♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 1 maart ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje 2 maart ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 5 maart ❤ Eikeboompje- 27 - 1e kindje ❤ Ima28 - 32 jaar - 2e kindje ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje ❤ kirstennn - 26 jaar - 3e kindje 7 maart ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje 9 maart ❤ Simmer- 30 jaar - 3e kindje ❤️ Ok4 - vertrouwelijke info 10 maart ❤ Annekeruiter85 - 33 jaar - 3e kindje 11 maart ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje ❤️ Lentekriebels - 30 jaar - 2e kindje ------------------------------------------------ totaal: (15)| jongen (4)| meisje (6)| verrassing (2)| onbekend (3) ------------------------------------------------ Afspraken: Oktober: 9: kirstennn - controle vk 9: Valaina - 20 weken echo 12: Anneke- controle vk 15: Samengeluk - 20 weken echo 15: Annigje - 20 weken echo + controle vk 15: kirstennn - 20 weken echo 16: Daantje17 - 20 weken echo + controle vk 16: ima28 - 20 weken echo 16: missmoobs - 20 weken echo 17: Eikeboompje - 20 weken echo 17: Anneke - 20 weken echo 18: Simmer - 20 weken echo 22: Simmer - controle vk 24. Lentekriebels - 20 weken echo 26 : proudmomii - 20 weken echo November: 1: OK4 - 2e GUO 14: Eikeboompje - controle vk 20: Daantje17 - 3D/4D echo ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮
O, ik heb dr trouwens vrijdag voort eerst aan de buitenkant gevoeld ❤ Echt balen dat de placenta zo pontificaal aan de voorkant zit, dan had ik dr veel vaker en beter gevoeld. Ze was vandaag met de echo ook echt enorm druk, merendeel voelde ik wel ondat de echoscopiste de echokop zo ongeveer door mn ruggenwervels probeerde te duwen ofzo (had ook last van de placenta en van het feit dat onze dame diep in mn bekken blijft liggen), was heel leuk om haar te zien en voelen tegelijkertijd!
Wat fijn OK4, ieder goed bericht is er een en geeft weer wat hoop! Een weekje verschil vind ik ook niet schrikbarend idd Herkenbaar van die placenta, ik ben blij dat ik haar inmiddels meerdere keren per dag voel maar heb het nog niet van buiten af gezien of gevoeld. Dus daar wachten we geduldig op . Verder heel misselijk vandaag geweest en over gegeven, ook overal spierpijn dus zal wel weer 't volgende virusje meepikken
@OK4 Fijne berichten zeg. Al blijft het nog steeds erg spannend allemaal! @Annigje1 Het is toch normaal op dit termijn om nog niet dagelijks iets te voelen? Ik heb sinds vrijdag ook niets meer gevoeld. Kan ook zijn dat ik door de drukte het niet gemerkt heb. En aan de buitenkant is hier ook nog niets te voelen. Zou ook wel vroeg zijn. Wel kijk ik uit aar de 20 weken echo even spieken. Tegelijkertijd ook erg spannend! Morgen ga ik weer aan het werk. De vrije weken zijn voorbij gevlogen zeg! Ben alleen ineens klaarwakker.....
@OK4 Toch weer een beetje goede hoop, logisch! Ik hoop dat je snel de andere uitslagen hebt en dan gewoon ook kan gaan genieten! Super he dat gevoel... Ik voel hem ook af en toe heel goed, maar soms ook een dag niet (net als gister). Probeer te genieten en hopelijk hoeven jullie geen keuze te maken..
Is ook zo, maar ik ben verwend door mijn zoon en de achterliggende placenta. Hem voelde ik bij dik 16 weken al en eigenlijk dagelijks. Nu moest ik wat langer wachten en dat viel een beetje tegen omdat ik vaak las dat je een tweede eerder voelt omdat je 't gevoel herkend . Maar op zich is 't niet raar hoor! Succes vandaag!
