Berichtje van even terug maar zat te scrollen...mijn vader stierf in November 2018 toen de jongste 9 maanden was...was ook even bang dat het rond die datum zou komen. ( kan nog) maar dan moet ik over de 40 weken gaan...en heb nog nooit de 40 weken gehaald...dus hopelijk nu ook niet
Oh ja, dat heb ik aan het begin ook gehad. Strumazol kun je inderdaad beter niet gebruiken tijdens de zwangerschap... Ik hoop voor je dat het niet te veel in de war raakt tijdens je zwangerschap en dat je nadien weer verder kunt met je behandeling. En jij ook je rust nemen hè? Zeker met een ontregelde schildklier!
Mijn man heeft net weer even een echo gemaakt bij me en we hebben een kloppend hartje gezien In de video zie je een knipperend iets, dat is het hartje, heel erg ingezoomd dus beetje onscherp Als je het niet ziet, snap ik het hoor
Oh, dat hebben we niet opgemeten waren zo blij met een kloppend hartje dat we de rest vergeten zijn hihi
De kans is aanwezig dat ik geen medicatie meer hoef, omdat het al goed ging met mijn schildklier. Antistoffen waren sowieso negatief, dus ZvG heb ik niet meer. Kan weer ontregeld raken en daarom heb ik om de 6 weken een check-up.
Maar ziekte van graves raak je toch nooit meer kwijt? Ik heb zelf hashimoto. Wel wat anders natuurlijk.
Ik heb om 11:15 een spoedecho ivm de Mirena spiraal.. Huisarts kon de draadjes (uiteinden) niet vinden, dus er is een kans dat de Mirena naar binnen is geglipt of er juist al uit is.. Heel spannend dus!