Hoe gaat het met de rest? Hier begint het weeiige iets vaker op te komen maar alles nog prima te handelen. Gisteren moeders voor moeders hier. Testje was echt mega positief. Volgende week begint het!
Gaan er eigenlijk ook dames niet mee doen met moeders voor moeders? Dit is mijn 5e zwangerschap en heb dus 2 kindjes rond lopen, maar ga er dit keer niet aan mee doen. Ook ivm de situatie hier.
Ik ga niet mee doen. Heb bij 2 kindjes en mijn miskraam tot 10.2 weken mee gedaan. Heb er deze keer even geen zin in. Beetje egoïstisch misschien maar is mijn laatste zwangerschap dus wil er optimaal van genieten en gewoon lekker op de pot plassen.
Ja, redelijk. Ik blijf wat krampen houden en licht bloed verlies. Heb niet meer getest. Heb ook 0,0 kwaaltjes en dat had ik bij de andere 2 mk's ook. Zal nu 5+2 zijn, denk ik. Dus zal nog een tijdje spannend blijven
Ik twijfel nog voor mvm. Onze woning komt volgende week in de verkoop en de makelaar verwacht veel kijkers. Zou betekenen dat ik alles moet verstoppen én dat er geen kijkers kunnen komen op de ophaaldag.
Ik heb deze maand veel nachtdiensten ( hoewel ik nu al doodmoe ben) maar had wat gelezen over verhoogde kans op miskramen, en aangezien ik niet wil dat er wat met de kleine frummel gebeurd toch maar even vk gebeld...en die heeft gezegd dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Wil het ook eigenlijk nog niet vertellen tot ik wat verder ben. Gelukkig hoeft dat ook niet.
Vraagje: zijn er hier nog meer mensen die steken hebben bij hun schaamlippen. Het lijkt net op die steken na het hechten. Doet van tijd tot tijd echt zeer...weet dan niet meer hoe ik moet zitten.
Die steken herken ik niet @Burb1988, alleen daar waar je banden zitten als ik te snel opsta, oef. MvM bestaat hier niet, dus heb er nog nooit aan meegedaan. Hier begint de misselijkheid steeds meer toe te nemen. Bij de anderen begon ik rond de 6 weken met spugen dus ik zit er eigenlijk al een beetje op te wachten.
Iedereen bedankt voor de lieve woorden, het is behoorlijk heftig allemaal.. Nee, maar maandag was mijn test al stukken lichter dan die van zaterdag en vanmorgen nog lichter dus geen goed teken.. nu afwachten hoe mijn lichaam dit op gaat pakken.