezen had Wij laten een vwp doen met 16wk en gaan het daarna pas volledig bekend maken. We zijn beide drager van dezelfde ziekte, dragerschap is in ons geval niet erg maar dus wel 25% kans op een ziek kind. Mocht de uitslag niet goed zijn breken we de zw.sch. af, vandaar dat we het dan pas bekend maken!
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ Datum nog onbekend: Simmer- 30 jaar - 3e kindje Silvie866 - 38 jaar - 3e kindje 2 maart Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart Blomma - 34 jaar - 2e kindje Eikeboompje - 27 jaar - 1e kindje 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje Ok4 - vertrouwelijke info 10 maart Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje 11 maart Proudmomii - 21 - 3e kindje 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart Tjar85 - 33 - 1ste kindje ------------------------------------------------ totaal: (10)| jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2( | onbekend (9) ------------------------------------------------ Afspraken: Juli: 6: Daantje17 - uitslag zaad gyn (vanwege begin mmm) en vroege echo 19: Annigje - eerste echo 19: Blomma - intake VK 23: Eikeboompje - intake VK 23: Blomma - termijnecho 24: Annigje - intake VK 26: proudmomii - eerste echo 30: Elvira5 - eerste echo & intake VK Augustus: 2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk[/QUOTE]
Hoi allemaal, ik heb gister getest op 11 dpo en het was positief. Kon het niet geloven dus heb 5 verschillende testen gedaan . Dit is mijn tweede zwangerschap, in oktober/november 2017 ben ik ook zwanger geweest. Helaas kwam we er met 7,5 week achter dat het hartje toen al een week gestopt was.met kloppen. Ik zou a.s. vrijdag uitgerekend zijn. Dat ik nu weer zwanger ben maakt de cirkel compleet voor ons! Nu hopen dat alles goed gaat. Laat de komende 8 weken maar snel voor bij vliegen! Ik ga maandag de verloskundige en kliniek (we hebben iui gehad ivm zwanger worden via ren domor) bellen voor een echo afspraak met 7 weken. Even afwachten of ik echt niet ongesteld wordt op mijn NOD (zaterdag). Hopelijk allemaal een goede zwangerschap!
Ik meld me ook aan. Waarschijnlijk maar tijdelijk, maar je weet nooit. Onverwachts zwanger van 3e kindje. Heb al 6 miskramen gehad en een lange historie op dit gebied. Ik verwacht dus weinig goeds, maar ben toch met medicatie begonnen vandaag om miskraam hopelijk te voorkomen. Er is veel veranderd hier op het forum sinds de laatste keer dat ik er was, ik krijg die lijst niet gequote. Ik ga nog even puzzelen. Oh uitgerekende datum is 10 maart. De verjaardag van mijn zoontje!
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ Datum nog onbekend: Simmer- 30 jaar - 3e kindje Silvie866 - 38 jaar - 3e kindje 2 maart Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 4 maart Reznor - 28 jaar - 3de kindje 5 maart Blomma - 34 jaar - 2e kindje Eikeboompje - 27 jaar - 1e kindje 7 maart Jojo5382 - 36 - 1ste kindje Ok4 - vertrouwelijke info 10 maart Elvira5 - 23 jaar - 2e kindje Nuage - 36 jaar - 3e kindje 11 maart Proudmomii - 21 - 3e kindje 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart Tjar85 - 33 - 1ste kindje ------------------------------------------------ totaal: (10)| jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2( | onbekend (9) ------------------------------------------------ Afspraken: Juli: 6: Daantje17 - uitslag zaad gyn (vanwege begin mmm) en vroege echo 19: Annigje - eerste echo 19: Blomma - intake VK 23: Eikeboompje - intake VK 23: Blomma - termijnecho 24: Annigje - intake VK 26: proudmomii - eerste echo 30: Elvira5 - eerste echo & intake VK Augustus: 2: Daantje17 - termijnecho en gesprek vk
Ik hoop dat deze kleine sterk is en blijft plakken! Succes de komende weken, lijkt mij erg spannend deze periode.
Op zich ben ik er erg rustig onder. We hebben nu 2x een vroege mk gehad, en dat is dit niet want mijn testen knallen. De andere 4x ging het na een kloppend hartje alsnog mis rond week 7/8. Voor mij is er dus ook echt nog geen “kindje”. Ik ga uit van een miskraam. Ik heb alleen geen zin in weer een curettage en al die ellende. Maar dat zien we over een week of 4 wel weer. We waren niet bezig met zwanger worden en had op zich ook niet echt een wens voor een derde. Dus ik ben er rustig onder. Maar ik weet wel dat de stress erger gaat worden hoe verder ik kom. Ik ga ook wel voor een vroege echo denk ik. Loopt de termijn achter of zit er een hematoom dan weet ik genoeg. Sorry ik wil hier niet een berg negativiteit spuien haha ben gewoon realistisch in mijn specifieke geval
Hier is het uitgerekend voor 9 maart. En 25 juli eerst echo.. dag voor mijn verjaardag. Zou een super fijne cadeau zijn een hartje te mogen horen Daantje mag als eerste naar de gyn, heel benieuwd wat ze al te zien zal krijgen Groetjes
We duimen mee voor een mooie plakbaby. Snap je ongerustheid hoor, hier ook paar keer misgegaan,1x vorige maand, vroege mk, we wisten net 2 dagen dat we zwanger waren. Mijn testjes zijn dan nooit een knaller geworden. En ook de bloedafname was 0.. heeft dus wss nooit genesteld. En 1x bbz.. maar dit is al eventjes geleden. We zorgen gewoon dat maart 2019 een maand van de plakbaby’s word hier
Hey meiden! Mag ik me bij jullie aansluiten? Sinds afgelopen week er achter gekomen dat er ons 2e kindje verwachten. Voor de zwangerschap van de 1e meerdere miskramen gehad dus nog wel heel spannend allemaal! Nog nooit op een forum mee geschreven dus zou iemand mij op de lijst er bij willen zetten? Uitgerekende datum is 10 maart! En onze oudste zal net 2 zijn als ze grote zus wordt!