♡ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2020 ♡ 1 november D1nd1n - 35 jaar - 2e kindje 2 november 3 november 4 november SJD1988 - 31 jaar - 1e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 5 november Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje Mommytobe- - 25 jaar - 2e kindje 6 november Joki6714 - 30 jaar - 2e kindje 7 november Thalsje33 - 33 jaar - 4de kindje Krekel - 30 jaar - 3e kindje 8 november Liyah05 - 36 jaar - 4e kindje Isabeaux - 24 jaar - 1e kindje 9 november Foeke - 28 jaar - 2e kindje Willie - 26 jaar - 3e kindje 10 november STine08 - 32 jaar - 1e kindje Ior - 34 jaar - 3e kindje 11 november Love2Live - 37 jaar - 4e kindje 12 november Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje 13 november 14 november 15 november ---------------------------------------------- Afspraken: 10 maart 11:15 - Love2Live - spoedecho Gyn ivm Mirena spiraal 13 maart 9:15 - SJD1988 - eerste echo & afspraak Gyn 14 maart 14:45- thalsje33- eerste echo 16 maart 10:00 - Krekel - intake 16 maart 14.00 - D1nd1n - 1e echo en intake 16 maart 16:00 - Joki6714 - 1e echo 18 maart 17:20 - Foeke - 1e echo (en intake) 24 maart 15:30 - thalsje33 - intake 27 maart 13:30 - Femm05 - 1e echo en intake 24 april 15:15 - thalsje33 - 12 weken echo 30 Maart 09:15 - Mommytobe- - Intake 30 maart 09:40 - Pitahaya - 1e echo 30 Maart 18:30 - Burb1988 - intake + echo 31 maart 09:40 - Ior - intake + echo 1 april 14:30 - Williie - intake + echo 2 april 19:15 - STine08 - intake + echo 8 april 15:15 - Mommytobe- - Echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ----------------------------------------------
Oh dat is ook wat! Wilden ze de mirena gaan verwijderen? Ik heb weleens gehoord dat die moest blijven zitten bij een zwangerschap? Ook niet ideaal maar heeft eruit halen geen consequenties? Succes in ieder geval!
Ah okay! Bij hashimoto kan je niet beter worden. Je antistoffen kunnen wel minder zijn of helemaal weggaan, maar je houd altijd de auto immuunziekte. Hij kan zo weer opvlammen dan.
Er is niets te zien op de echo.. Spiraal zit er nog wel. Ze zijn nu mijn bloed aan het testen op HCG.. Afgelopen vrijdag was de HCG 21 IU/l. Het kan alle kanten op. Rond 13:15 hoor ik of de HCG is toegenomen.
He meid jeetje, wat spannend zo voor je. Je bent nu 4 weken en 6 dagen. Je had wel een positieve test toch? En nog geen bloeding? Misschien doordat je zo vroeg bent, dat er nog niks te zien is op de echo? Wat spannend. Wel fijn dat je zo snel de uitslag krijgt in ieder geval. Nog even 40 minuten wachten. Ik leef met je mee. Laat je het hier weten? Mocht het gewoon goed zitten, laten ze dan het spiraaltje gewoon zitten? Was die wel te zien op de echo of ook niet?
@xElles Ja, ik zat hier eigenlijk ook bijna nooit meer. Misselijk en moe maar verder gaat het goed. Jeetje @Love2Live wat een spanning zeg. Ik denk aan je. Nou, ze was er nog steeds niet. Nu zei het bandje weer dat ze er tot de 12e niet is, dus dan maar weer bellen. Maar heb er een hard hoofd in dat ze er dan weer is. Ze hebben hier in een ziekenhuis (het ziekenhuis waar ik de vorige keer ben bevallen en eigenlijk weer heenwilde) de afdeling gynaecologie gesloten vanwege het virus. Nou is er ook al sprake van dat ze moeder en kind twee weken gaan scheiden als de moeder in contact is geweest met een besmet persoon. Neem het met een (flink) korreltje zout maar pffff.. Krijg er behoorlijk de kriebels van, al hoop ik nog steeds dat het in oktober/november allemaal al lang weer gezakt is... Nu maar kijken naar andere mogelijke opties.
Ben vanmorgen voor de echo geweest en controle bij de Gyn.. Op de echo was niets te zien van een zwangerschap in de baarmoeder. Dit zou kunnen liggen aan het termijn (te pril zwanger) of een BBZ.. Ook daar zijn nog geen tekenen van. Wat wel zo is, is dat mijn HCG vandaag 55 was en 4 dagen eerder 21. Er is een stijging en dus een zwangerschap..maar waar.. Inmiddels is ook de Mirena verwijderd, maar de pootjes (T-gedeelte van het spiraal) waren naar boven gericht en niet naar buiten en er zat van alles omheen (bespaar jullie de details).. Dat verklaart misschien waarom ik toch zwanger geraakt ben, omdat het spiraal niet helemaal correct in de baarmoeder zat.. Ik ben zo nerveus als wat.. Er is wel een kans dat er een miskraam op komst is door het verwijderen van de Mirena of door een zwangerschap buiten de baarmoeder. Zit dus niet helemaal lekker in mijn vel door alle rare en weinig voorkomende dingen.. Het wordt steeds gekker.. Vrijdag moet ik weer voor een echo en bloedprikken om te kijken wat mijn HCG doet.. Ik kan helaas nergens wat lezen over mijn ervaring en moet dus afwachten. Arts hoopt vrijdag iets meer activiteit te kunnen zien op de echo IN mijn baarmoeder. 3 dagen duren ineens heeel lang In de tussentijd hopen dat ik niet hevig ga bloeden of krampen krijg, want dat is niet goed..
Jeetje, wat heftig zeg. Is het wel genoeg gestegen? Je hcg? Ik denk aan je. Hopelijk krijg je vrijdag wat meer duidelijkheid. Hoe laat moet je dan?
@Love2Live jeetje wat een onzekerheid zo, dan is vrijdag inderdaad nog wel heel ver weg Succes met wachten en ik duim mee dat er dan iets is te zien op de goede plek!
Pfffff gelukkig is het HCG wel gestegen en ben je wel degelijk zwanger. Ik denk aan je en hoop.dat je vrijdag positief nieuws mag horen!
Ja dat lijkt mij ook. Het zal er uiteindelijk wel niet doorkomen dat ze dat echt doen, maar pfff... Paniekzaaierij.