UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daantje17, 19 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ah wat fijn! Gelukkig! Je bent een sterke vrouw en goed hoe je naar je lichaam luistert! Je mag echt heel trots zijn op jezelf. Het is niet niks allemaal.

2. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Gloeiende, mag ik even gillen? Geneticus belde me dat het lab haar had gebeld dat er te weinig dna in het vruchtwater zat o_O Gelukkig wel genoeg om het dna onderzoek naar de ziekte waarvan wij drager zijn im te zetten (dat loopt dus gewoon), maar voor het chromosomenonderzoek met nevenbevindingen was er niet genoeg dus staat het op kweek en daarvan duurt de uitslag dus 2wk langer :confused: Gelukkig bellen ze ons zodra de 1e uitslag er is en vinden wij die uitslag veel belangrijker, maar zelfs de geneticus vond het bizar dat er eerst 2 vlokkentesten niet door konden gaan en dit nu ook weer allemaal vertraging oploopt...

3. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    dat meeeen je niet .... aaagh... vreselijk zeg.. nog langer in spanning!!!

4. Karen83

Karen83 Actief lid

31 jul 2018
    102
    30
    28
    Vrouw
    pfff bizar.. het zit je ook niet mee..

5. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Helaas niet nee, maar ik denk dat we na een goede uitslag van het dna niet zoveel waarde meer hechten aan de rest, we willen dat vooral weten omdat ze toch prikten en het dus geen extra handeling is voor ons. Als ik opnieuw had moeten komen voor die chromosomen had ik het waarsch ook niet gedaan. Maar goed, het gaat gewoon weer eens niet zoals het hoort, story of our life wel :rolleyes:

Karen83 vindt dit leuk.
  6. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Neeeeeeeee!!! Wat super frustrerend voor jullie! Nog langer in spanning... grrr

7. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Omg!! Je mag gillen van mij!
    Tjonge wat balen zeg!!
    Maar ‘gelukkig’ kan het onderzoek naar de ziekte waarvan jullie drager zijn wel plaatsvinden..
    Hopelijk een goede uitslag!
    Ik duim voor jullie!

8. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Pff, wat frustrerend ok4! Gelukkig kan het belangrijkste deel vh onderzoek wel plaatsvinden.

Hoe gaat t verder met jullie dames?
    Hier gister een buikgriep, vandaag al iets beter, maar houdt nog niet over.
    Vd week alle kleren uitgezocht en gesorteerd in bakken j/m en maat. Alle jongenskleding kan ik gaan verkopen en meiden uitzoeken wat ik zelf leuk vind. Heb iig genoeg! Al wil ik voor dit meisje ook nog wel iets zelf kopen. Heb echt nog helemaal niks gekocht deze zwangerschap..

Karen83 vindt dit leuk.
  9. Karen83

Karen83 Actief lid

31 jul 2018
    102
    30
    28
    Vrouw
    Leuk dat uitzoeken, lekker rommelen. Heb ook nog bijna niks gekocht en dit is onze 1e. Na de 20 weken echo shoppen. Eerst het kamertje afmaken. Verder hier goed, ook een griepje/verkoudheid gehad. Is ook wel weer koud ineens he!

10. Annigje1

Annigje1 Actief lid

26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Nou moe, gaat lekker zeg! Gelukkig kunnen ze wel uitsluitsel over jullie belangrijkste vraag geven. Hopen dat die uitslag goed is en je daarna een beetje ontspannen kunt genieten.

11. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Idd, gelukkig het belangrijkste deel wel :)

Hier gaat het wel, vandaag uitvaart schoonvader en van de week erg verkouden en ziek geweest.

