UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daantje17, 19 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28

1 maart
    ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje

2 maart
    ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje
    ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje

3 maart
    ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje
    ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje

5 maart
    Eikeboompje- 27 - 1e kindje
    Ima28 - 32 jaar - 2e kindje
    ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje
    kirstennn - 26 jaar - 3e kindje

7 maart
    ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje

9 maart
    Simmer- 30 jaar - 3e kindje
    ❤️ Ok4 - vertrouwelijke info :)

10 maart
    Annekeruiter85 - 33 jaar - 3e kindje

11 maart
    ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje
    ❤️ Lentekriebels - 30 jaar - 2e kindje

------------------------------------------------
    totaal: (15)| jongen (4)| meisje (6)| verrassing (2)| onbekend (3)

Afspraken:

Oktober:

24. Lentekriebels - 20 weken echo
    24: Eikeboompje - 20 weken echo (2e)
    26 : proudmomii - 20 weken echo

November:
    1: OK4 - 2e GUO
    7: Anneke controle vk
    12: Simmer - controle vk
    13: Daantje17 - controle vk
    14: Eikeboompje - controle vk
    14: Annigje - controle vk

20: Daantje17 - 3D/4D echo
    27: Anneke: Groeiecho

✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮

2. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Hoe is het met iedereen?

Controle was goed vanmorgen, ijzer weer geprikt ivm snel opeenvolgende zwangerschappen. Waarde was gezakt vam 7.5 naar 6.5, voor de termijn prima maar kon geen kwaad om de floradix weer uit de kast te zoeken.

Over 3 wk weer controle omdat ik over 4 niet kan, daarna bij 27 wk wordt de rhesus weer geprikt.

3. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Hier alles prima:), ondanks het gemis van schoonvader en mijn mama :(...
    Had zoveel met hun willen delen..... mja.... ze zullen vast meekijken ergens, ver weg...
    Voor de rest geniet ik van de trappertjes, duikjes, etc in mijn buik ❤️

Fijn dat je waarde goed is! Snel uit de kast halen, dan weet je in ieder geval dat je goed zit ;)

Hier over 3.5 week weer controle en krijg dan ook formulier om bloed te prikken voor zwangerschapssuiker (komt in familie voor)..

4. kirstennn

kirstennn Lid

19 mei 2013
    59
    25
    18

Het gaat wel goed. Helaas zondag weer een bloedstolsel verloren en daarna met afvegen nog steeds helder bloed.. Weer een paar uur in het ziekenhuis geweest en alles is goed onderzocht. Gelukkig ook geen ontsluiting want daar waren ze eerst bang voor. Het blijkt dat ik een te gevoelige baarmoeder heb.. De cellen die normaal aan de binnenkant zitten die zitten bij mij aan de buitenkant en daarom krijg ik soms een bloeding.. Erg vervelend maar wel een opluchting dat het met de baby goed gaat..

Ik ben wel ontzettend moe de heletijd. Ik denk een combinatie van 2 Kids, zwangerschap en het huishouden..

Morgen gaan we met onze kids 9 dagen naar Turkije toe.. Even lekker eruit samen.

Ik moet 20 november weer naar de verloskundige en daarna door naar de internist.

Zijn jullie al druk aan het shoppen?? :D

5. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Jeetje wat schrikken weer @kirstennn, gelukkig is alles goed met de baby! Alvast een hele fijne vakantie!!
    Wij hebben vanmiddag weer afspraak bij de vk incl echo als het goed is, zag dat die afspraak van de lijst gevallen is. Hoop ook echt dat ze vandaag bellen dat de kweek groot genoeg is en ze eindelijk kunnen testen...

6. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Dat is schrikken!
    Gelukkig gaat het met de kleine allemaal goed, dat is het belangrijkst :)

Veel plezier, geniet van jullie vakantie!!

Hier al druk geshopt, zijn al zo goed als bijna klaar ;)

7. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Hier van het weekend erg geschrokken...

We waren intiem geweest en opeens een hele plas bloed...
    vk gebeld, maar is dus bloedvaatje binnenin gesprongen...
    Voorlopig doen we ‘het’ maar niet meer....

Gelukkig de kleine man gister goed zien bewegen, aan de buitenkant!
    Wat leuk om te zien!! ❤️

Gelukkig daar alles goed mee, maar toch..... poeh zeg schrok me echt kapot....

8. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Lijkt me echt schrikken als je nu bloedverlies hebt.. gekukkig Kirstenn en daantje is het bij jullie beide onschuldig!

Ok4 succes vandaag, ik hoop zo dat de uitslag heeel snel komt.
    Simmer fijn dat de controle goed was. Slim om wat extra ijzer te nemen uit voorzorg als je waardes nu al dalen.

Hier gaat t goed. Ben wel moe, maar ja werken, huishouden, 2 kids.. ik leef ook in een soort van bubbel, weinig zin om dingen te ondernemen, terwijl ik normaal juist wel zo ben..
    Ik voel de kleine meid ook nauwelijks, vind ik best wel jammer..

9. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Alles was goed, deze metingen vielen wat beter uit, minder klein dan ze int zkh zeiden, wel kleiner dan gemiddeld, maar niks schokkends, dus dat is fijn!

ima28 en Eikeboompje vinden dit leuk.
  10. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Wat schrikken ook @Daantje17, hopelijk was het eenmalig!

Balen voor degenen die niet kunnen genieten zoals ze graag wilden/hoopten. Hopelijk komt dat nog wel!

11. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw

1 maart
    ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje

2 maart
    ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje
    ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje

3 maart
    ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje
    ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje

5 maart
    Eikeboompje- 27 - 1e kindje
    Ima28 - 32 jaar - 2e kindje
    ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje
    kirstennn - 26 jaar - 3e kindje

7 maart
    ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje

9 maart
    Simmer- 30 jaar - 3e kindje
    ❤️ Ok4 - vertrouwelijke info :)

10 maart
    Annekeruiter85 - 33 jaar - 3e kindje

11 maart
    ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje
    ❤️ Lentekriebels - 30 jaar - 2e kindje

totaal: (15)| jongen (4)| meisje (6)| verrassing (2)| onbekend (3)

Afspraken:

Oktober:

24. Lentekriebels - 20 weken echo
    24: Eikeboompje - 20 weken echo (2e)
    26 : proudmomii - 20 weken echo

November:
    1: OK4 - 2e GUO
    7: Anneke - controle vk
    8: OK4 - controle vk
    12: Simmer - controle vk
    13: Daantje17 - controle vk
    14: Eikeboompje - controle vk
    14: Annigje - controle vk

20: Daantje17 - 3D/4D echo
    27: Anneke - Groeiecho

✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮

12. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Wat een berichtjes weer gezellig. Lijkt mij ook erg schrikken dat bloedverlies zeg! Gelukkig is het niet ernstig @kirstennn en @Daantje17

Over seks gesproken, mijn libido is echt gezakt naar ver onder het vriespunt sinds de zwangerschap o_O Herkennen andere dit ook? En ik vind het ook echt niet fijn gewoon....

@OK4 Duim zo dat jullie weten waar jullie aan toe zijn!

Ik heb echt enorm last van vermoeidheid nog steeds. Ook licht in mn hoofd, snel koud, eten valt ook sinds vorige week donderdag niet meer zo lekker. Zou de hele dag kunnen slapen. Morgen weer verloskundige en toch maar even bespreken. Op deze manier ken ik mijn lichaam echt niet....

13. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Wat naar @Eikeboompje! Misschien ook even je bloedbeeld laten bepalen? IJzer enz?

Ik heb gedoe met mn werk. Arts en vk raden af te werken ivm de bloedingen en ook stress. Dat de baby klein is kan door de stress komen, stress rond haar gezondheid kunnen ze niet wegnemen, andere stressfactoren moet ik wel proberen te omzeilen. UWV vindt het allemaal prima, gaat mij ook niet meer bellen want onnodig. Bedrijfsarts wil dat ik 1x per week naar mn werk ga. Hoef dan niks, alleen aanwezig zijn voor kopje thee oid. Ik woon een uur van mn werk af dus alleen al de reis heen en weer is nu heel belastend, zelf lang autorijden heeft al meerdere keren geresulteert in bloedverlies. Kan moeilijk gaan verwachten dat mn man of moeder me elke week gaat brengen en ophalen. Weet echt niet wat ik nu moet doen, wat zouden jullie doen?

14. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    heftig zeg dat bloedverlies, zou ook schrikken dan..

qua aankopen nog niks gedaan.. kom er niet aan toe... voor de ander 2 kids zaterdag een bed halen wat we gaan ombouwen tot stapelbed omdat ze straks een kamer moeten delen. Het verbaasd me echt hoe fit ik ben.. moet wel zeggen dat de stofzuiger wel vaak blijft staan en dat vl dat doet.

Ok4 wat fijn dat de echo goed was en wat k.. dat je werk zo vervelend doet.. qua binding met je werk kan ik me voorstellen dat ze het fijn vinden, maar qua reisafstand en belasting voor jou zou ik het ook liever niet willen indd. Kan de gyn of vk dat niet op papier zetten voor de bedrijfsarts?

15. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    @OK4 Wat vervelend zeg! Ik sluit me aan bij @Simmer. Lijkt mij goed om op die manier duidelijk te maken dat het te belastend voor je is. Ik begrijp ook zeker de binding, maar mogelijk dat dit later wel mogelijk is voor je.

Ik ga zeker morgen even overleggen. Al zal het aan mn ijzer denk ik niet liggen, want dat moet deze wel enorm gedaald zijn. Deze was met eerste bloedafname 8.5 dacht ik.

16. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Ben benieuwd morgen @Eikeboompje, hoop voor je dat ze toch een (onschuldige) oorzaak kunnen vinden met een oplossing!
    Vk en gyn mogen geen advies zwart op wit zetten als iknhet goed begreep, omdat zij niet gaan over of ik wel of niet kan werken, de bedrijfsarts staat daar boven zeg maar. Heel ingewikkeld allemaal, maar goed. Ik moet over 2 weken weer opt spreekuur komen, ben benieuwd wat er dan uitkomt.

17. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    Eigenlijk best wel gek aan de ene kant. Lijkt mij dat de kennis van verloskundige en gyn toch wel even anders is. Maar goed je hebt daar verder niet echt iets over te zeggen. Hopelijk dat je over 2 weken goed gesprek heb!

18. OK4

OK4 Actief lid

3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Ja, nogal gek idd! Hoop dat ze een btje voor rede vatbaar isnidd de volgende keer, zal in elk geval de stukjes van mn dossier laten zien waarin geschreven wordt over die hematomen enz, dat ze in elk geval ziet dat ik het niet verzin :rolleyes:

Eikeboompje vindt dit leuk.
  19. Karen83

Karen83 Actief lid

31 jul 2018
    102
    30
    28
    Vrouw
    Fijn te lezen hoe het met iedereen gaat. Hier ook alles goed!
    @OK4 als het medisch wordt afgeraden te werken dan mogen zij dat denk wel op papier zetten? misschien kun je minder stress volle taken op werk doen?
    Hier gewoon 32 uur werken maar werk soms thuis en das wel fijn natuurlijk.

20. sana

sana Actief lid

29 apr 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Beste dames,

Soms lees ik al even mee op deze pagina, maar heb nog niet eerder gereageerd. Nu dan wel. Ook ik ben in deze periode uitgerekend, 11 maart, tweede kindje, mijn dochter is al 7 en ben 31 jaar.
    Dat ik nu opeens wil reageren komt doordat ik herkenbare dingen lees, zoals doe moeheid. Ook wat herkenbaar! En het (daardoor) niet kunnen of redden om te werken. Ik ben daar zelf ook mee aan het stoeien.
    Een laag libido, ken ik ook.
    Ik lees graag verder mee, weet alleen niet of ik adequaat reageer op iedereen, maar dat zal blijken.

Karen83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina