Ook een beetje eigenwijs dus! Fijn dat alles goed is! Ik hoop ook echt dat het volgende week wel gaat lukken. Rustig afwachten maar.
Hier hetzelfde, hebben ruim uur daar gezeten... Ff lopen, even springen, even draaien hahaha... Uiteindelijk alles goed kunnen meten !
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 1 maart ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje 2 maart ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 5 maart ❤ Eikeboompje- 27 - 1e kindje ❤ Ima28 - 32 jaar - 2e kindje ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje ❤ kirstennn - 26 jaar - 3e kindje 7 maart ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje 9 maart ❤ Simmer- 30 jaar - 3e kindje ❤️ Ok4 - vertrouwelijke info 10 maart ❤ Annekeruiter85 - 33 jaar - 3e kindje 11 maart ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje ❤️ Lentekriebels - 30 jaar - 2e kindje ------------------------------------------------ totaal: (15)| jongen (4)| meisje (6)| verrassing (2)| onbekend (3) ------------------------------------------------ Afspraken: Oktober: 18: Simmer - 20 weken echo 22: Simmer - controle vk 24. Lentekriebels - 20 weken echo 24: Eikeboompje - 20 weken echo (2e) 26 : proudmomii - 20 weken echo November: 1: OK4 - 2e GUO 7: Anneke controle vk 13: Daantje17 - controle vk 14: Eikeboompje - controle vk 14: Annigje - controle vk 20: Daantje17 - 3D/4D echo 27: Anneke: Groeiecho ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮
Goed om te horen dat alles goed is bij alle 20 weken echo's, ook ons meisje is helemaal goedgekeurd! Net als de meeste wat lopen, bukken, ijskoud water drinken en dan nog maar met moeite op beeld willen......dat beloofd wat al die eigenwijsjes nu al. @Daantje17 ml voelde de kleine dinsdagavond en toen merkte hij op dat hij dat wel vaker gevoeld had maar dacht dat het een bloedvat was hahaha. @OK4 hoe gaat het met je? Houd je het allemaal nog een beetje vol? @Eikeboompje ik duik voor je dat het kleine eigenwijsje volgende week wel eventjes mee wil werken hihi.
Wat een eigenwijze kindjes allemaal.. Had nog nooit problemen bij een echo, maar deze keer wel.. alles zag er naar uit dat we nog een keer zouden moeten, maar na wat springen, duwen en porren uiteindelijk alles kunnen meten.. En een goede echo gehad.. kleintje ligt echt helemaal onderin de baarmoeder en lag eerst met de voeten en handen boven het hoofd... helemaal dubbel dus.. middagje shoppen wordt nu middagje netflixen.. heb nu al een hele beurse buik..
Haha het is wel wat die 20 wekenecho zeg! De kindjes werken niet echt mee Fijn dat het wel gelukt is en alles goed is bij jullie @Simmer @ima28! Mooie foto's ook! @OK4 Ik hoop dat het goed met je gaat en er al meer duidelijk is! Ik ben vandaag naar huis gestuurd door mn werk. Ik voelde me vanmorgen bij opstaan al niet fit, maar had een belangrijke afspraak met een cliënt. En ik dacht het valt wel mee..... Gelukkig dat er anderen zijn die mijn grenzen bewaken. Ik meld me eigenlijk nooit ziek. Hopelijk morgen weer wat opgeknapt na deze dag rust. @ima28 Thanks voor je omschrijving van hoe het aan de buitenkant voelt. Ik dat het namelijk ook dat het een bloedvat of hartklopping was die ik voelde Ml ook even laten voelen en die voelde het nu ook. Nog leuker als het duidelijker wordt!
Hee dames, Wat fijn, al die goede 20wk echo's! Maar wat een eigenwijze baby's zeg! Ons meisje was juist heel goed bezig, elke keer als de echoscopiste zei dat ze iets niet kon zien en daar dus nog terug zou komen ging ze netjes anders liggen waardoor het goed te zien was. Hoefde maar 1x op mn zij te draaien, verder geen gekke dingen hoeven doen en alles prima te zien. Wel herhaling dus omdat het erg vroeg was, maar niet door een eogenwijs meisje! De uitslag komt waarsch over ong 2wk. De kweek is nog niet klaar, dat is waarsch begin volgende week, dan de test nog, dus het duurt nog even. Erg slopend allemaal moet ik zeggen, ben er best naar van, maar niks aan te doen. Als we het van tevoren geweten hadden was het vast anders geweest, maar deze opeenstapeling van teleurstellingen hakt er wel in zeg maar. Dinsdag nog een keer naar de vk voor gewone controle en extra echo, ben wel benieuwd of zij ook even naar de groei willen kijken.