Ik heb al heel veel gekocht, wij zijn eigenlijk bijna zo goed als klaar met alles :cool:
    Kinderwagen en box worden week 50 geleverd, dus alleen daar is het op wachten :p
    Hier eigenlijk alleen nog geboortepakje aanschaffen, deken voor ledikant en lakens, deken voor in kinderwagen :)
    En nog van die kleine dingen....:thumup:

Fijn weekend allemaal alvast!
    Geniet ervan! Het word ook mooi weer heb ik gezien :rolleyes:

12. Annigje1

Annigje1 Actief lid

26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Hier nog steeds niet helemaal van de verkoudheid af, duurt erg lang zo. Lichamelijk wel goed, kan bijna niet geloven dat ik 3 weken geleden in het ziekenhuis lag en geopereerd ben, echt een goed herstel.
    Dat rommelen klinkt heerlijk, wil ik ook gaan doen. Al heb ik alleen nog maar jongensspul van C, er zit redelijk wat unisex bij gelukkig. En gister heb ik mijn eerste pakje voor de kleine meid gekregen. Erg leuk, want weet niet of dat altijd zo is, maar hier zit er wel echt verschil in aandacht/ attenties/ kaartjes etc tussen de eerste zwangerschap en de tweede terwijl het voor mij net zo speciaal is:rolleyes:

13. Annigje1

Annigje1 Actief lid

26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Oh en het zijn de mamma mazzaldagen bij prenatal dus ik moet voor ze klaar zijn nog even het meerijdplankje bestellen! 20% korting is mooi meegenomen!

14. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48

Ooh ja en nu bij de 3e is het nog minder..
    Fijn hoor dat je herstel zo goed gaat!

15. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48

Sterkte vandaag daantje!!
    Leuk dat je al van alles hebt gekocht!

Alle grote dingen heb ik nog, en 2e ledikantje krijgen we van iemand.
    Deze kleine meid zal met onze zoon op 1 kamer komen, helaas geen slaapkamer over. Als onze oudste dochter hebben we een mooie kamer voor haar (studio, maar dit zit aan andere kant vh huis), dus daar vind ik haar nu nog te jong voor.

16. Annigje1

Annigje1 Actief lid

26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Sterkte vandaag! het is hier echt grijs uitvaart weer, passend :) (bij mijn vader scheen de zon en vielen de mussen van het dak, dat voelde heel raar aan)

Wat lekker dat je al zo veel gedaan hebt, hier moet nog veel maar we hebben de uitzet van C. dus de belangrijkste dingen zijn in huis. hopelijk binnenkort een begin maken om de babykamer op te ruimen want daar staan nu kledingkasten, wasrekje en een stapel troep :oops:

17. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Sterkte @Daantje17!
    Wij hebben ook nog niks gekocht en gedaan voor de baby. We hebben de meubels nog int kamertje staan, tussen heel veel andere spullen :rolleyes: Denk alleen dat ik ml nieuwe meubels laat maken van steigerhout. Tis een superklein kamertje dus alles een btje op maat is wel prettig, en ik vind het gewoon mooier.
    We hebben een Bugaboo Donkey maar die ga ik verkopen en dan voor een "normale" wagen, neig nu naar een Joolz maar even kijken wat de Donkey opbrengt en wat we dan kunnen kopen, geen zin om (veel) geld bij te leggen ;)

Karen83 vindt dit leuk.
  18. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    ik heb beide
    heb de joolz gekregen bij de eerste en zou m eerst verkopen maar omdat er een nieuwer model is uitgekomen kreeg ik er echt te weinig voor.
    De bugaboo gebruik ik nog, ideaal bij 1.5 jaar verschil tussen de oudste en de jongste dus die gebruik ik straks ook weer. De Joolz staat bij schoonmoeder op zolder.

19. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Ik vond de Donkey echt ideaal idd, wij gebruikten hem met bijna 21mnd verschil. Het verschil is nu natuurlijk meer, de peuter zal niet meer in de wagen willen gok ik dus ga nu voor een enkele. Kan altijd nog een meerijdplankje erbij halen, maar denk haast dat dat niet nodig is. De buggy laten we nu ook steeds vaker thuis, papa's nek is meestal gewilder ;)

20. Karen83

Karen83 Actief lid

31 jul 2018
    102
    30
    28
    Vrouw
    Wij hebben een Joolz gekocht.. Kwalitatief goed en lekker hoog.

OK4 en Simmer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina