Hi dames, hoe is het met jullie en de zwangerschapskwaaltjes? Al veel last? Ik heb sinds het weekend echt last van migraine en daarbij komend ook de misselijkheid. Iemand hier ook last van gehad?
HIer valt het nog steeds alles mee. Alleen nog weeig. Misselijk kan ik het nog steeds niet echt noemen. Ook nog niet gespuugd.
Ja op en af koud. Maar de misselijkheid begint ook te komen. Al twee keer op t punt om naar de wc te gaan maar frisse lucht (letterlijk uit het raam gaan hangen met mn kop) helpt. Sochtends ontbijt op bed. Enooorm veel fruit. Maar net ook mega zak kibbeling op. Hoezo cravings. Ik ben normaal heel gezond hahah! Moe ook.. Ga vroeg naar bed. En kan smiddags zo weer slapen. Maar de misselijkheid is nog steeds een stuk minder dan ik gewend ben van nr 1 dus tot nu toe prijs ik mezelf gelukkig! Morgen echo. Spannend hoor! Hoe ervaren jullie dat? Die eerste echo
@Foeke ik was heel zenuwachtig voor de eerste echo Wel een beetje extra omdat de weg ernaartoe zo lang was, tot de eerste echo durfden we het nog niet echt te geloven Nu helemaal blij én stiekem aan het balen dat we pas over drie weken weer mogen kijken
@d1nd1n en @Joki6714 Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! @Williie Heel veel sterkte. -- Ik heb het juist bloedheet, maar als ik dan iets uittrek is het weer te koud. Spugen is hier in rap tempo toegenomen, zeker 4x per dag en de hele dag door heel misselijk. Maarja ik was er op voorbereid, hopelijk duurt het zo lang als bij de 3e en niet zo lang als bij de 1e. Net een kloppend hartje gezien. Normaal is de wachtkamer altijd helemaal vol maar er was nu helemaal niemand dus kon zo doorlopen. Blij dat zij het nog wel door laat gaan. Zenuwachtig was ik eigenlijk helemaal niet, weet ook niet waarom want de vorige keren altijd wel heel erg.
Wat fijn te horen dat hier meerderen een goede echo hebben gehad! Ik hoor toch ook wel van velen dat de 8 weken echo niet door gaat, dus ik hoop bij ons wel! Nog 13 nachtjes slapen... Vind het trouwens toch bijzonder dat sommigen zo enorm misselijk zijn en andere helemaal niet. Waarom dat nou is? Gek toch?
@Williie Heel veel sterkte. ---- Ik ben vooral erg moe. Had ik bij de eerste ook. Maar toen kon ik nog makkelijk een dutje doen tussen de middag. Met een peuter van 3 die niet altijd meer een middagdutje wilt doen is het toch wat lastiger.
Ik ook niet hoor, slechts af en toe een weeig gevoel. Wel af en toe flinke bandenpijn, bij bepaalde bewegingen. Heel erg koud hebben en paar keer per dag maagzuur, Iedere zwangerschap is anders. Maar koud hebben dat ken ik niet van de andere 2 zwangerschappen, mss word het nu wel een jongen
Ik heb dat een week geleden gehad die gekke cravings toen kon ik echt wel alles eten wat los en vast zat, en dan met name krentenbollen met kaas . Ik ben vooral sochtends heel misselijk als ik wakker wordt maar scheelt wel als ik iets gelijk kan eten. spannend morgen je echo!! Ik kan ook echt niet wachten. Helaas pas over 15 dagen onze eerste echo dus moet nog ff geduld hebben
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2020 ♡ 1 november D1nd1n - 35 jaar - 2e kindje 2 november 3 november 4 november SJD1988 - 31 jaar - 1e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 5 november Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje Mommytobe- - 25 jaar - 2e kindje Micchan - 26 jaar - 4e kindje 6 november Joki6714 - 30 jaar - 2e kindje 7 november Thalsje33 - 33 jaar - 4de kindje Krekel - 30 jaar - 3e kindje ItsWendy - 32 jaar - 2e kindje 8 november Liyah05 - 36 jaar - 4e kindje Isabeaux - 24 jaar - 1e kindje 9 november Foeke - 28 jaar - 2e kindje Willie - 26 jaar - 3e kindje 10 november STine08 - 32 jaar - 1e kindje* (miskraam op 5 weken) Ior - 34 jaar - 3e kindje 11 november 12 november Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje 13 november 14 november 15 november ---------------------------------------------- Afspraken: 14 maart 14:45- thalsje33- eerste echo 16 maart 10:00 - Krekel - intake 16 maart 14.00 - D1nd1n - 1e echo en intake 16 maart 16:00 - Joki6714 - 1e echo 17 maart 13:00 - Micchan - 1e echo 18 maart 16:00 - Foeke - 1e echo (en intake) 24 maart 15:30 - thalsje33 - intake 27 maart 13:30 - Femm05 - 1e echo en intake 24 april 15:15 - thalsje33 - 12 weken echo 30 Maart 09:15 - Mommytobe- - Intake 30 maart 09:40 - Pitahaya - 1e echo 30 Maart 18:30 - Burb1988 - intake + echo 31 maart 09:40 - Ior - intake + echo 1 april 10:00 - ItsWendy - intake + echo 1 april 14:30 - Williie - intake + echo 8 april 15:15 - Mommytobe- - Echo 9 april 11:30 - SJD1988 - 2e echo (termijn) 15 april 14:15 - Micchan - 2e echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ----------------------------------------------