Leuk! Wij doen er geen, misschien wel een gewone 2D ergens bij de 26 weken ofzo om nog een keer te spieken. Anders moet je van 20 tot 35 weken ofzo wachten en das heel lang vind ik
Oh, hier is het na de 20 weken geen echo meer. Alleen als ze denken dat hij te groot word of iets... Mia tis hier allemaal raar, want vk is in het zh, geen keus om thuis te bevallen etc. Ze doen hier echt alleen maar de medische/verplichte echo's en meer niet.. Daarom expres ergens anders 3D/4D echo geboekt, daar hebben we ook de geslaxhtabepaling gedaan
Wij krijgen waarsch zoveel echo's dat ik er zelf nit nog voor 1 ga betalen. Herken de teleurstelling hoor @Annigje1, hier 3x geen voorliggende gehad en nu wel, wat een verschil! Mijn gelukje is nog dat de baby heel laag ligt dus voel dr soms tegen mn blaas trappen Hoe voel je je vandaag trouwens? Las net in het verslag vant zkh dat de baby nu op de p10 groeilijn (dus 90% vd baby's is groter op deze termijn) zit dus snap iets beter dat ze dat liever anders zien. Een week verschil is blijkbaar toch best veel op deze termijn, maar goed, ze groeien nu soms toch in spurtjes dus het goeft niks te betekenen!
Krijg je geen liggingsecho dan? Dacht dat dat standaard was. Of misschien alleen in Nederland? Jij zit toch in België of ben ik abuis?
Liggingsecho is geen standaardecho volgens mij, hij wordt bijna overal wel gedaan, maar dus niet overal. Hier belde het zkh net dat het dna onderzoek mislukt is en we nog 2-3 weken langer moeten wachten op de uitslag. Ik word zo langzamerhand echt gek, we worden nu al 7 weken telkens teleurgesteld en op de proef gesteld, dus ik heb momenteel een mental breakdown...
Nee ok4!! Wat opnieuw een enorme teleurstelling meid.. niks blijft jullie bespaard in deze toch al onderzekere tijd.. Fijn dat de guo er verder wel positief uit zag, alleen wat klein.. maar goed dat zegt niet alles! Hier geen extra echo gepland.. als ik dat wil is het zo ingepland.. Ik voel de kleine meid af en toe bewegen, maar ook een voorliggende placenta.. dus ja heel krachtig en vaak is t nog niet. Eikeboompje helemaal gelukt met je scriptie? Ik heb morgen afspraak met bekken therapeut. Tijdens vorige zwangerschappen nooit ergens last van gehad, nu al een week.. dus wil het even na laten kijken en evt wat oefeningen voor thuis mee krijgen!
Oh wist ik niet, dacht dat ze dat gewoon voelen met de handen....? Woon nog net in Nederland, wel dicht bij de grens van BE
@Annigje1 Dat is dan wel een verschil. Geen idee hoe bij mij de placenta ligt sinds week 11 geen echo meer gehad. Dat krijgen we vast volgende week te horen. @Daantje17 Wij doen geen extra echo's er komt na de 20 weken nog een ligginingsecho en verder wachten we het rustig af haha. Dus totaal 4. @OK4
Ik was nog niet klaar met typen.... @OK4 Het wordt jullie ook niet makkelijk gemaakt hoor! Echt respect! Hoop zo dat er snel meer duidelijkheid is! Goed nieuws moet het gewoon zijn. @Annekeruiter85 Lief dat je het vraagt. Scriptie is nog niet afgerond. Hoop volgende week de interviews af te kunnen nemen en daarna het eindrapport uit te werken. Het wordt allemaal op het nippertje.... Nog even doorbijten! Bijna klaar!
Bij mij voelden ze idd iedere controle maar ze deden ook nog een echo als dubbele check. Op zich is die echo niet zo leuk want de baby is zo groot dat je er niet veel van ziet behalve close up shots hihi. Wij hebben deze zwangerschap ook wel veel meer echo's dan de vorige keer gehad, deels om er extra van te genieten en deels vanwege de operatie. Vorige keer miste ik ze niet hoor maar deze keer heb ik meer behoefte om te spieken.
@OK4 aah neee... dat meen je niet... mag het ook 1x meezitten deze zwangerschap?! Laat dat dan maar bij de uitslag zijn, maar niet normaal om er zo lang op te moeten wachten zeg!! Hier met 9 wk een echo gehad en met 7 omdat ik niet wist hoe ver ik was aan t begin. Eigen vk doet verder geen echo's, voor 20 wk echo moeten we naar echocentrum en meer echo's worden normaal niet gemaakt, tenzij er een reden voor is. Alle controles zijn hier verder; bloeddruk opmeten, wegen, hartje luisteren, voelen en op een gegeven moment ook buik opmeten. Verschilt heel erg per regio naar mijn gevoel..