♡UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019♡ 1 maart ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje 2 maart ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje 3 maart ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje 5 maart ❤ Eikeboompje- 27 - 1e kindje ❤ Ima28 - 32 jaar - 2e kindje ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje ❤ kirstennn - 26 jaar - 3e kindje 7 maart ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje 9 maart ❤ Simmer- 30 jaar - 3e kindje ❤️ Ok4 - vertrouwelijke info 10 maart ❤ Annekeruiter85 - 33 jaar - 3e kindje 11 maart ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje ❤️ Lentekriebels - 30 jaar - 2e kindje ------------------------------------------------ totaal: (15)| jongen (4)| meisje (6)| verrassing (2)| onbekend (3) ------------------------------------------------ Afspraken: Oktober: 18: Simmer - 20 weken echo 22: Simmer - controle vk 23: OK4 - controle en echo vk 24. Lentekriebels - 20 weken echo 24: Eikeboompje - 20 weken echo (2e) 26 : proudmomii - 20 weken echo November: 1: OK4 - 2e GUO 7: Anneke controle vk 13: Daantje17 - controle vk 14: Eikeboompje - controle vk 14: Annigje - controle vk 20: Daantje17 - 3D/4D echo 27: Anneke: Groeiecho ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮
@OK4 Nog twee weken wachten dus. Duurt echt lang allemaal zeg! Sterkte en succes de komende weken! Fijn dat de echo goed ging! Een van de weinige waar het soepel verliep haha. En ook fijn om weer even wat van je te horen!
Ja, sorry, lees wel telkens mee maar niet altijd de puf om te reageren. Voelt ook btje stom om telkens met hetzelfde aan te komen Maak jij je zorgen om dat de echo niet helemaal gelukt is of zie je het ook als een keer extra kunnen spieken?
Gewoon doen en reageren waar jij je goed bij voelt hoor! Ik hoop dat je binnenkort mooi nieuws kan delen. Het enige waar ik m beetje zorgen over maak is of de groei in orde is. We hebben meegemaakt in de familie dat dit niet goed was. Ook heb ik nog steeds mn eigen broeken aan en zie je nog niets. Aan de andere kant hoedt het niets te betekenen natuurlijk. Kan natuurlijk ook gewoon nog genoeg ruimte hebben in mijn lichaam. En ik zie het ook als een spiekmomentje hoor!
Ah ja, dat snap ik. Idd zegt het niet zoveel, ligt er net aan hoe je baarmoeder ligt en of de baby hoog of laag ligt, of naar je rug toe, veel of minder vruchtwater enz. Hopelijk lukt het de volgende keer wel gewoon!
@Eikeboompje wat goed dat ze je naar huis hebben gestuurd. Als je er zo middenin zit voel je soms niet waar je grens is. Mijn werkgever en ik hebben besloten dat ik van 32 naaar 24 uur ga, 2 uur minder per dag. Ik kan in de nasleep van de operatie, ziekzijn en zwangerschap gewoon niet terug naar 32 uur. Heel jammer maar vorige zwangerschap ben ik ook minder gaan werken en dat was er beste beslissing ooit. En nu heb ik al een kleintje rondlopen en best veel ingeleverd dus moet het maar
@Simmer Ja dat was een goede keuze van ze. Vandaag toch nog maar even een dag rust. Logisch dat het je even te veel is die 32 uur! Ook jij goed om jezelf denken Wel fijn dat je werkgever met je meedenkt!
@Eikeboompje goed dat ze je naar huis hebben gestuurd! Het valt zeker niet altijd mee om je ziek te melden maar je moet nu goed aan jezelf denken en aan die kleine uk in je buik, dus fijn dat ze het op je werk in de gaten hadden. En dat gevoel, haha ik moest zo hard lachen toen ml dat zei dat ik het wel met jullie moest delen en maar goed ook dan voor jou. Fijn dat jullie het gevoel beide herkennen en het ook herkennen als de kleine nu @OK4 wat zal de tijd langzaam gaan voor je, wij zijn er met zijn alle al zo mee bezig dus voor jou moet het helemaal slopend zijn. Ik denk aan je! En je mag reageren wanneer je wilt met war je maar wilt daar zijn wij voor. Ook om 100x hetzelfde antwoord te krijgen, heel begrijpelijk ook in jou situatie.
Oh zo bijzonder he! Hier dacht hij de darmen haha mannen he.. Super dat ze nu ook met ons kunnen meegenieten ❤️
Sorry voor de stilte! Ja heb de 20wk echo ook al gehad, mini lag voor de verandering eens niet te springen, dus eerste half uur gingen de metingen heel goed. Toen werd ze wakker... En dan is het tijd voor speelkwartiertje. Verstoppertje spelen, benen schoppen, armen zwieren, rondjes draaien.. whiehhhhhhh Ze kwam qua metingen exact op de dag goed uit, en tis nog steeds een meisje Vandeweek even een dip gehad, 3 dagen continu hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, 1 dag zelfs diarree (sorry) En mini die 3 dagen amper tot niet gevoeld, terwijl ze normaal de hele dag door lijkt te stuiteren... Was zo blij om de vierde dag wakker te worden door haar normale ochtendritueel, karate voor gevorderden. Ik voel me intussen ook weer beter, dus rest alleen de vraag wie er eerst was, de kip of het ei.
@Valaina Fijn dat je weer opgeknapt ben! En dat de 20 weken echo goed is! Hier ondertussen ook weer wat opgeknapt. Al blijft die vermoeidheid wel erg lastig.... Ben bang dat ik hier veel last van blijf houden. Even kijken wat de beste manier is om hier mee om te gaan.