timmeren?! Weirdo's! Ohja ik heb ook een wishlist joh met fijne spulletjes! Welke draagzak heb je op het oog? Gebruik je voor die eerste maanden geen doeken? Ik heb zo lekker gedragen met stretchdoeken in het begin. Mega knus. Later geweven en de draagzak
Ik wil deze x ook dragen. Lijkt me praktisch met de andere 3 erbij... dan heb ik af en toe mijn handen vrij voor andere dingen Vorige 3x niet gedaan dus straks op zoek naar tips wat fijn draagt
Grappig dat er meer draagliefhebbers zijn hier. Ik draag mijn dochter ook heel graag, vind het zeker als we even boodschappen gaan doen oid zoveel makkelijker dan de kinderwagen uitladen. Ik heb 2 draagzakken van Artipoppe, echt SUPER fijn. Deze zijn vanaf 3,5kg. Mijn dochter kon daar pas vanaf 7 weken in maar veel pasgeborenen kunnen er dus wel direct in. Ook zit ik te denken aan eventueel een duo wagen aan te schaffen aangezien mijn dochter en deze mini 16 maanden zullen gaan schelen en hoewel ze nu al dr eerste pasjes zet, zal ze echt nog wel een kinderwagen nodig hebben als ze anderhalf is. Wel zonde want mijn huidige kinderwagen heb ik echt maar weinig gebruikt maar die zou ik nog wel kunnen verkopen via marktplaats denk ik
Hier ook een draagmama ik heb nu alleen nog een wompat liggen. Die gaat sowieso nooit weg. Denk dat ik voor de kleine een tula wil
Een draagdoek/zak is inderdaad ideaal! Heb het bij mijn dochter ook gedaan, met boodschappen, opruimen etc is het heerlijk. Ik.moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt denk aan namen of wat ik wil hebben, zit meer met 10/12weken in mijn hoofd. Als we die voorbij zijn kan ik me volledig overgeven aan de zwangerschapcycle en los gaan haha.
Ja, echt bizar. Het was echt een heel raar geklop. Gelukkig hield het daarna op, anders was ik volgens mij kwaad het hele gebouw doorgegaan. Met een doek lukt mij helaas echt niet haha, te onhandig voor. Heb het met zowel zoon als dochter geprobeerd, maar ik bak er niets van. Ik draag bijna alleen maar met Kokadi maar heb ook drie slings van Luluna. Weet ook nog niet wanneer ik begin met dragen. Bij dochter begon ik pas toen ze een jaar was (daarvoor altijd in de wagen, maar die wilde ik niet meeslepen op vakantie dus toen een draagzak gekocht), met zo'n klein hummeltje lijkt me weer heel anders.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2020 ♡ 1 november D1nd1n - 35 jaar - 2e kindje 2 november 3 november 4 november SJD1988 - 31 jaar - 1e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 5 november Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje Mommytobe- - 25 jaar - 2e kindje 6 november Joki6714 - 30 jaar - 2e kindje 7 november Thalsje33 - 33 jaar - 4de kindje Krekel - 30 jaar - 3e kindje 8 november Liyah05 - 36 jaar - 4e kindje Isabeaux - 24 jaar - 1e kindje 9 november Foeke - 28 jaar - 2e kindje Willie - 26 jaar - 3e kindje 10 november STine08 - 32 jaar - 1e kindje Ior - 34 jaar - 3e kindje 11 november Love2Live - 37 jaar - 4e kindje 12 november Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje 13 november 14 november 15 november ---------------------------------------------- Afspraken: 11 maart 10:10 - Love2Live - 1e echo 13 maart 9:15 - SJD1988 - eerste echo & afspraak Gyn 14 maart 14:45- thalsje33- eerste echo 16 maart 10:00 - Krekel - intake 16 maart 14.00 - D1nd1n - 1e echo en intake 16 maart 16:00 - Joki6714 - 1e echo 18 maart 17:20 - Foeke - 1e echo (en intake) 24 maart 15:30 - thalsje33 - intake 27 maart 13:30 - Femm05 - 1e echo en intake 24 april 15:15 - thalsje33 - 12 weken echo 30 Maart 09:15 - Mommytobe- - Intake 30 Maart 18:30 - Burb1988 - intake + echo 31 maart 09:40 - Ior - intake + echo 1 april 14:30 - Williie - intake + echo 2 april 19:15 - STine08 - intake + echo 8 april 15:15 - Mommytobe- - Echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ---------------------------------------------- Goedemorgen dames! Mag ik ook meekletsen? Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Zaterdag ochtend een duidelijke positieve test, (predictor en cb digitaal), morgen de 2e doen voor de oploop. Als hij opgelopen is ga ik een afspraak maken voor de eerste echo, super spannend allemaal!
Ik mag zelf kiezen wanneer ik mijn eerste echo inplan. Ivm eerdere miskraam mag het vanaf 6 weken. Wanneer zouden jullie het doen?
Hey, ik herken die duizeligheid ook hoor, met name als ik naar voren buk om bijvoorbeeld de vaatwasser in te ruimen etc. En met sporten merk ik ook dat ik niet helemaal op m’n top kracht zit zoals voorheen. Verder alleen gevoelige borsten en nog geen misselijkheid, zit daar ook zo niet op te wachten dus hoop dat dat meevalt. *fingers crossed*
Poeh, ik zou vooral doen wat voor jou goed voelt! Hier heb ik letterlijk de eerste de beste mogelijkheid ingepland, na zo’n lange weg wil ik graag snel weten waar we aan toe zijn Wij hebben de echo met 6.2 wkn
Ja maar het risico van zo'n vroege echo vind ik ook weer spannend. Wat als ze nog niks zien? Er geen kloppend hartje is? Bij die eerdere miskraam had ik met 6 weken een leeg vruchtzakje, met 8 weken goede echo en met 10 miskraam. Die eerste echo hadden ze dus niet goed gekeken. Dan ga ik alleen maar stressen. Anderzijds veranderd er niks als ik geen echo doe...of gewoon met 8 weken ofzo of juist pas met een week of 11... weet het niet zo goed.
Ik zou het tussen de 6 en 7 weken inplannen, vind ik sowieso een fijn moment voor de eerste echo... Edit: Zie nu je andere berichtje. Dan misschien rond de 8 weken omdat daar toen wel duidelijkheid was, voor je eigen gemoedrust. @djoyz, welkom! Leuk dat je mee komt schrijven.
Welkom @Ior! Fijn dat ik je hier in dit groepje mag tegenkomen @Burb1988 hier hebben we het al verteld aan een aantal mensen. Nog tot na de eerste echo stil houden vond ik te lang. Welkom @Love2Live @Mommytobe4 en @djoyz @Micchan voor kleertjes enzo wil ik toch liever wachten tot na die eerste echo. Namen wordt hier misschien ook een moeilijke. Ik heb al heel lang een jongensnaam in gedachten bijvoorbeeld, maar nu het zo ver is, ben ik er niet meer zeker van. @Pitahaya het ziekenhuis zei me dat ze de eerste echo maar plannen tussen de 9 en 12 weken. Uiteindelijk is de eerste echo gepland op 8w2d. Ik voel me eigenlijk totaal niet zwanger. Voel me niet anders dan anders. Het maakt me wat onzeker eigenlijk, maar vanmorgen toch nog eens getest en de digitale test was toch zeer duidelijk. Over dragen, ik kom voor tips bij de al ervaren mama’s. Wil graag een draagdoek, ook voor in het begin, maar zou totaal niet weten waar te beginnen.
Hier nog eentje die nu al kleertjes kijkt. Jongensnaam hebben we al. Meisjesnaam is nooit zo moeilijk voor ons. Dat was wel altijd met jongensjaren...maar we zijn er dit keer al uit
Wij hebben een echo met 8 weken en 3 dagen. Met 10 weken en dan met 12 a 13 weken. Standaard bij mijn verloskundigepraktijk
Ik denk dat ik hem dan zo rond de 8 weken ga inplannen. En dan daarna rond de 12 weken. Ik zit eraan te denken de marsupi classic te kopen. Die kan meteen vanaf de geboorte zonder insert en ook voor hele kleine baby's. Ik baar kleintjes namelijk. Oudste 2900 en 2e 2600 gram.
Twee artipoppes wat tof! Welke heb je? Ik wil ook heel graag een artipoppedraagzak. Zijn ze hun euro's waard? Heb zelf tula ftg gehad en nu isara toddler. Vond tula net fijner